Chladiarenský náves Fliegl LBW 2500 kgs, Thermo king CT 15 cryo tech, CO2 cryogeen koeling



































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača
























Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Bremsen: Trommelbremsen
Hinterachse 1: Refenmaß: 385 65 R 22,5; Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Refenmaß: 385 65 R 22, 5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Ladebordwand: BAR, 2000 kg
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: ON-43-FK
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385 65 R 22,5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385 65 R 22, 5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Læssebagsmæk: BAR, 2000 kg
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: ON-43-FK
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Brakes: drum brakes
Rear axle 1: Tyre size: 385 65 R 22,5; Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 385 65 R 22, 5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Tail lift: BAR, 2000 kg
Technical condition: good
Visual appearance: good
Registration number: ON-43-FK
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385 65 R 22,5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385 65 R 22, 5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Trampilla elevadora: BAR, 2000 kg
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Matrícula: ON-43-FK
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385 65 R 22,5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385 65 R 22, 5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Trappe de chargement: BAR, 2000 kg
État technique: bon
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: ON-43-FK
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Remmen: trommelremmen
Achteras 1: Bandenmaat: 385 65 R 22,5; Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%; Vering: luchtvering
Achteras 2: Bandenmaat: 385 65 R 22, 5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Laadklep: BAR, 2000 kg
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Kenteken: ON-43-FK
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385 65 R 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385 65 R 22, 5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Klapa załadunkowa: BAR, 2000 kg
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: ON-43-FK
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385 65 R 22,5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385 65 R 22, 5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Monta-cargas: BAR, 2000 kg
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de registo: ON-43-FK
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
Задний мост 1: Размер шин: 385 65 R 22,5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 385 65 R 22, 5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Заднее подъемное устройство: BAR, 2000 kg
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: ON-43-FK
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385 65 R 22,5; Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385 65 R 22, 5; Max. axellast: 10000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Baklucka: BAR, 2000 kg
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: ON-43-FK
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information