Nový náves podvalník Özgül 80 Ton 4 axle - LW4 AFR FIX
Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača




















Construction & Chassis: The chassis is a heavy-duty I-type frame made of fully welded S355 steel with a UPE 240 outer frame for extra durability. The chassis is welded using an automatic ARC-submerged process, and the superstructure is welded with robot welding. The vehicle is equipped with 4 x 16-ton Özgül drum-brake axles, mechanical leaf spring suspension (12–14 leaves), a single-position EU-approved 2” kingpin (Çayırova Brand), 16+1 12 R 22.5 tires on 9.00 x 22.5 steel rims, and a mechanically operated two-speed landing gear (Gos Brand).
Technical Features & Accessories: The braking system is a two-line air brake with emergency and service brake chambers. The 24V electrical system meets SAE/ADR standards and provides all-around lighting. The loading platform consists of a combination of 6/7 mm chequered steel and wooden edges, and the hydraulic rear loading ramps (2800 x 900 mm) are reinforced with steel bars.
= More information =
CE mark: yes
Construction & Chassis: The chassis is a heavy-duty I-type frame made of fully welded S355 steel with a UPE 240 outer frame for extra durability. The chassis is welded using an automatic ARC-submerged process, and the superstructure is welded with robot welding. The vehicle is equipped with 4 x 16-ton Özgül drum-brake axles, mechanical leaf spring suspension (12–14 leaves), a single-position EU-approved 2” kingpin (Çayırova Brand), 16+1 12 R 22.5 tires on 9.00 x 22.5 steel rims, and a mechanically operated two-speed landing gear (Gos Brand).
Technical Features & Accessories: The braking system is a two-line air brake with emergency and service brake chambers. The 24V electrical system meets SAE/ADR standards and provides all-around lighting. The loading platform consists of a combination of 6/7 mm chequered steel and wooden edges, and the hydraulic rear loading ramps (2800 x 900 mm) are reinforced with steel bars.
= Weitere Informationen =
CE-Kennzeichnung: ja
Construction & Chassis: The chassis is a heavy-duty I-type frame made of fully welded S355 steel with a UPE 240 outer frame for extra durability. The chassis is welded using an automatic ARC-submerged process, and the superstructure is welded with robot welding. The vehicle is equipped with 4 x 16-ton Özgül drum-brake axles, mechanical leaf spring suspension (12–14 leaves), a single-position EU-approved 2” kingpin (Çayırova Brand), 16+1 12 R 22.5 tires on 9.00 x 22.5 steel rims, and a mechanically operated two-speed landing gear (Gos Brand).
Technical Features & Accessories: The braking system is a two-line air brake with emergency and service brake chambers. The 24V electrical system meets SAE/ADR standards and provides all-around lighting. The loading platform consists of a combination of 6/7 mm chequered steel and wooden edges, and the hydraulic rear loading ramps (2800 x 900 mm) are reinforced with steel bars.
= Más información =
Marcado CE: sí
Construction & Chassis: The chassis is a heavy-duty I-type frame made of fully welded S355 steel with a UPE 240 outer frame for extra durability. The chassis is welded using an automatic ARC-submerged process, and the superstructure is welded with robot welding. The vehicle is equipped with 4 x 16-ton Özgül drum-brake axles, mechanical leaf spring suspension (12–14 leaves), a single-position EU-approved 2” kingpin (Çayırova Brand), 16+1 12 R 22.5 tires on 9.00 x 22.5 steel rims, and a mechanically operated two-speed landing gear (Gos Brand).
Technical Features & Accessories: The braking system is a two-line air brake with emergency and service brake chambers. The 24V electrical system meets SAE/ADR standards and provides all-around lighting. The loading platform consists of a combination of 6/7 mm chequered steel and wooden edges, and the hydraulic rear loading ramps (2800 x 900 mm) are reinforced with steel bars.
= Meer informatie =
CE markering: ja