Ťahač Volvo FH 420 ADR /VLG 6 x 2, Lifting , Alcoa's , TUV 02-2026




















Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača




















- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Sleeper cab
- VEB
= Dealer information =
Homepage: ukázať kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
General information
Bodywork: Hazardous materials
Registration number: 56-BLX-6
Axle configuration
Tyre size: 315 80 R 22,5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Functional
Make of bodywork: Volvo
Maintenance
APK (MOT): tested until 02/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Спална кабина
- Hliníková palivová nádrž
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Obecné informace
Nástavba: Nebezpečný materiál
Registrační číslo: 56-BLX-6
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 315 80 R 22,5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7100 kg; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%
Funkční
Značka karoserie: Volvo
Údržba
MOT: zkontrolováno do feb. 2026
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: velmi dobrý
- Aluminium-Kraftstofftank
- Luftfederung
- Schlafkabine
- VEB
= Firmeninformationen =
Homepage: ukázať kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Gefährliche Stoffe
Kennzeichen: 56-BLX-6
Achskonfiguration
Refenmaß: 315 80 R 22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Funktionell
Marke des Aufbaus: Volvo
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Farlige materialer
Registreringsnummer: 56-BLX-6
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315 80 R 22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Funktionelle
Karosserifabrikat: Volvo
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina de dormir
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
- VEB
= Más información =
Información general
Carrocería: Sustancias peligrosas
Matrícula: 56-BLX-6
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315 80 R 22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Funcional
Marca carrocería: Volvo
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
- VEB
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Substances dangereuses
Numéro d'immatriculation: 56-BLX-6
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315 80 R 22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Pratique
Marque de construction: Volvo
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
= További információk =
Általános információk
Felépítmény: Veszélyes áru
Rendszám: 56-BLX-6
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 315 80 R 22,5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7100 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: Volvo
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg feb. 2026
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Nadstavba: Nebezpečné materiály
Registračné číslo: 56-BLX-6
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 315 80 R 22,5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7100 kg; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%
Funkčné
Značka karosérie: Volvo
Údržba
MOT: skontrolované do feb. 2026
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: veľmi dobrý
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Sovrastruttura: Sostanze pericolose
Numero di immatricolazione: 56-BLX-6
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 315 80 R 22,5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7100 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%
Funzionale
Marca della carrozzeria: Volvo
Manutenzione
MOT: ispezionato fino a feb 2026
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: molto buono
- Aluminium brandstoftank
- Luchtvering
- Slaapcabine
- VEB
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: ukázať kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Gevaarlijke stoffen
Kenteken: 56-BLX-6
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315 80 R 22,5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Functioneel
Merk opbouw: Volvo
Onderhoud
APK: gekeurd tot feb. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Substancje niebezpieczne
Numer rejestracyjny: 56-BLX-6
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315 80 R 22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Volvo
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão pneumática
- VEB
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Substâncias perigosas
Número de registo: 56-BLX-6
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315 80 R 22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Funcional
Marca da carroçaria: Volvo
Manutenção
APK (MOT): testado até feb. 2026
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Опасный груз
Регистрационный номер: 56-BLX-6
Конфигурация осей
Размер шин: 315 80 R 22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Функциональность
Марка кузова: Volvo
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Riskfyllda material
Registreringsnummer: 56-BLX-6
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315 80 R 22,5
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: Volvo
Underhåll
MOT: besiktigat till feb. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon
- Sleeper cab