Chladiarenský náves Schmitz Cargobull SKO24 + THERMOKING SLX 300 D&E

































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača





= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65R22.5
Make axles: SCHMITZ
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Functional
Make of bodywork: THERMO KING SLX 300
Cooling engine: diesel and electric (21949 operating hours diesel; 703 electric)
Maintenance
APK (MOT): tested until 02/2026
Identification
Registration number: OL-66-NY
Other information
Cool unit make: Thermo King
Additional information
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
Veľkosť pneumatiky: 385/65R22.5
Značka náprav: SCHMITZ
Brzdy: kotúčové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Funkčné
Značka karosérie: THERMO KING SLX 300
Chladiaci motor: dieselové a elektrické (21949 prevádzkové hodiny diesel; 703 elektrický)
Údržba
MOT: skontrolované do feb. 2026
Identifikácia
Registračné číslo: OL-66-NY
Velikost pneumatiky: 385/65R22.5
Značka náprav: SCHMITZ
Brzdy: kotoučové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 30%; Profil pneumatiky vpravo: 30%
Funkční
Značka karoserie: THERMO KING SLX 300
Chlazení motoru: dieselové a elektrické (21949 provozní hodiny diesel; 703 elektrický)
Údržba
MOT: zkontrolováno do feb. 2026
Identifikace
Registrační číslo: OL-66-NY
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65R22.5
Marke Achsen: SCHMITZ
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Funktionell
Marke des Aufbaus: THERMO KING SLX 300
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (21949 Betriebsstunden Diesel; 703 elektrisch)
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Identifikation
Kennzeichen: OL-66-NY
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
Dækstørrelse: 385/65R22.5
Akselfabrikat: SCHMITZ
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Funktionelle
Karosserifabrikat: THERMO KING SLX 300
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (21949 driftstimer diesel; 703 elektrisk)
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Identifikation
Registreringsnummer: OL-66-NY
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65R22.5
Marca de ejes: SCHMITZ
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Funcional
Marca carrocería: THERMO KING SLX 300
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (21949 horas de funcionamiento diésel; 703 eléctrico)
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Identificación
Matrícula: OL-66-NY
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65R22.5
Marque essieux: SCHMITZ
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Pratique
Marque de construction: THERMO KING SLX 300
Moteur frigorifique: diesel et électrique (21949 heures de fonctionnement diesel; 703 électrique)
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
Identification
Numéro d'immatriculation: OL-66-NY
Gumiabroncs mérete: 385/65R22.5
Tengelyek gyártmánya: SCHMITZ
Fékek: tárcsafékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Funkcionális
Karosszéria gyártmánya: THERMO KING SLX 300
Hűtőmotor: dízel és elektromos (21949 üzemóra dízel; 703 elektromos)
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg feb. 2026
Azonosítás
Rendszám: OL-66-NY
Dimensioni del pneumatico: 385/65R22.5
Marca degli assi: SCHMITZ
Freni: freni a disco
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 30%; Profilo del pneumatico destra: 30%
Funzionale
Marca della carrozzeria: THERMO KING SLX 300
Motore di raffreddamento: diesel ed elettrico (21949 ore di funzionamento diesel; 703 elettrico)
Manutenzione
MOT: ispezionato fino a feb 2026
Identificazione
Numero di immatricolazione: OL-66-NY
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65R22.5
Merk assen: SCHMITZ
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Functioneel
Merk opbouw: THERMO KING SLX 300
Koelmotor: diesel en elektrisch (21949 draaiuren diesel; 703 elektrisch)
Onderhoud
APK: gekeurd tot feb. 2026
Identificatie
Kenteken: OL-66-NY
Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
Rozmiar opon: 385/65R22.5
Produkcja osi: SCHMITZ
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: THERMO KING SLX 300
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (21949 godziny pracy olej napędowy; 703 elektryczny)
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-66-NY
Tamanho dos pneus: 385/65R22.5
Marca de eixos: SCHMITZ
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Funcional
Marca da carroçaria: THERMO KING SLX 300
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (21949 horas de funcionamento diesel; 703 elétrico)
Manutenção
APK (MOT): testado até feb. 2026
Identificação
Número de registo: OL-66-NY
Размер шин: 385/65R22.5
Марка мостов: SCHMITZ
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Функциональность
Марка кузова: THERMO KING SLX 300
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (21949 часы работы дизельное топливо; 703 электрический)
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Идентификация
Регистрационный номер: OL-66-NY
Däckets storlek: 385/65R22.5
Fabrikat av axlar: SCHMITZ
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: THERMO KING SLX 300
Motor för kylning: diesel och el (21949 körtimmar diesel; 703 elektriska)
Underhåll
MOT: besiktigat till feb. 2026
Identifiering
Registreringsnummer: OL-66-NY