Náves izotermická Montracon Thermo king ,BPW drumbrakes, 247 width, 260 cm height











































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača



























- Air suspension
- Drum brakes
- Thermoking
= Remarks =
Cool unit brand: Thermo King
= Dealer information =
Homepage: ukázať kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Functional
Cooling: -30 °C to 30 °C
Cooling engine: diesel and electric (9178 operating hours diesel; 2 electric)
Wall thickness: 60 mm
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Other information
Cool unit make: Thermo King
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Luftfederung
- Thermoking
- Trommel Bremse
= Anmerkungen =
Kühlgerät Marke: Thermo King
= Firmeninformationen =
Homepage: ukázať kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Funktionell
Kühlung: -30 °C bis 30 °C
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (9178 Betriebsstunden Diesel; 2 elektrisch)
Wandstärke: 60 mm
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Bremser: tromlebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Funktionelle
Køling: -30 °C til 30 °C
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (9178 driftstimer diesel; 2 elektrisk)
Vægtykkelse: 60 mm
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Suspensión neumática
- Thermoking
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Thermo King
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Frenos: frenos de tambor
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Funcional
Refrigeración: -30 °C hasta 30 °C
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (9178 horas de funcionamiento diésel; 2 eléctrico)
Grosor del tabique: 60 mm
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Frein a tambour
- Suspension pneumatique
- Thermoking
= Remarques =
Marque d'unité froide: Thermo King
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Freins: freins à tambour
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Pratique
Refroidissement: -30 °C jusqu'au 30 °C
Moteur frigorifique: diesel et électrique (9178 heures de fonctionnement diesel; 2 électrique)
Épaisseur de paroi: 60 mm
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Thermoking
- Luchtvering
- Thermoking
- Trommel remmen
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Thermo King
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: ukázať kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Functioneel
Koeling: -30 °C tot 30 °C
Koelmotor: diesel en elektrisch (9178 draaiuren diesel; 2 elektrisch)
Wanddikte: 60 mm
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Funkcjonalność
Chłodzenie: -30 °C do 30 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (9178 godziny pracy olej napędowy; 2 elektryczny)
Grubość ściany: 60 mm
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Suspensão pneumática
- Thermoking
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Travões: travões de tambor
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Funcional
Arrefecimento: -30 °C para 30 °C
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (9178 horas de funcionamento diesel; 2 elétrico)
Espessura da parede: 60 mm
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Baraban
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Функциональность
Охлаждение: -30 °C к 30 °C
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (9178 часы работы дизельное топливо; 2 электрический)
Толщина стенки: 60 mm
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65R22.5
Bromsar: trumbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Funktionell
Kylning: -30 °C till 30 °C
Motor för kylning: diesel och el (9178 körtimmar diesel; 2 elektriska)
Väggtjocklek: 60 mm
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information