Chladiarenský náves Van Eck BPW, Disc 270 Hoch



















Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača




















- Air suspension
- Carrier Vector
- Disc brakes
- Mono temp/ single temp
= Remarks =
Cool unit brand: Carrier
= Dealer information =
Homepage: ukázať kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385 55 R 22,5
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Brakes: no brakes
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Brakes: disc brakes
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Brakes: disc brakes
Functional
Cooling engine: diesel and electric (5529 operating hours diesel; 2908 electric)
Maintenance, history and condition
APK (MOT): tested until 02/2026
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Registration number: OL-60-GN
Other information
Cool unit make: Carrier
Additional information
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Въздушно окачване
- Дискови спирачки
- Carrier Vector
- Kotoučové brzdy
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Velikost pneumatiky: 385 55 R 22,5
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (5529 provozní hodiny diesel; 2908 elektrický)
MOT: zkontrolováno do feb. 2026
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Registrační číslo: OL-60-GN
- Carrier Vector
- Luftfederung
- Mono temp/ single temp
- Scheibenbremsen
= Anmerkungen =
Kühlgerät Marke: Carrier
= Firmeninformationen =
Homepage: ukázať kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385 55 R 22,5
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Funktionell
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (5529 Betriebsstunden Diesel; 2908 elektrisch)
Wartung, Verlauf und Zustand
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Kennzeichen: OL-60-GN
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Skivebremser
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385 55 R 22,5
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Funktionelle
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (5529 driftstimer diesel; 2908 elektrisk)
Vedligeholdelse, historik og tilstand
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Identifikation
Registreringsnummer: OL-60-GN
Yderligere oplysninger
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Mono temp/ single temp
- Αερανάρτηση
- Δισκόφρενα
- Carrier Vector
- Frenos de disco
- Mono temp/ single temp
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Carrier
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385 55 R 22,5
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Funcional
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (5529 horas de funcionamiento diésel; 2908 eléctrico)
Mantenimiento, historial y estado
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Matrícula: OL-60-GN
Información complementaria
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Levyjarrut
- Carrier Vector
- Freins à disque
- Mono temp/ single temp
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Marque d'unité froide: Carrier
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385 55 R 22,5
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Pratique
Moteur frigorifique: diesel et électrique (5529 heures de fonctionnement diesel; 2908 électrique)
Entretien, historique et condition
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
État technique: bon
État optique: bon
Identification
Numéro d'immatriculation: OL-60-GN
Informations complémentaires
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Disk kočnice
- Zračni ovjes
- Carrier Vector
- Légrugós felfüggesztés
- Tárcsafékek
= További információk =
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385 55 R 22,5
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Funkcionális
Hűtőmotor: dízel és elektromos (5529 üzemóra dízel; 2908 elektromos)
Karbantartás, előzmények és állapot
MOT: vizsgálták, amíg feb. 2026
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Azonosítás
Rendszám: OL-60-GN
További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Kotúčové brzdy
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Veľkosť pneumatiky: 385 55 R 22,5
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (5529 prevádzkové hodiny diesel; 2908 elektrický)
MOT: skontrolované do feb. 2026
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Registračné číslo: OL-60-GN
- Carrier Vector
- Freni a disco
- Mono temp/ single temp
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Dimensioni del pneumatico: 385 55 R 22,5
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (5529 ore di funzionamento diesel; 2908 elettrico)
MOT: ispezionato fino a feb 2026
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Numero di immatricolazione: OL-60-GN
- Carrier Vector
- Luchtvering
- Mono temp/ single temp
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
Merk koel unit: Carrier
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: ukázať kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385 55 R 22,5
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Functioneel
Koelmotor: diesel en elektrisch (5529 draaiuren diesel; 2908 elektrisch)
Onderhoud, historie en staat
APK: gekeurd tot feb. 2026
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Kenteken: OL-60-GN
Overige informatie
Merk koeleenheid: Carrier
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Skivebremser
- Carrier Vector
- Hamulce tarczowe
- Mono temp/ single temp
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385 55 R 22,5
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Funkcjonalność
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (5529 godziny pracy olej napędowy; 2908 elektryczny)
Obsługa serwisowa, historia i stan
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-60-GN
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Carrier Vector
- Mono temp/ single temp
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385 55 R 22,5
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Funcional
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (5529 horas de funcionamento diesel; 2908 elétrico)
Manutenção, histórico e estado
APK (MOT): testado até feb. 2026
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Identificação
Número de registo: OL-60-GN
Informações adicionais
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Frâne cu disc
- Suspensie pneumatică
- Carrier Vector
- Дисковые тормоза
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385 55 R 22,5
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Функциональность
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (5529 часы работы дизельное топливо; 2908 электрический)
Обслуживание, история и состояние
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: OL-60-GN
Дополнительная информация
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Luftfjädring
- Skivbromsar
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385 55 R 22,5
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Funktionell
Motor för kylning: diesel och el (5529 körtimmar diesel; 2908 elektriska)
Underhåll, historik och skick
MOT: besiktigat till feb. 2026
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Identifiering
Registreringsnummer: OL-60-GN
Ytterligare information
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Havalı süspansiyon