Ťahač MAN TGX 26.440 / Euro5 / 6x2 / NL Truck


















































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača



















- Airbags
- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Cabin air suspension
- Digital tachograph
- Disc brakes
- Extra steering axle
- Heavy duty engine brake
- Low-noise
- Passenger seat
- Power steering
- Roof hatch
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spotlights
- Trailer coupling
- Vehicle heater
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Axle configuration
Tyre size: 315/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Functional
Make of bodywork: ZF
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Additional information
Please contact Pieter van Hemert for more information
- Буксирен прът
- Въздушни възглавници
- Въздушно окачване на кабината
- Дискови спирачки
- Люк на тавана
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Ниско ниво на шум
- Пневматичен клаксон
- Прожектори
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
- Цифров тахограф
- Bodové reflektory
- Digitální tachograf
- Hliníková palivová nádrž
- Kotoučové brzdy
- Nízká hlučnost
- Posilovač řízení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní okno
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení kabiny
- Závěs pro přívěs
- Airbags
- Aluminium-Kraftstofftank
- Anhängerkupplung
- Bremskraftverstärker
- Dachluke
- Dachspoiler
- Digitaler Tachograph
- Fahrerhaus-Luftfederung
- Fernlicht
- Geräuscharm
- Lufthorn
- Scheibenbremsen
- Schlafkabine
- Servolenkung
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Funktionell
Marke des Aufbaus: ZF
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Pieter van Hemert, um weitere Informationen zu erhalten.
- Airbags
- Aluminiumsbrændstoftank
- Digital fartskriver
- Førerhusluftaffjedring
- Kraftig motorbremse
- Minimal støj
- Projektører
- Servostyring
- Skivebremser
- Sleeper Cab
- Taglem
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
- Trækstang
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Funktionelle
Karosserifabrikat: ZF
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Pieter van Hemert for yderligere oplysninger
- Αερανάρτηση καμπίνας
- Αεροτομή οροφής
- Αερόσακοι
- Δισκόφρενα
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Χαμηλού θορύβου
- Ψηφιακός ταχογράφος
- άγκιστρο ρυμούλκησης
- υδραυλικό τιμόνι
- Airbags
- Bajo Ruido
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Dirección asistida
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Frenos de disco
- Gancho de remolque
- Luces brillantes
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática de la cabina
- Tacógrafo digital
- Tanque de combustible de aluminio
- Trampilla abatible
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Funcional
Marca carrocería: ZF
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Información complementaria
Póngase en contacto con Pieter van Hemert para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Digitaalinen ajopiirturi
- Hiljainen
- Kattoluukku
- Kattospoileri
- Kohdevalot
- Levyjarrut
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaamon ilmajousitus
- Ohjaustehostin
- Raskaan käytön moottorijarru
- Turvatyynyt
- Vetokoukku
- Äänimerkki
- Airbags
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Corne à air
- Crochet de traction
- Direction assistée
- Faible bruit
- Frein moteur renforcé
- Freins à disque
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique de la cabine
- Tachygraphe numérique
- Trappe de toit
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Pratique
Marque de construction: ZF
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Informations complémentaires
Veuillez contacter Pieter van Hemert pour plus d'informations
- Digitalni tahograf
- Disk kočnice
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni otvor
- Krovni spojler
- Niska razina buke
- Poluga za vuču
- Reflektori
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Zračni jastuci
- Zračni ovjes kabine
- Alumínium üzemanyagtartály
- Digitális tachográf
- Fülke légrugós felfüggesztése
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légkürt
- Légzsákok
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Szervokormány
- Tetőablak
- Tetőlégterelő
- Tárcsafékek
- Vonófej
- Digitálny tachograf
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kotúčové brzdy
- Kúrenie
- Nízka hlučnosť
- Posilňovač riadenia
- Reflektory
- Strešný otvor
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie kabíny
- Ťažné zariadenie
- Airbag
- Avvisatore acustico pneumatico
- Bassa rumorosità
- Botola
- Fari di profondità
- Freni a disco
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensione pneumatica cabina
- Spoiler per il tetto
- Tachigrafo digitale
- Airbags
- Aluminium brandstoftank
- Bijrijderstoel
- Dakluik
- Dakspoiler
- Extra stuuras
- Geluidsarm
- Koppelschotel
- Luchtgeveerde cabine
- Luchthoorn
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
- Schijfremmen
- Slaapcabine
- Slaapplaats
- Standkachel
- Stuurbekrachtiging
- Tachograaf digitaal
- Trailer coupling
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Zendapparatuur
= Bijzonderheden =
MAN TGX 26.440 6X2/4 BLS
Euro5
6x2
Gestuurde voorloopas
Koelkast
Standkachel
2 x Bed
Luxe pakket interieur
Automaat
Airco / Climate control
Spoiler / Fenders
AdBlue
Luchtgeveerde cabine
Zeer nette NL truck van 1e eigenaar
Direct inzetbaar: APK/TUV/MOT 14-06-2024
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer foto's kijk op: ukázať kontakty
Weitere Fotos finden Sie unter: ukázať kontakty
For more photos see: ukázať kontakty
Para más fotos ver: ukázať kontakty
Więcej zdjęć znajdziesz na: ukázať kontakty
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Functioneel
Merk opbouw: ZF
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Pieter van Hemert
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Kollisjonsputer
- Kraftig motorbrems
- Lite støy
- Luftfjæring i førerhuset
- Lufthorn
- Servostyring
- Skivebremser
- Spotlights
- Takluke
- Takspoiler
- Tilhengerfeste
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hak do holowania
- Hamulce tarczowe
- Kabina sypialna
- Luk dachowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pneumatyczne zawieszenie kabiny
- Poduszki powietrzne
- Reflektory
- Spoiler dachowy
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Tachograf cyfrowy
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: ZF
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Pieter van Hemert
- Airbags
- Aquecedor
- Baixo ruído
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Escotilha do tejadilho
- Gancho de reboque
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática da cabina
- Tacógrafo digital
- Travão de discos
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Funcional
Marca da carroçaria: ZF
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Informações adicionais
Contacte Pieter van Hemert para obter mais informações
- Airbaguri
- Bară de remorcare
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Frâne cu disc
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică a cabinei
- Tahograf digital
- Trapă de plafon
- Zgomot redus
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Дисковые тормоза
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Люк крыши
- Малошумный
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска кабины
- Пневматический звуковой сигнал
- Подушки безопасности
- Спойлер на крыше
- Точечные лампы
- Усилитель рулевого управления
- Фаркоп
- Цифровой тахограф
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Конфигурация осей
Размер шин: 315/70R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Функциональность
Марка кузова: ZF
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Pieter van Hemert для получения дополнительной информации
- Bränsletank av aluminium
- Digital färdskrivare
- Extra kraftig motorbroms
- Hyttluftfjädring
- Krockkuddar
- Kupévärmare
- Servostyrning
- Skivbromsar
- Släpvagnskoppling
- Sovhytt
- Spotlights
- Taklucka
- Takspoiler
- Tyfon
- Tystgående
- Värmare
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70R22.5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: ZF
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
Ytterligare information
Kontakta Pieter van Hemert för mer information
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Dijital takograf
- Disk frenler
- Düşük gürültülü
- Havalı korna
- Hava yastıkları
- Hidrolik direksiyon
- Isıtıcı
- Kabin havalı süspansiyon
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Tavan kapağı
- Tavan spoyleri
- Çeki demiri