Sklápač IVECO Trakker 450 8x8 Hintenmulde 24 m3, Hardox, TUV



































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača




















= Dealer information =
Homepage: ukázať kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Cab: day
Front axle 1: Max. axle load: 10300 kg
Front axle 2: Max. axle load: 10300 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg
Pump: Yes
Tipper: Left / Right / Back
Registration number: 68-BHT-7
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
Predná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 10300 kg
Predná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10300 kg
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg
Čerpadlo: Áno
Sklápač: Vľavo / Vpravo / Za
Registračné číslo: 68-BHT-7
Přední náprava 1: Max. zatížení nápravy: 10300 kg
Přední náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10300 kg
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9500 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9500 kg
Čerpadlo: Ano
Sklápěč: Vlevo / Vpravo / Za
Registrační číslo: 68-BHT-7
= Firmeninformationen =
Homepage: ukázať kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse 1: Max. Achslast: 10300 kg
Vorderachse 2: Max. Achslast: 10300 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg
Pumpe: Ja
Kipper: Links / Rechts / Hinten
Kennzeichen: 68-BHT-7
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 10300 kg
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 10300 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Pumpe: Ja
Tiplad: Venstre / Højre / Tilbage
Registreringsnummer: 68-BHT-7
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 10300 kg
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 10300 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg
Bomba: Sí
Volquete: Izquierda / Derecha / Trasera
Matrícula: 68-BHT-7
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 10300 kg
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 10300 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Pompe: Oui
Kipper: Gauche / Droite / Arrière
Numéro d'immatriculation: 68-BHT-7
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10300 kg
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10300 kg
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg
Szivattyú: Igen
Billenőplatós: Balra / Jobbra / A mögött
Rendszám: 68-BHT-7
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
Asse anteriore 1: Carico massimo per asse: 10300 kg
Asse anteriore 2: Carico massimo per asse: 10300 kg
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9500 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9500 kg
Pompa: Sì
Ribaltabile: A sinistra / A destra / Dietro
Numero di immatricolazione: 68-BHT-7
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras 1: Max. aslast: 10300 kg
Vooras 2: Max. aslast: 10300 kg
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg
Pomp: Ja
Kipper: Links / Rechts / Achter
Kenteken: 68-BHT-7
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 10300 kg
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 10300 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Pompa: Tak
Wywrotka: Lewa / Prawa / Tył
Numer rejestracyjny: 68-BHT-7
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 10300 kg
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 10300 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg
Bomba: Sim
Camião basculante: Esquerda / Direita / Retroceder
Número de registo: 68-BHT-7
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10300 kg
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10300 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Насос: Да
Самосвал: Слева / Справа / Сзади
Регистрационный номер: 68-BHT-7
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
Framaxel 1: Max. axellast: 10300 kg
Framaxel 2: Max. axellast: 10300 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg
Pump: Ja
Tippbil: Vänster / Höger / Bakom
Registreringsnummer: 68-BHT-7
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information