Ťahač Volvo FM 340 Globetrotter































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača



















- Air suspension
- Aluminium fuel tank
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Max. front axle load: 8000 kg
Max. rear axle load: 11500 kg
APK (MOT): tested until 01/2026
Please contact Gert Woudenberg for more information
- Въздушно окачване
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Luftfederung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Maximale Vorderachslast: 8000 kg
Maximale Hinterachslast: 11500 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026
Wenden Sie sich an Gert Woudenberg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Maks. frontakselbelastning: 8000 kg
Maks. bagakselbelastning: 11500 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Carga máxima del eje delantero: 8000 kg
Carga máxima del eje trasero: 11500 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026
- Ilmajousitus
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Charge max. sur essieu avant: 8000 kg
Charge max. sur essieu arrière: 11500 kg
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Vzduchové odpruženie
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Luchtvering
- Spoilers
- Zendapparatuur
= Bedrijfsinformatie =
Info: Gert Woudenberg: ukázať kontakty Marzena : ukázať kontakty Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van het object. Ondanks dat kunnen er geen rechten worden ontleent aan de informatie op onze website. Prijzen zijn exclusief onze transport service naar de haven of export documenten vanaf 150 euro. Bezoek onze website ukázať kontakty voor meer foto,s
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Max. aslast voor: 8000 kg
Max. aslast achter: 11500 kg
APK: gekeurd tot jan. 2026
Neem voor meer informatie contact op met Gert Woudenberg of Marzena Lewandowska
- Luftfjæring
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Maks. nośność osi przedniej: 8000 kg
Maks. nośność osi tylnej: 11500 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Marzena Lewandowska
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Carga máx. do eixo dianteiro: 8000 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 11500 kg
APK (MOT): testado até jan. 2026
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Макс. нагрузка на переднюю ось: 8000 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 11500 kg
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Max. axellast för: 8000 kg
Max. axellast bak: 11500 kg
MOT: besiktigat till jan. 2026
- Havalı süspansiyon