Náves s bočnou plachtou Floor FLO 1210K1

























Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača


































Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse: Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Ladebordwand: Dhollandia Dhml.30, Heckklappe, 3000 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 12.2025
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Læssebagsmæk: Dhollandia Dhml.30, læssebagsmæk, 3000 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil dec. 2025
= More information =
Tyre size: 275-70-22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle: Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Tail lift: Dhollandia Dhml.30, tail lift, 3000 kg
APK (MOT): tested until 12/2025
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Trampilla elevadora: Dhollandia Dhml.30, válvula de cierre trasera, 3000 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta dic. 2025
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Trappe de chargement: Dhollandia Dhml.30, soupape arrière, 3000 kg
APK (CT): valable jusqu'à déc. 2025
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja belül balra: 70%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 70%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 70%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 70%
Hátsó ajtó: Dhollandia Dhml.30, hátsó ajtó, 3000 kg
MOT: vizsgálták, amíg dec. 2025
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie: ukázať kontakty Sjouke Koopmans ukázať kontakty Ernst Woortman ukázať kontakty
= Meer informatie =
Bandenmaat: 275-70-22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras: Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Laadklep: Dhollandia Dhml.30, achtersluitklep, 3000 kg
APK: gekeurd tot dec. 2025
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Klapa załadunkowa: Dhollandia Dhml.30, klapa tylna, 3000 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do dec. 2025
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Monta-cargas: Dhollandia Dhml.30, monta-cargas, 3000 kg
APK (MOT): testado até dec. 2025
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Заднее подъемное устройство: Dhollandia Dhml.30, заднее подъемное устройство, 3000 kg
APK (TO): проверка пройдена до dec. 2025
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel: Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Baklucka: Dhollandia Dhml.30, baklucka, 3000 kg
MOT: besiktigat till dec. 2025