Ťahač DAF XF 480 XF480 / 6X2 / FTP













Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača




















- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Heavy duty engine brake
- Sleeper cab
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 4400 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Registration number: 51-BRT-3
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládání klimatizace
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 4400 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Registrační číslo: 51-BRT-3
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Klimaanlage
- Schlafkabine
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 4400 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: 51-BRT-3
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Kraftig motorbremse
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 4400 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 51-BRT-3
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Cabina de dormir
- Climatizador
- Freno de motor reforzado
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 4400 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: 51-BRT-3
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
- Ilmastointi
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Climate control
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 4400 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: 51-BRT-3
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Alumínium üzemanyagtartály
- Klímavezérlés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 4400 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Rendszám: 51-BRT-3
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Algemeen-vel
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Ovládanie klimatizácie
- Vysokovýkonná motorová brzda
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 4400 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Registračné číslo: 51-BRT-3
- Freno motore per impieghi gravosi
- Quadro di comando climatizzatore
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 4400 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Numero di immatricolazione: 51-BRT-3
- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Slaapcabine
- Versterkte motorrem
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 4400 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: 51-BRT-3
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kraftig motorbrems
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 4400 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: 51-BRT-3
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 4400 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: 51-BRT-3
Contacte Algemeen para obter mais informações
- Climatizare
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 4400 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 51-BRT-3
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Klimatanläggning
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 4400 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: 51-BRT-3
Kontakta Algemeen för mer information
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Klima kontrolü
- Sleeper cab