Sklápač GINAF X 5250 S

















Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača























Cab: day
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 10000 kg
Front axle 2: Max. axle load: 10000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Reduction: hub reduction
Rear axle 3: Max. axle load: 11500 kg; Reduction: hub reduction
Functional
Pump: Yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Tjeerd Croezen for more information
Kabína: deň
Konfigurácia náprav
Predná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg
Predná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Redukcia: redukcia náboja
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Redukcia: redukcia náboja
Funkčné
Čerpadlo: Áno
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Kabina: den
Konfigurace náprav
Přední náprava 1: Max. zatížení nápravy: 10000 kg
Přední náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10000 kg
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 7500 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Redukce: redukce náboje
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Redukce: redukce náboje
Funkční
Čerpadlo: Ano
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 10000 kg
Vorderachse 2: Max. Achslast: 10000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Hinterachse 3: Max. Achslast: 11500 kg; Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Funktionell
Pumpe: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Reduktion: navreduktion
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Reduktion: navreduktion
Funktionelle
Pumpe: Ja
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Reducción: reducción de cubo
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 11500 kg; Reducción: reducción de cubo
Funcional
Bomba: Sí
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen para obtener más información.
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Réduction: moyeux réducteurs
Pratique
Pompe: Oui
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Kabin: nap
Tengelykonfiguráció
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Csökkentés: kerékagy-csökkentés
Funkcionális
Szivattyú: Igen
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Tjeerd Croezen-vel
Cabina: giorno
Configurazione dell'asse
Asse anteriore 1: Carico massimo per asse: 10000 kg
Asse anteriore 2: Carico massimo per asse: 10000 kg
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 7500 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 11500 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 11500 kg; Riduzione: riduzione del mozzo
Funzionale
Pompa: Sì
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 10000 kg
Vooras 2: Max. aslast: 10000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Reductie: naafreductie
Achteras 3: Max. aslast: 11500 kg; Reductie: naafreductie
Functioneel
Pomp: Ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Redukcja: redukcja piasty
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Redukcja: redukcja piasty
Funkcjonalność
Pompa: Tak
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Redução: redução do cubo
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 11500 kg; Redução: redução do cubo
Funcional
Bomba: Sim
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Tjeerd Croezen para obter mais informações
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Редуктор: редуктор ступицы
Функциональность
Насос: Да
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 10000 kg
Framaxel 2: Max. axellast: 10000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Minskning: minskning av nav
Bakaxel 3: Max. axellast: 11500 kg; Minskning: minskning av nav
Funktionell
Pump: Ja
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Tjeerd Croezen för mer information