Ťahač DAF XF 480 6X2 / FTG / SSC / XF480 / New Tacho / New Apk











Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača




















- Climate control
- Roof spoiler
- Vehicle heater
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Registration number: 36-BSR-5
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Maintenance
APK (MOT): tested until 04/2026
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спойлер на покрива
- Ovládání klimatizace
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
MOT: zkontrolováno do apr. 2026
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Registrační číslo: 36-BSR-5
- Dachspoiler
- Klimaanlage
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kennzeichen: 36-BSR-5
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 04.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Klimaanlæg
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Registreringsnummer: 36-BSR-5
Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil apr. 2026
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Estufa
- Spoiler para el techo
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Matrícula: 36-BSR-5
Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta abr. 2026
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Chauffage
- Climate control
- Spoiler de toit
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Numéro d'immatriculation: 36-BSR-5
Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à avr. 2026
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Upravljanje klimatizacijom
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Tetőlégterelő
= További információk =
Általános információk
Felépítmény: Standard vontató
Rendszám: 36-BSR-5
Tengelykonfiguráció
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg apr. 2026
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Algemeen-vel
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
MOT: skontrolované do apr. 2026
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Registračné číslo: 36-BSR-5
- Quadro di comando climatizzatore
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Spoiler per il tetto
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
MOT: ispezionato fino a apr 2026
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Numero di immatricolazione: 36-BSR-5
- Climate control
- Dakspoiler
- Standkachel
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Kenteken: 36-BSR-5
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Onderhoud
APK: gekeurd tot apr. 2026
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- HVAC
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Numer rejestracyjny: 36-BSR-5
Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do apr. 2026
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
- Aquecedor
- Controlo da climatização
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Número de registo: 36-BSR-5
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Manutenção
APK (MOT): testado até apr. 2026
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Algemeen para obter mais informações
- Climatizare
- Spoiler pavilion
- Încălzitor vehicul
- Климат-контроль
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Регистрационный номер: 36-BSR-5
Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до apr. 2026
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Registreringsnummer: 36-BSR-5
Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Underhåll
MOT: besiktigat till apr. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Ytterligare information
Kontakta Algemeen för mer information
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Tavan spoyleri