Ťahač Renault Premium 420 DCI , ZF Manual , Airco































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača





- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
- Roof spoiler
- Sleeper cab
= Remarks =
= Additional options and accessories =
- Beds: 2
- Electrically adjustable door mirrors
- Heated rearview mirrors
- High-sleepingcab
- Sleeper cab
- Spoilers
- Sunroof
- ZF-gearbox
= More information =
Damages: none
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Cab: Premium 420 DCI
Front axle: Tyre size: 3158/70 R - 22.5; Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Tyre size: 315/70 R - 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 10%; Tyre profile left outer: 10%; Tyre profile right outer: 5%; Tyre profile right outer: 5%
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Въздушно окачване
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Odpružení listovými pružinami
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Schlafkabine
= Anmerkungen =
= Weitere Optionen und Zubehör =
- Betten: 2
- Elektrisch verstellbare Außenspiegel
- Geheizten rückspiegeln
- Grosses haus
- Schiebedach
- Schlafkabine
- Spoiler
- ZF-getriebe
= Weitere Informationen =
Schäden: keines
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: Premium 420 DCI
Vorderachse: Refenmaß: 3158/70 R - 22.5; Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Refenmaß: 315/70 R - 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 10%; Reifen Profil links außen: 10%; Reifen Profil rechts innerhalb: 5%; Reifen Profil rechts außen: 5%
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: Premium 420 DCI
Foraksel: Dækstørrelse: 3158/70 R - 22.5; Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/70 R - 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 10%; Dækprofil venstre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 5%
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Αεροτομή οροφής
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina de dormir
- Spoiler para el techo
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: Premium 420 DCI
Eje delantero: Tamaño del neumático: 3158/70 R - 22.5; Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/70 R - 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 10%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lehtijousitus
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Cabine: Premium 420 DCI
Essieu avant: Dimension des pneus: 3158/70 R - 22.5; Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/70 R - 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 10%; Sculptures des pneus gauche externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 5%
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Krovni spojler
- Lisnata opruga
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Kabína na spanie
- Odpruženie listovými pružinami
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Dakspoiler
- Dubbele banden
- Luchtvering
- Slaapcabine
= Bijzonderheden =
= Aanvullende opties en accessoires =
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Hoge slaapcabine
- Open dak
- Slaapcabine
- Slaapplaatsen: 2
- Spoilers
- Verwamde spiegels
- ZF-versnellingsbak
= Meer informatie =
Schade: schadevrij
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: Premium 420 DCI
Vooras: Bandenmaat: 3158/70 R - 22.5; Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Bandenmaat: 315/70 R - 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 10%; Bandenprofiel linksbuiten: 10%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 5%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 5%
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Takspoiler
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Resory
- Spoiler dachowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: Premium 420 DCI
Oś przednia: Rozmiar opon: 3158/70 R - 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/70 R - 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 10%; Profil opon lewa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: Premium 420 DCI
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 3158/70 R - 22.5; Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/70 R - 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 5%
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: Premium 420 DCI
Передний мост: Размер шин: 3158/70 R - 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Размер шин: 315/70 R - 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 10%; Профиль шин левое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 5%
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: Premium 420 DCI
Framaxel: Däckets storlek: 3158/70 R - 22.5; Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/70 R - 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 10%; Däckprofil lämnades utanför: 10%; Däckprofil innanför höger: 5%; Däckprofil utanför höger: 5%
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Havalı süspansiyon
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon