Chladiarenský náves Renders Védécar



























Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača












Brakes: disc brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Steering; Tyre profile left: 4 mm; Tyre profile right: 6 mm
Rear axle 2: Tyre profile left: 5 mm; Tyre profile right: 6 mm
Rear axle 3: Steering; Tyre profile left: 7 mm; Tyre profile right: 9 mm
Tail lift: Dhollandia DHSMR, 1500 kg
Damages: none
Brzdy: kotúčové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 4 mm; Profil pneumatiky vpravo: 6 mm
Zadná náprava 2: Profil pneumatiky vľavo: 5 mm; Profil pneumatiky vpravo: 6 mm
Zadná náprava 3: Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 7 mm; Profil pneumatiky vpravo: 9 mm
Zadné dvere: Dhollandia DHSMR, 1500 kg
Poškodenie: bez poškodenia
Brzdy: kotoučové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 4 mm; Profil pneumatiky vpravo: 6 mm
Zadní náprava 2: Profil pneumatiky vlevo: 5 mm; Profil pneumatiky vpravo: 6 mm
Zadní náprava 3: Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 7 mm; Profil pneumatiky vpravo: 9 mm
Zadní dveře: Dhollandia DHSMR, 1500 kg
Poškození: bez poškození
Bremsen: Scheibenbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Gelenkt; Reifen Profil links: 4 mm; Reifen Profil rechts: 6 mm
Hinterachse 2: Reifen Profil links: 5 mm; Reifen Profil rechts: 6 mm
Hinterachse 3: Gelenkt; Reifen Profil links: 7 mm; Reifen Profil rechts: 9 mm
Ladebordwand: Dhollandia DHSMR, 1500 kg
Schäden: keines
Bremser: skivebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Styretøj; Dækprofil venstre: 4 mm; Dækprofil højre: 6 mm
Bagaksel 2: Dækprofil venstre: 5 mm; Dækprofil højre: 6 mm
Bagaksel 3: Styretøj; Dækprofil venstre: 7 mm; Dækprofil højre: 9 mm
Læssebagsmæk: Dhollandia DHSMR, 1500 kg
Skade: fri for skader
Frenos: frenos de disco
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 4 mm; Dibujo del neumático derecha: 6 mm
Eje trasero 2: Dibujo del neumático izquierda: 5 mm; Dibujo del neumático derecha: 6 mm
Eje trasero 3: Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 7 mm; Dibujo del neumático derecha: 9 mm
Trampilla elevadora: Dhollandia DHSMR, 1500 kg
Daños: ninguno
Freins: freins à disque
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Direction; Sculptures des pneus gauche: 4 mm; Sculptures des pneus droite: 6 mm
Essieu arrière 2: Sculptures des pneus gauche: 5 mm; Sculptures des pneus droite: 6 mm
Essieu arrière 3: Direction; Sculptures des pneus gauche: 7 mm; Sculptures des pneus droite: 9 mm
Trappe de chargement: Dhollandia DHSMR, 1500 kg
Dommages: aucun
Fékek: tárcsafékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 4 mm; Gumiabroncs profilja jobbra: 6 mm
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs profilja balra: 5 mm; Gumiabroncs profilja jobbra: 6 mm
Hátsó tengely 3: Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 7 mm; Gumiabroncs profilja jobbra: 9 mm
Hátsó ajtó: Dhollandia DHSMR, 1500 kg
Kár: sérülésmentes
Freni: freni a disco
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 4 mm; Profilo del pneumatico destra: 6 mm
Asse posteriore 2: Profilo del pneumatico sinistra: 5 mm; Profilo del pneumatico destra: 6 mm
Asse posteriore 3: Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 7 mm; Profilo del pneumatico destra: 9 mm
Portellone posteriore: Dhollandia DHSMR, 1500 kg
Danni: senza danni
Remmen: schijfremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Meesturend; Bandenprofiel links: 4 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras 2: Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Achteras 3: Meesturend; Bandenprofiel links: 7 mm; Bandenprofiel rechts: 9 mm
Laadklep: Dhollandia DHSMR, 1500 kg
Schade: schadevrij
Hamulce: hamulce tarczowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 4 mm; Profil opon prawa: 6 mm
Oś tylna 2: Profil opon lewa: 5 mm; Profil opon prawa: 6 mm
Oś tylna 3: Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 7 mm; Profil opon prawa: 9 mm
Klapa załadunkowa: Dhollandia DHSMR, 1500 kg
Uszkodzenia: brak
Travões: travões de disco
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Direção; Perfil do pneu esquerda: 4 mm; Perfil do pneu direita: 6 mm
Eixo traseiro 2: Perfil do pneu esquerda: 5 mm; Perfil do pneu direita: 6 mm
Eixo traseiro 3: Direção; Perfil do pneu esquerda: 7 mm; Perfil do pneu direita: 9 mm
Monta-cargas: Dhollandia DHSMR, 1500 kg
Danos: nenhum
Тормоза: дисковые тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Рулевое управление; Профиль шин слева: 4 mm; Профиль шин справа: 6 mm
Задний мост 2: Профиль шин слева: 5 mm; Профиль шин справа: 6 mm
Задний мост 3: Рулевое управление; Профиль шин слева: 7 mm; Профиль шин справа: 9 mm
Заднее подъемное устройство: Dhollandia DHSMR, 1500 kg
Повреждения: без повреждений
Bromsar: skivbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Styrning; Däckprofil vänster: 4 mm; Däckprofil rätt: 6 mm
Bakaxel 2: Däckprofil vänster: 5 mm; Däckprofil rätt: 6 mm
Bakaxel 3: Styrning; Däckprofil vänster: 7 mm; Däckprofil rätt: 9 mm
Baklucka: Dhollandia DHSMR, 1500 kg
Skada på fordon: skadefri