Sklápač MAN TGS 49.440 10x8















Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača



















Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Vorderachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Federung: Blattfederung
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9500 kg; Federung: Blattfederung
Funktionell
Kipper: Hinten
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 08.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Michel Derks oder Robin Paau, um weitere Informationen zu erhalten.
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Affjedring: bladaffjedring
Funktionelle
Tiplad: Tilbage
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil aug. 2025
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Michel Derks for yderligere oplysninger
YOM: 2015
KM: 518.960
Manual Gearbox
Steel Suspension
= More information =
General information
Cab: day
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Front axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 10000 kg; Steering
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Suspension: leaf suspension
Rear axle 3: Max. axle load: 9500 kg; Suspension: leaf suspension
Functional
Tipper: Back
Maintenance
APK (MOT): tested until 08/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Financial information
Price: On request
Additional information
Please contact Michel Derks or Robin Paau for more information
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9500 kg; Suspensión: suspensión de ballestas
Funcional
Volquete: Trasera
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta ago. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Michel Derks para obtener más información.
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Suspension: suspension à lames
Pratique
Kipper: Arrière
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à août 2025
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Michel Derks pour plus d'informations
BJ: 2015
KM: 518.960
Handgeschakeld
Blad Geveerd
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Vooras 2: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Vering: bladvering
Achteras 3: Max. aslast: 9500 kg; Vering: bladvering
Functioneel
Kipper: Achter
Onderhoud
APK: gekeurd tot aug. 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Michel Derks of Robin Paau
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Funkcjonalność
Wywrotka: Tył
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do aug. 2025
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Michel Derks
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9500 kg; Suspensão: suspensão de molas
Funcional
Camião basculante: Retroceder
Manutenção
APK (MOT): testado até aug. 2025
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Michel Derks para obter mais informações
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Подвеска: рессорная подвеска
Функциональность
Самосвал: Сзади
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до aug. 2025
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Michel Derks для получения дополнительной информации
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Framaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 10000 kg; Styrning
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 3: Max. axellast: 9500 kg; Fjädring: bladfjädring
Funktionell
Tippbil: Bakom
Underhåll
MOT: besiktigat till aug. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Michel Derks för mer information