Valník Scania R420 6x2 / Opticruice / NL truck / E3























Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača











- Aluminium fuel tank
- Heater
- Leaf spring suspension
- Sleeper cab
= More information =
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Registration number: BR-VZ-21
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
- Нагревател
- Отопление
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Odpružení listovými pružinami
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Topení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Schlafkabine
- Verwärmungsautomatik
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Kennzeichen: BR-VZ-21
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Sleeper Cab
- Varme
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Registreringsnummer: BR-VZ-21
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina de dormir
- Calefacción
- Estufa
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Matrícula: BR-VZ-21
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Lämmitin
- Lämmitys
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Numéro d'immatriculation: BR-VZ-21
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
- Grijanje
- Grijač
- Lisnata opruga
- Spavaća kabina
- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Odpruženie listovými pružinami
- Vykurovanie
- Riscaldamento
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Slaapcabine
- Verwarming
= Meer informatie =
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Kenteken: BR-VZ-21
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Oppvarming
- Varmeapparat
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewanie
- Piec
- Resory
= Więcej informacji =
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Numer rejestracyjny: BR-VZ-21
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
- Aquecedor
- Aquecimento
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Número de registo: BR-VZ-21
Contacte Algemeen para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
- Încălzire
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогрев
- Обогреватель
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Регистрационный номер: BR-VZ-21
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Sovhytt
- Uppvärmning
- Värmare
= Ytterligare information =
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Registreringsnummer: BR-VZ-21
Kontakta Algemeen för mer information
- Isıtma
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Yaprak yaylı süspansiyon