Ťahač Renault Premium 420 DCI , Manual , Intarder , Airco































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača







- Air suspension
- Leaf spring suspension
- Power steering
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= Remarks =
immobiliser blocked , not starting
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Cab: Premium 420 DCI
Tyre size: 315/60 R - 22.5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 10%; Tyre profile left outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%; Tyre profile right outer: 10%
Damages: none
Please contact Willem Zelissen for more information
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Усилвател на волана
- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Blattfederung
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Servolenkung
- Standheizung
= Anmerkungen =
immobiliser blokkiert , startet nicht
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: Premium 420 DCI
Refenmaß: 315/60 R - 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 10%; Reifen Profil links außen: 10%; Reifen Profil rechts innerhalb: 10%; Reifen Profil rechts außen: 10%
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: Premium 420 DCI
Dækstørrelse: 315/60 R - 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 10%; Dækprofil venstre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%; Dækprofil højre udvendige: 10%
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- υδραυλικό τιμόνι
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Dirección asistida
- Estufa
- Suspensión
- Suspensión neumática
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: Premium 420 DCI
Tamaño del neumático: 315/60 R - 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 10%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%; Dibujo del neumático derecha exterior: 10%
Daños: ninguno
- Ilmajousitus
- Lehtijousitus
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Direction assistée
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Cabine: Premium 420 DCI
Dimension des pneus: 315/60 R - 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 10%; Sculptures des pneus gauche externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%; Sculptures des pneus droit externe: 10%
Dommages: aucun
Veuillez contacter Willem Zelissen pour plus d'informations
- Grijač vozila
- Lisnata opruga
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Szervokormány
- Kúrenie
- Odpruženie listovými pružinami
- Posilňovač riadenia
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- Riscaldamento supplementare
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Bladvering
- Dubbele banden
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
= Bijzonderheden =
immobiliser geblokkeerd , start niet
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: Premium 420 DCI
Bandenmaat: 315/60 R - 22.5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 10%; Bandenprofiel linksbuiten: 10%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 10%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 10%
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Servostyring
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Resory
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: Premium 420 DCI
Rozmiar opon: 315/60 R - 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 10%; Profil opon lewa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%; Profil opon prawa zewnętrzna: 10%
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Direcção assistida
- Sofagem de parque
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: Premium 420 DCI
Tamanho dos pneus: 315/60 R - 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%; Perfil do pneu exterior direito: 10%
Danos: nenhum
- Cabină de dormit
- Servodirecţie
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: Premium 420 DCI
Размер шин: 315/60 R - 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 10%; Профиль шин левое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%; Профиль шин правое внешнее: 10%
- Bladfjäder
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: Premium 420 DCI
Däckets storlek: 315/60 R - 22.5
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 10%; Däckprofil lämnades utanför: 10%; Däckprofil innanför höger: 10%; Däckprofil utanför höger: 10%
Skada på fordon: skadefri
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Yaprak yaylı süspansiyon