Ťahač MAN TGX 18.460 spoilers,fenders,2x tank,tankverwaring
PDF
Zdieľať
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Zaujal vás inzerát?
1/17
PDF
Zdieľať
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
17 250 €
Cena bez DPH
Obráťte sa na predajcu
Opis
Palivová nádrž:
2 ks
Motor
Palivo:
diesel
Objem:
12 419 cm³
Počet valcov:
6
Euro:
Euro 6
Prevodovka
Druh:
automat
Počet prevodov:
12
Hriadele
Počet náprav:
2
Pohon:
4x2
Podvozok:
pružiny/pneumatický
Prvá náprava:
brzdy - kotúčové
Druhá náprava:
brzdy - kotúčové
Brzdy
ABS:
EBS:
Motorové brzdy:
Kabína
Spacia kabina:
Nezávislé kúrenie:
Autorádio:
CD
Chladič:
Regulátor rýchlosti (tempomat):
Elektrické ovladania okien:
Centrálny zámok:
Obmedzovač rýchlosti:
Spojlery:
Slnečná clona:
Kontrola na diaľku
Služba dodania vozidla
Dodatočná kompletácia
ASR:
Nádrž AdBlue:
Stav
Stav:
pojazdené
Dodatočné informácie
Farba:
biely
Dôležité
Táto ponuka má informačný charakter. Presnú informáciu si pýtajte od predavača.
Tipy na kúpu
Kontakty predavača
Prihlásiť sa k odberu u predávajúceho
Arjan
+31 6 132...
Ukázať
+31 6 13259809
Adresa
Holandsko, Južné Holandsko, 3361AP, SLIEDRECHT, Rivierdijk 2c
Lokálny čas dílera:
08:01 (CET)
Odoslať správu
Kontakty predavača
Truckcentrum Sliedrecht
Holandsko
20 rokov v Autoline
4.4
43 recenzií
Prihlásiť sa k odberu u predávajúceho
+31 6 200...
Ukázať
+31 6 20016193
+31 184 41...
Ukázať
+31 184 410 811
+31 6 132...
Ukázať
+31 6 13259809
Opýtať sa predajcu
PDF
Zdieľať
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Predávate stroje alebo vozidlá?
Predávajte u nás!
Podobné inzeráty
19 250 €
Bez DPH
2017
705 000 km
Euro
Euro 6
Palivo
diesel
Nosnosť
18 548 kg
Pohon
6x2
Holandsko, Sliedrecht
Obráťte sa na predajcu
19 250 €
Bez DPH
2017
705 000 km
Euro
Euro 6
Palivo
diesel
Nosnosť
18 548 kg
Pohon
6x2
Holandsko, Sliedrecht
Obráťte sa na predajcu
19 250 €
Bez DPH
2017
548 000 km
Euro
Euro 6
Palivo
diesel
Nosnosť
18 553 kg
Pohon
6x2
Holandsko, Sliedrecht
Obráťte sa na predajcu
16 900 €
Bez DPH
2017
887 000 km
Výkon
360 KM (265 kW)
Euro
Euro 6
Palivo
diesel
Nosnosť
13 096 kg
Pohon
4x2
Holandsko, Nieuwendijk
Obráťte sa na predajcu
15 900 €
Bez DPH
2017
930 000 km
Výkon
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 6
Nosnosť
11 266 kg
Pohon
4x2
Podvozok
pružiny/pneumatický
Holandsko, Nijmegen
Obráťte sa na predajcu
17 950 €
Bez DPH
2017
785 043 km
Výkon
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 6
Palivo
diesel
Pohon
4x2
Holandsko, Vuren
Kleyn Trucks
21 rokov v Autoline
Obráťte sa na predajcu
16 900 €
Bez DPH
2017
844 000 km
Nosnosť
11 421 kg
Pohon
4x2
Podvozok
pružiny/pneumatický
Holandsko, Nijmegen
Obráťte sa na predajcu
17 950 €
Bez DPH
2017
782 499 km
Výkon
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 6
Palivo
diesel
Nosnosť
10 089 kg
Pohon
4x2
Holandsko, Vuren
Kleyn Trucks
21 rokov v Autoline
Obráťte sa na predajcu
16 500 €
Bez DPH
2017
805 000 km
Výkon
480 KM (353 kW)
Euro
Euro 6
Nosnosť
11 232 kg
Pohon
4x2
Podvozok
pružiny/pneumatický
Holandsko, Nijmegen
Obráťte sa na predajcu
15 950 €
Bez DPH
2017
719 848 km
Výkon
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 6
Palivo
diesel
Nosnosť
17 400 kg
Pohon
6x2
Podvozok
pružiny/pneumatický
Holandsko, Meerkerk
Obráťte sa na predajcu
18 950 €
Bez DPH
2017
702 299 km
Výkon
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 6
Palivo
diesel
Pohon
4x2
Holandsko, Vuren
Kleyn Trucks
21 rokov v Autoline
Obráťte sa na predajcu
15 950 €
Bez DPH
2017
735 556 km
Výkon
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 6
Palivo
diesel
Nosnosť
17 400 kg
Pohon
6x2
Podvozok
pružiny/pneumatický
Holandsko, Meerkerk
Obráťte sa na predajcu
15 900 €
Bez DPH
2017
889 000 km
Výkon
440 KM (323 kW)
Euro
Euro 6
Nosnosť
11 266 kg
Pohon
4x2
Podvozok
pružiny/pneumatický
