Náves s domiešavačom betónu York Karrena Mischer-Mixer-Malaxeur Type 10/4/ working, steel suspens













































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača








Chassis : 1981
= Firmeninformationen =
Homepage: ukázať kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Verwendbares Material: Beton
Refenmaß: 11 R 22.5
Federung: Blattfederung
Hinterachse 1: Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 2: Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Bremsen: Scheibenbremsen
Pumpe: Ja
Kennzeichen: OD-50-12
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 11 R 22.5
Affjedring: bladaffjedring
Bagaksel 1: Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Bremser: tromlebremser
Bagaksel 2: Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Bremser: skivebremser
Pumpe: Ja
Registreringsnummer: OD-50-12
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
Chassis : 1981
= Dealer information =
Homepage: ukázať kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Applicable material: Concrete
Tyre size: 11 R 22.5
Suspension: leaf suspension
Rear axle 1: Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Brakes: drum brakes
Rear axle 2: Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Brakes: disc brakes
Pump: Yes
Registration number: OD-50-12
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
Tamaño del neumático: 11 R 22.5
Suspensión: suspensión de ballestas
Eje trasero 1: Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Frenos: frenos de disco
Bomba: Sí
Matrícula: OD-50-12
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
Chassis : 1981
= Plus d'informations =
Matériel d'application: Béton
Dimension des pneus: 11 R 22.5
Suspension: suspension à lames
Essieu arrière 1: Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Freins: freins à tambour
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Freins: freins à disque
Pompe: Oui
Numéro d'immatriculation: OD-50-12
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
Chassis : 1981
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: ukázať kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Toepassingsmateriaal: Beton
Bandenmaat: 11 R 22.5
Vering: bladvering
Achteras 1: Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Remmen: trommelremmen
Achteras 2: Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Remmen: schijfremmen
Pomp: Ja
Kenteken: OD-50-12
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
Rozmiar opon: 11 R 22.5
Zawieszenie: zawieszenie piórowe
Oś tylna 1: Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 2: Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Hamulce: hamulce tarczowe
Pompa: Tak
Numer rejestracyjny: OD-50-12
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
Tamanho dos pneus: 11 R 22.5
Suspensão: suspensão de molas
Eixo traseiro 1: Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Travões: travões de disco
Bomba: Sim
Número de registo: OD-50-12
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
Размер шин: 11 R 22.5
Подвеска: рессорная подвеска
Задний мост 1: Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 2: Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Тормоза: дисковые тормоза
Насос: Да
Регистрационный номер: OD-50-12
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
Däckets storlek: 11 R 22.5
Fjädring: bladfjädring
Bakaxel 1: Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 2: Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Bromsar: skivbromsar
Pump: Ja
Registreringsnummer: OD-50-12
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information