Ťahač Scania R500 V8 / 6x4 / Manual / Retarder / Full air

























































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača














- Airbags
- Air suspension system
- Aluminium fuel tank
- Cabin air suspension
- Climate control
- Passenger seat
- Roof hatch
- Roof spoiler
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 385/65R22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70R22.5; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Rear axle 2: Tyre size: 315/70R22.5; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Make of bodywork: Scania
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Pieter van Hemert for more information
- Въздушни възглавници
- Въздушно окачване
- Въздушно окачване на кабината
- Люк на тавана
- Регулиране на температурата
- Спойлер на покрива
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládání klimatizace
- Střešní okno
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
- Vzduchové odpružení kabiny
- Airbags
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachluke
- Dachspoiler
- Fahrerhaus-Luftfederung
- Klimaanlage
- Luftfederung
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 385/65R22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70R22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/70R22.5; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Marke des Aufbaus: Scania
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Pieter van Hemert, um weitere Informationen zu erhalten.
- Airbags
- Aluminiumsbrændstoftank
- Førerhusluftaffjedring
- Klimaanlæg
- Luftaffjedring
- Taglem
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65R22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/70R22.5; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Karosserifabrikat: Scania
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Pieter van Hemert for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση
- Αερανάρτηση καμπίνας
- Αεροτομή οροφής
- Αερόσακοι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Airbags
- Climatizador
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
- Suspensión neumática de la cabina
- Tanque de combustible de aluminio
- Trampilla abatible
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65R22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/70R22.5; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Marca carrocería: Scania
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con Pieter van Hemert para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Ilmastointi
- Kattoluukku
- Kattospoileri
- Ohjaamon ilmajousitus
- Turvatyynyt
- Airbags
- Climate control
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
- Suspension pneumatique de la cabine
- Trappe de toit
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65R22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/70R22.5; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Marque de construction: Scania
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Pieter van Hemert pour plus d'informations
- Krovni otvor
- Krovni spojler
- Upravljanje klimatizacijom
- Zračni jastuci
- Zračni ovjes
- Zračni ovjes kabine
- Fülke légrugós felfüggesztése
- Klímavezérlés
- Légrugós felfüggesztés
- Légzsákok
- Tetőablak
- Tetőlégterelő
- Hliníková palivová nádrž
- Ovládanie klimatizácie
- Strešný otvor
- Strešný spojler
- Vzduchové odpruženie
- Vzduchové odpruženie kabíny
- Botola
- Quadro di comando climatizzatore
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione pneumatica cabina
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Airbags
- Aluminium brandstoftank
- Bijrijderstoel
- Climate control
- Dakluik
- Dakspoiler
- Koppelschotel
- Luchtgeveerde cabine
- Lucht veringsysteem
- Opberglade
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
= Bijzonderheden =
Scania R500 V8
6x4
Handgeschakeld
Retarder
Rondom luchtvering
Euro4
AdBlue
Koelkast
Standkachel
2 x Bed
Sper
Schuifschotel
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's kijk op: ukázať kontakty
Weitere Fotos finden Sie unter: ukázať kontakty
For more photos see: ukázať kontakty
Para más fotos ver: ukázať kontakty
Więcej zdjęć znajdziesz na: ukázať kontakty
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 385/65R22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70R22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/70R22.5; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Merk opbouw: Scania
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Pieter van Hemert
- Klimaanlegg
- Kollisjonsputer
- Luftfjæring
- Luftfjæring i førerhuset
- Takluke
- Takspoiler
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Luk dachowy
- Pneumatyczne zawieszenie kabiny
- Poduszki powietrzne
- Spoiler dachowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/70R22.5; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Marka konstrukcji: Scania
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Pieter van Hemert
- Airbags
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Escotilha do tejadilho
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Suspensão pneumática da cabina
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65R22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/70R22.5; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Marca da carroçaria: Scania
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Contacte Pieter van Hemert para obter mais informações
- Climatizare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Suspensie pneumatică a cabinei
- Trapă de plafon
- Алюминиевый топливный бак
- Климат-контроль
- Люк крыши
- Пневматическая подвеска
- Пневматическая подвеска кабины
- Подушки безопасности
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 385/65R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70R22.5; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 315/70R22.5; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Марка кузова: Scania
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Pieter van Hemert для получения дополнительной информации
- Bränsletank av aluminium
- Hyttluftfjädring
- Klimatanläggning
- Krockkuddar
- Luftfjädring
- Taklucka
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 385/65R22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70R22.5; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/70R22.5; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Fabrikat av karosseri: Scania
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Kontakta Pieter van Hemert för mer information
- Havalı süspansiyon
- Hava yastıkları
- Kabin havalı süspansiyon
- Klima kontrolü
- Tavan kapağı
- Tavan spoyleri