Smetiarske auto Volvo FE 300 Terberg Olympus 18m³



















































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača



























- Camera with monitor
- Central armrest
- Euro 5
- PTO
- Warning lights
= Remarks =
- Construction: Dennis Eagle/Terberg (type Olympus 18W), 18m³
- Loading: comb
- Fuel tank 255 liters
- Adblue tank 70 liters
- Ex-municipal vehicle!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Registration number: 19-BBG-1
Transmission
Transmission: Allison, Automatic
Axle configuration
Tyre size: 315/80 22.5
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Interior
Number of seats: 3
Maintenance
APK (MOT): tested until 09/2025
History
Number of owners: 1
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- PTO
- Централен подлакътник
- PTO
- Středová loketní opěrka
- Camera mit monitor
- Euro 5
- Mittelarmlehne
- Nebenantrieb
= Anmerkungen =
- Aufbau: Dennis Eagle/Terberg (Typ Olympus 18W), 18m³
- Schuttung: Kamm
- Kraftstofftank 255 Liter
- Adblue-Tank 70 Liter
- Ex-Kommunalfahrzeug!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Kennzeichen: 19-BBG-1
Getriebe
Getriebe: Allison, Automatik
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 3
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 09.2025
Verlauf
Zahl der Eigentümer: 1
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Euro 5
- Kraftudtag
- Midterarmlæn
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 19-BBG-1
Transmission
Transmission: Allison, Automatisk
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Interiør
Antal sæder: 3
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil sep. 2025
Historik
Antal ejere: 1
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- PTO
- Κεντρικό μπράτσο
- Cámara con monitor
- Euro 5
- PTO
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Cuerpo: Dennis Eagle/Terberg (tipo Olympus 18W), 18m³
- Carga: peine
- Tanque de combustible 255 litros
- Depósito de Adblue 70 litros
-¡Ex vehículo municipal!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Matrícula: 19-BBG-1
Transmisión
Transmisión: Allison, Automático
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Interior
Número de plazas sentadas: 3
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta sept. 2025
Historia
Número de propietarios: 1
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Keskikäsinoja
- Voimanotto
- Caméra avec moniteur
- Euro 5
- PTO
- Support bras intermédiaire
= Remarques =
- Corps : Dennis Eagle/Terberg (type Olympus 18W), 18m³
- Chargement : peigne
- Réservoir de carburant 255 litres
- Réservoir Adblue 70 litres
- Ex-véhicule municipal !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 19-BBG-1
Transmission
Transmission: Allison, Automatique
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Intérieur
Nombre de places assises: 3
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à sept. 2025
Historique
Nombre de propriétaires: 1
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Priključno vratilo
- Središnji naslon za ruku
- Kihajtás
- Középső kartámasz
- PTO
- Stredová lakťová opierka
- Euro 5
- Presa di forsa
Interieur
- Armsteun
Overige
- Camera met monitor
- Euro 5 motor
- PTO
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Opbouw: Dennis Eagle/Terberg (type Olympus 18W), 18m³
- Belading: kam
- Brandstoftank 255 Liter
- Adblue tank 70 Liter
- Ex-gemeente voertuig!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Kenteken: 19-BBG-1
Transmissie
Transmissie: Allison, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80 22.5
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Onderhoud
APK: gekeurd tot sep. 2025
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Kraftuttak
- Midtre armlene
- Euro 5
- Podłokietnik
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 19-BBG-1
Skrzynia biegów
Pędnia: Allison, Automat
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 3
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do sep. 2025
Historia
Liczba właścicieli: 1
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Euro 5
- Tomada da força
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Número de registo: 19-BBG-1
Transmissão
Transmissão: Allison, Automática
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Interior
Número de bancos: 3
Manutenção
APK (MOT): testado até sep. 2025
História
Número de proprietários: 1
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Decuplare motor
- Euro 5
- Евро 5
- Камера с монитором
- Насос отбора мощности
- Сигнальные маяки
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Конструкция: Dennis Eagle/Terberg (тип Olympus 18W), 18м³
- Загрузка: гребешковая
- Топливный бак 255 литров
- Бак Adblue 70 литров
- Бывший муниципальный автомобиль!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 19-BBG-1
Трансмиссия
Трансмиссия: Allison, Автоматическая
Конфигурация осей
Размер шин: 315/80 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 3
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до sep. 2025
История
Количество владельцев: 1
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Armstöd i mitten
- Euro 5
- PTO
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Registreringsnummer: 19-BBG-1
Transmission
Transmission: Allison, Automatisk
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80 22.5
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Interiör
Antal sittplatser: 3
Underhåll
MOT: besiktigat till sep. 2025
Historik
Antal ägare: 1
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Orta kol dayanağı
- PTO