Ťahač DAF CF 330 / Euro 6 / Low Roof / TUV: 3-2026 / NL Truck







































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača











- (Roof) spoiler
- Aluminum fuel tank
- Digital tacho
- Electr. adjustable windows
- Sleeping cabin
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Cab: single
Registration number: 11-BGZ-8
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 295/80 R22.5; Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Tyre size: 315/70 R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Maintenance
APK (MOT): tested until 03/2026
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
- Спална кабина
- Sleeper Cab (spací kabina)
- (Dach-)Spoiler
- Aluminium-Kraftstofftank
- Liegeplatz
- Seitenspiegel mit elektr. Regulierungsmöglichkeit
- Tacho digital
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kabine: einfach
Kennzeichen: 11-BGZ-8
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 295/80 R22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Refenmaß: 315/70 R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
- Aluminiumsbrændstoftank
- Sleeper Cab
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Førerhus: enkeltseng
Foraksel: Dækstørrelse: 295/80 R22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Dækstørrelse: 315/70 R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 11-BGZ-8
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Cabina litera
- Depósito de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Cabina: simple
Matrícula: 11-BGZ-8
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 295/80 R22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 315/70 R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine couchette
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Cabine: simple
Numéro d'immatriculation: 11-BGZ-8
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 295/80 R22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 315/70 R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
- Spavaća kabina
- Alumínium üzemanyagtartály
- Sleeper Cab
= További információk =
Általános információk
Felépítmény: Standard vontató
Kabin: csak
Rendszám: 11-BGZ-8
Tengelykonfiguráció
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 295/80 R22.5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 315/70 R22.5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Karbantartás
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes
- Kabína na spanie
- Sleeper Cab
- (Dak) Spoiler
- Alu. Brandstoftank
- Elektr. Verst. Buitenspiegels
- Slaapcabine
- Tacho Digitaal
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Cabine: enkel
Kenteken: 11-BGZ-8
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 295/80 R22.5; Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Bandenmaat: 315/70 R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Onderhoud
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
- Førerhus med soveplass
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Kabina: pojedynczy
Numer rejestracyjny: 11-BGZ-8
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 295/80 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Rozmiar opon: 315/70 R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Cabina: simples
Número de registo: 11-BGZ-8
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 295/80 R22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 315/70 R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Manutenção
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Кабина: односпальная
Передний мост: Размер шин: 295/80 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Размер шин: 315/70 R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 11-BGZ-8
- Bränsletank av aluminium
- Sovhytt
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Hytt: endast
Registreringsnummer: 11-BGZ-8
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 295/80 R22.5; Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Däckets storlek: 315/70 R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Underhåll
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
- Sleeper cab