Chladiarenský náves Schmitz Cargobull N/A SCB*S3B













Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača









































- Air suspension
- Double evaporator
- Pallet box
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 385/65X22,5
Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 20%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 35%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 50%
Functional
Make of bodywork: Schmitz SCB*S3B
Height of cargo floor: 265 cm
Cooling engine: diesel and electric (21220 operating hours diesel; 7836 electric)
Wall thickness: 50 mm
Maintenance
APK (MOT): tested until 01/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Identification
Registration number: OL-22-VF
- Boxcontainer
- Doppelter Verdampfer
- Luftfederung
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65X22,5
Bremsen: Scheibenbremsen
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 35%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 50%
Funktionell
Marke des Aufbaus: Schmitz SCB*S3B
Höhe der Ladefläche: 265 cm
Kühlmotor: Diesel und elektrisch (21220 Betriebsstunden Diesel; 7836 elektrisch)
Wandstärke: 50 mm
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Identifikation
Kennzeichen: OL-22-VF
- Luftaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65X22,5
Bremser: skivebremser
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 35%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 50%
Funktionelle
Karosserifabrikat: Schmitz SCB*S3B
Gulvhøjde i lastrum: 265 cm
Afkøling af motor: diesel og elektrisk (21220 driftstimer diesel; 7836 elektrisk)
Vægtykkelse: 50 mm
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Identifikation
Registreringsnummer: OL-22-VF
- Suspensión neumática
= Más información =
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65X22,5
Frenos: frenos de disco
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 35%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Funcional
Marca carrocería: Schmitz SCB*S3B
Altura piso de carga: 265 cm
Motor de refrigeración: diésel y eléctrico (21220 horas de funcionamiento diésel; 7836 eléctrico)
Grosor del tabique: 50 mm
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Identificación
Matrícula: OL-22-VF
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65X22,5
Freins: freins à disque
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 35%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 50%
Pratique
Marque de construction: Schmitz SCB*S3B
Hauteur du plancher de chargement: 265 cm
Moteur frigorifique: diesel et électrique (21220 heures de fonctionnement diesel; 7836 électrique)
Épaisseur de paroi: 50 mm
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Identification
Numéro d'immatriculation: OL-22-VF
- Dubbele verdamper
- Luchtvering
- Palletkist
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65X22,5
Remmen: schijfremmen
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 35%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 50%
Functioneel
Merk opbouw: Schmitz SCB*S3B
Hoogte laadvloer: 265 cm
Koelmotor: diesel en elektrisch (21220 draaiuren diesel; 7836 elektrisch)
Wanddikte: 50 mm
Onderhoud
APK: gekeurd tot jan. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Identificatie
Kenteken: OL-22-VF
axel_mark: Schmitz Cargobull
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65X22,5
Hamulce: hamulce tarczowe
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 35%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 50%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: Schmitz SCB*S3B
Wysokość podłogi ładowni: 265 cm
Chłodzenie silnika: olej napędowy i elektryczny (21220 godziny pracy olej napędowy; 7836 elektryczny)
Grubość ściany: 50 mm
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: OL-22-VF
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65X22,5
Travões: travões de disco
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 35%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 50%
Funcional
Marca da carroçaria: Schmitz SCB*S3B
Altura do piso da bagageira: 265 cm
Motor de refrigeração: diesel e elétrico (21220 horas de funcionamento diesel; 7836 elétrico)
Espessura da parede: 50 mm
Manutenção
APK (MOT): testado até jan. 2026
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Identificação
Número de registo: OL-22-VF
- Пневматическая подвеска
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Размер шин: 385/65X22,5
Тормоза: дисковые тормоза
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 35%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 50%
Функциональность
Марка кузова: Schmitz SCB*S3B
Высота грузового пола: 265 cm
Охлаждение двигателя: дизельный и электрический (21220 часы работы дизельное топливо; 7836 электрический)
Толщина стенки: 50 mm
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: OL-22-VF
- Luftfjädring
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65X22,5
Bromsar: skivbromsar
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 35%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 50%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: Schmitz SCB*S3B
Höjd på lastgolv: 265 cm
Motor för kylning: diesel och el (21220 körtimmar diesel; 7836 elektriska)
Väggtjocklek: 50 mm
Underhåll
MOT: besiktigat till jan. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Identifiering
Registreringsnummer: OL-22-VF