Holandsko, Nijmegen
Obráťte sa na predajcu
16 900 €
Bez DPH
2017
608 895 km
Euro
Euro 6
Nosnosť
11 271 kg
Pohon
4x2
Podvozok
pružiny/pneumatický
Holandsko, Nijmegen
Obráťte sa na predajcu
16 900 €
Bez DPH
2016
699 000 km
Výkon
440 KM (323 kW)
Euro
Euro 6
Nosnosť
11 346 kg
Pohon
4x2
Podvozok
pružiny/pneumatický
Holandsko, Nijmegen
Obráťte sa na predajcu
16 900 €
Bez DPH
2018
793 000 km
Výkon
460 KM (338 kW)
Euro
Euro 6
Nosnosť
11 458 kg
Pohon
4x2
Podvozok
pružiny/pneumatický
Holandsko, Nijmegen
Obráťte sa na predajcu
15 900 €
2016
685 000 km
Výkon
480 KM (353 kW)
Euro
Euro 6
Nosnosť
11 370 kg
Pohon
4x2
Podvozok
pružiny/pneumatický
Holandsko, Made
Obráťte sa na predajcu
Náhradné diely na ťahačov
- Aluminium fuel tank
- fenders
- Heater
- Heavy duty engine brake
- Low-noise
- Roof spoiler
- Sleeper cab
= Dealer information =
Homepage: ukázať kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Reduction: single reduction
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Ниско ниво на шум
- Отопление
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Nízká hlučnost
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Topení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Fenders
- Geräuscharm
- Schlafkabine
- Verwärmungsautomatik
= Firmeninformationen =
Homepage: ukázať kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%; Reduzierung: einfach reduziert
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftig motorbremse
- Minimal støj
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varme
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%; Reduktion: enkeltreduktion
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Χαμηλού θορύβου
- Bajo Ruido
- Cabina de dormir
- Calefacción
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Spoiler para el techo
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Reducción: reducción sencilla
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Hiljainen
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Lämmitys
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Faible bruit
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%; Réduction: réduction simple
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Grijanje
- Grijač
- Krovni spojler
- Niska razina buke
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Nízka hlučnosť
- Strešný spojler
- Vykurovanie
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Freno motore per impieghi gravosi
- Riscaldamento
- Riscaldamento
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- fenders
- Geluidsarm
- Radio/cd/audio systeem
- Slaapcabine
- Versterkte motorrem
- Verwarming
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: ukázať kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%; Reductie: enkelvoudige reductie
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Lite støy
- Oppvarming
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewanie
- Piec
- Spoiler dachowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Aquecedor
- Aquecimento
- Baixo ruído
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Spoiler de tejadilho
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%; Redução: redução simples
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Zgomot redus
- Încălzire
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Малошумный
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогрев
- Обогреватель
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%; Редуктор: один редуктор
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Extra kraftig motorbroms
- Sovhytt
- Takspoiler
- Tystgående
- Uppvärmning
- Värmare
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Düşük gürültülü
- Isıtma
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri