Sklápěcí návěs CIF 2 Axle Steel Tipper , Spring Suspension , Drum Brakes
















Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača




















Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Tyre size: 445/65R22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Tyre size: 445/65R/22.5; Max. axle load: 10500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Height of cargo floor: 150 cm
Tipper: Back
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
Zavesenie: listové odpruženie
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 445/65R22.5; Max. zaťaženie nápravy: 10500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 445/65R/22.5; Max. zaťaženie nápravy: 10500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Výška nakladacej podlahy: 150 cm
Sklápač: Za
Zavěšení: listové odpružení
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 445/65R22.5; Max. zatížení nápravy: 10500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 445/65R/22.5; Max. zatížení nápravy: 10500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Výška ložné plochy: 150 cm
Sklápěč: Za
Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 445/65R22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 445/65R/22.5; Max. Achslast: 10500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Höhe der Ladefläche: 150 cm
Kipper: Hinten
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 445/65R22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 445/65R/22.5; Maks. akselbelastning: 10500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Gulvhøjde i lastrum: 150 cm
Tiplad: Tilbage
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 445/65R22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 445/65R/22.5; Carga máxima del eje: 10500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Altura piso de carga: 150 cm
Volquete: Trasera
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 445/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 445/65R/22.5; Charge maximale sur essieu: 10500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Hauteur du plancher de chargement: 150 cm
Kipper: Arrière
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
Felfüggesztés: laprugózás
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 445/65R22.5; Maximális tengelyterhelés: 10500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 445/65R/22.5; Maximális tengelyterhelés: 10500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
A rakodópadló magassága: 150 cm
Billenőplatós: A mögött
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Willem Zelissen vagy Willem Zelissen-vel
Sospensione: sospensione a balestra
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 445/65R22.5; Carico massimo per asse: 10500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 445/65R/22.5; Carico massimo per asse: 10500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Altezza del piano di carico: 150 cm
Ribaltabile: Dietro
= Meer informatie =
Remmen: trommelremmen
Vering: bladvering
Achteras 1: Bandenmaat: 445/65R22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 445/65R/22.5; Max. aslast: 10500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Hoogte laadvloer: 150 cm
Kipper: Achter
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 445/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 445/65R/22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Wysokość podłogi ładowni: 150 cm
Wywrotka: Tył
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 445/65R22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 445/65R/22.5; Máx carga por eixo: 10500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Altura do piso da bagageira: 150 cm
Camião basculante: Retroceder
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 445/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 445/65R/22.5; Макс. нагрузка на ось: 10500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Высота грузового пола: 150 cm
Самосвал: Сзади
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Däckets storlek: 445/65R22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 445/65R/22.5; Max. axellast: 10500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Höjd på lastgolv: 150 cm
Tippbil: Bakom
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information