Ťahač Volvo FH 460 PTO, /Gen 2 tacho /ADR /Navi/ ALCOA Vin ..GB7579











































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača
















- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Laneguard
- Power steering
- Sleeper cab
- Spotlights
= Remarks =
Dutch Tractor
460HP
Alcoa wheels
= Dealer information =
Homepage: ukázať kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
General information
Bodywork: Hazardous materials
Registration number: 15-BGS-1
Technical information
Transmission: i-shift, Automatic
Max. front axle load: 7100 kg
Max. rear axle load: 11500 kg
Maintenance
APK (MOT): tested until 11/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Прожектори
- Спална кабина
- Усилвател на волана
- Hliníková palivová nádrž
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Fernlicht
- Laneguard
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Schlafkabine
= Firmeninformationen =
Homepage: ukázať kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Gefährliche Stoffe
Kennzeichen: 15-BGS-1
Technische Informationen
Getriebe: i-shift, Automatik
Maximale Vorderachslast: 7100 kg
Maximale Hinterachslast: 11500 kg
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Luftaffjedring
- Projektører
- Servostyring
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Farlige materialer
Registreringsnummer: 15-BGS-1
Tekniske specifikationer
Transmission: i-shift, Automatisk
Maks. frontakselbelastning: 7100 kg
Maks. bagakselbelastning: 11500 kg
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- υδραυλικό τιμόνι
- Cabina de dormir
- Dirección asistida
- Laneguard
- Luces brillantes
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Carrocería: Sustancias peligrosas
Matrícula: 15-BGS-1
Información técnica
Transmisión: i-shift, Automático
Carga máxima del eje delantero: 7100 kg
Carga máxima del eje trasero: 11500 kg
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Kohdevalot
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Cabine de couchage
- Direction assistée
- Laneguard
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Substances dangereuses
Numéro d'immatriculation: 15-BGS-1
Informations techniques
Transmission: i-shift, Automatique
Charge max. sur essieu avant: 7100 kg
Charge max. sur essieu arrière: 11500 kg
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Reflektori
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Szervokormány
- Kabína na spanie
- Posilňovač riadenia
- Reflektory
- Vzduchové odpruženie
- Laneguard
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Laneguard
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Stuurbekrachtiging
- Verstralers
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: ukázať kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Gevaarlijke stoffen
Kenteken: 15-BGS-1
Technische informatie
Transmissie: i-shift, Automaat
Max. aslast voor: 7100 kg
Max. aslast achter: 11500 kg
Onderhoud
APK: gekeurd tot nov. 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Servostyring
- Spotlights
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Laneguard
- Reflektory
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Substancje niebezpieczne
Numer rejestracyjny: 15-BGS-1
Informacje techniczne
Pędnia: i-shift, Automat
Maks. nośność osi przedniej: 7100 kg
Maks. nośność osi tylnej: 11500 kg
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Holofotes
- Laneguard
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Substâncias perigosas
Número de registo: 15-BGS-1
Informações técnicas
Transmissão: i-shift, Automática
Carga máx. do eixo dianteiro: 7100 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 11500 kg
Manutenção
APK (MOT): testado até nov. 2025
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Suspensie pneumatică
- Laneguard
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Опасный груз
Регистрационный номер: 15-BGS-1
Техническая информация
Трансмиссия: i-shift, Автоматическая
Макс. нагрузка на переднюю ось: 7100 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 11500 kg
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Sovhytt
- Spotlights
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Riskfyllda material
Registreringsnummer: 15-BGS-1
Teknisk information
Transmission: i-shift, Automatisk
Max. axellast för: 7100 kg
Max. axellast bak: 11500 kg
Underhåll
MOT: besiktigat till nov. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Sleeper cab
- Spot lambaları