Kontajnerovy naves Van Hool 20FT/30FT, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), BPW + drum, ALCOA, galva











































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača






























- ADR
- Air suspension
- BPW-axles
- Drumbrakes
= Remarks =
12/2006 VAN HOOL 20FT/30FT galvanized ADR chassis, BPW Eco-Plus axles with drum brakes, ABS/EBS, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), ALCOA rims, 1st axle = lift axle, unladen weight: 3,800kg, max. mass: 39,000kg, 385/65-R22.5 tires (L: 14/12/12mm; R: 13/12/13mm), Dutch registration
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65-R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 75%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 75%; Tyre profile right: 80%
Functional
Make of bodywork: Van Hool 3B2015
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Registration number: OJ-93-NG
Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- Въздушно окачване
- ADR
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65-R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Funkční
Značka karoserie: Van Hool 3B2015
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Identifikace
Registrační číslo: OJ-93-NG
- ADR
- BPW-Achsen
- Luftfederung
- Trommelbremsen
= Anmerkungen =
12/2006 VAN HOOL 20FT/30FT verzinktes ADR-Chassis, BPW Eco-Plus-Achsen mit Trommelbremsen, ABS/EBS, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), ALCOA-Felgen, 1. Achse = Liftachse, Leergewicht: 3.800kg, max. Masse: 39.000 kg, 385/65-R22.5-Reifen (L: 14/12/12mm; R: 13/12/13mm), niederländische Zulassung
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65-R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 75%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 75%; Reifen Profil rechts: 80%
Funktionell
Marke des Aufbaus: Van Hool 3B2015
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Kennzeichen: OJ-93-NG
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
- ADR
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65-R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 75%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 75%; Dækprofil højre: 80%
Funktionelle
Karosserifabrikat: Van Hool 3B2015
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Identifikation
Registreringsnummer: OJ-93-NG
- Αερανάρτηση
- ADR
- Suspensión neumática
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65-R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 75%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 75%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Funcional
Marca carrocería: Van Hool 3B2015
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Matrícula: OJ-93-NG
- Ilmajousitus
- ADR
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65-R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 75%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 75%; Sculptures des pneus droite: 80%
Pratique
Marque de construction: Van Hool 3B2015
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Identification
Numéro d'immatriculation: OJ-93-NG
Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Zračni ovjes
- ADR
- Légrugós felfüggesztés
= További információk =
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65-R22.5
Fékek: dobfékek
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 75%; Gumiabroncs profilja jobbra: 75%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 75%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: Van Hool 3B2015
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Azonosítás
Rendszám: OJ-93-NG
- ADR
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65-R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 75%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 75%; Profil pneumatiky vpravo: 80%
Funkčné
Značka karosérie: Van Hool 3B2015
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Identifikácia
Registračné číslo: OJ-93-NG
- ADR
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65-R22.5
Freni: freni a tamburo
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 80%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 75%; Profilo del pneumatico destra: 75%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 75%; Profilo del pneumatico destra: 80%
Funzionale
Marca della carrozzeria: Van Hool 3B2015
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Identificazione
Numero di immatricolazione: OJ-93-NG
- 3 assen
- ADR
- BPW-Assen
- Luchtvering
- Trommelremmen
= Bijzonderheden =
12/2006 VAN HOOL 20FT/30FT gegalvaniseerd ADR-chassis, BPW Eco-Plus assen met trommelremmen, ABS/EBS, ADR (EX/II, EX/III, FL, AT), ALCOA-velgen, 1e as = liftas, leeggewicht: 3.800kg, max. massa: 39.000kg, 385/65-R22.5 banden (L: 14/12/12mm; R: 13/12/13mm), Nederlandse registratie
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65-R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 75%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 75%; Bandenprofiel rechts: 80%
Functioneel
Merk opbouw: Van Hool 3B2015
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Kenteken: OJ-93-NG
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Luftfjæring
- ADR
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65-R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 75%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 75%; Profil opon prawa: 80%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Van Hool 3B2015
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OJ-93-NG
- ADR
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65-R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 75%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 75%; Perfil do pneu direita: 80%
Funcional
Marca da carroçaria: Van Hool 3B2015
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Identificação
Número de registo: OJ-93-NG
- Suspensie pneumatică
- ADR
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65-R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 75%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 75%; Профиль шин справа: 80%
Функциональность
Марка кузова: Van Hool 3B2015
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: OJ-93-NG
- ADR
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65-R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 75%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 75%; Däckprofil rätt: 80%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: Van Hool 3B2015
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Identifiering
Registreringsnummer: OJ-93-NG
- Havalı süspansiyon