Smetiarske auto Scania P 280 Euro 6 Translift zijlader Just 163.656 Km!















































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača















- 12 Volt connection in the cabin
- Camera with monitor
- Central armrest
- Euro 6
- Heavy duty engine brake
- Liftable and steering axle
- PTO
- Remote central locking
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- Construction: Translift (type: IES E-MAXX) sideloader
- Loading: Double diamond uptake
- Folding bumper air-operated
- 9 Ton front axle
- Just 163.656 km!
- Ex-municipal vehicle!
- In good condition!
= More information =
Axle configuration
Front axle: Tyre size: 385/55-22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70-22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 385/55-22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Interior
Number of seats: 2
Maintenance
APK (MOT): tested until 10/2025
History
Number of owners: 1
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Registration number: 72-BGK-4
- PTO
- Дистанционно централно заключване
- Люк на тавана
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Централен подлакътник
- Euro 6
- PTO
- Robustní motorová brzda
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- 12 Volt Anschluss in der Kabine
- Bremskraftverstärker
- Camera mit monitor
- Dachluke
- Euro 6
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Hebbare gelenk asche
- Mittelarmlehne
- Nebenantrieb
= Anmerkungen =
- Aufbau: Translift (Typ: IES E-MAXX) Seitenstapler
- Schuttung: Doppelter Diamond
- Luftbetriebener Klapp Unterfahrschutz
- 9 Tonnen des Vorderachse
– Nur 163.656 km!
- Ex-Kommunalfahrzeug!
- In guten Zustand!
= Weitere Informationen =
Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 385/55-22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70-22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/55-22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025
Verlauf
Zahl der Eigentümer: 1
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Kennzeichen: 72-BGK-4
- Euro 6
- Fjernlåsning
- Kraftig motorbremse
- Kraftudtag
- Midterarmlæn
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 385/55-22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70-22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/55-22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Interiør
Antal sæder: 2
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025
Historik
Antal ejere: 1
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Identifikation
Registreringsnummer: 72-BGK-4
- PTO
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κεντρικό μπράτσο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bloqueo centralizado a distancia
- Conexión de 12 voltios en la cabina
- Cámara con monitor
- Eje trasero elevable y direccional
- Escotilla de techo
- Euro 6
- Freno motor reforzado
- PTO
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Carrocería: Translift (tipo: IES E-MAXX) cargadora lateral
- Carga: Recogida de doble diamante
- Parachoques plegable accionado por aire
- Eje delantero de 9 toneladas
- ¡Solo 163.656 km!
-¡Ex vehículo municipal!
- ¡En perfecto estado!
= Más información =
Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/55-22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70-22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/55-22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025
Historia
Número de propietarios: 1
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Matrícula: 72-BGK-4
- Euro 6
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Raskaan käytön moottorijarru
- Voimanotto
- Caméra avec moniteur
- Connexion 12 volts dans la cabine
- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 6
- Frein moteur renforcé
- PTO
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
- Verrouillage centralisé à distance
= Remarques =
- Carrosserie : Translift (type : IES E-MAXX) chargeur latéral
- Chargement : Micro double diamant
- Pare-chocs rabattable à commande pneumatique
- Essieu avant de 9 tonnes
- Seulement 163 656 km !
- Ex-véhicule municipal !
- En parfait état !
= Plus d'informations =
Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/55-22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70-22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/55-22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025
Historique
Nombre de propriétaires: 1
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Identification
Numéro d'immatriculation: 72-BGK-4
- Euro 6
- Krovni otvor
- Priključno vratilo
- Snažna kočnica motora
- Središnji naslon za ruku
- Kihajtás
- Középső kartámasz
- Nagy teljesítményű motorfék
- Tetőablak
- Távirányításos központi zár
- Euro 6
- PTO
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Botola
- Bracciolo centrale
- Euro 6
- Freno motore per impieghi gravosi
- Presa di forsa
Exterieur
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
Interieur
- 12 Volt aansluiting in de cabine
- Armsteun
- Dakluik
- Zonnescherm
Overige
- Camera met monitor
- Euro 6
- Hefbare gestuurde naloopas
- PTO
- Verzwaarde motorrem
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Opbouw: Translift (type: IES E-MAXX) zijlader
- Belading: Dubbele diamond opname
- Klapbumper luchtbediend
- 9 Ton vooras
- Slechts 163.656 km!
- Ex-gemeente voertuig!
- In nette staat!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 385/55-22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70-22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 385/55-22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Onderhoud
APK: gekeurd tot okt. 2025
Historie
Aantal eigenaren: 1
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Kenteken: 72-BGK-4
- Fjernstyrt sentrallås
- Kraftig motorbrems
- Kraftuttak
- Midtre armlene
- Takluke
- Euro 6
- Luk dachowy
- Pilot do zamka centralnego
- Podłokietnik
- Wał odbioru mocy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/55-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/55-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025
Historia
Liczba właścicieli: 1
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Identyfikacja
Numer rejestracyjny: 72-BGK-4
- Apoio de braço central
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
- Fecho centralizado remoto
- Tomada da força
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/55-22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70-22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/55-22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Interior
Número de bancos: 2
Manutenção
APK (MOT): testado até okt. 2025
História
Número de proprietários: 1
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Identificação
Número de registo: 72-BGK-4
- Decuplare motor
- Euro 6
- Frână de motor heavy-duty
- Trapă de plafon
- Închidere centralizată de la distanță
- 12 вольтное подключение в салоне
- Евро 6
- Камера с монитором
- Люк на крыше
- Насос отбора мощности
- Подъемная и управляемая ось
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Сигнальные маяки
- Усиленный моторный тормоз
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Конструкция: Translift (тип: IES E-MAXX) с боковой загрузкой
- Загрузка: двойной захват
- Пневматический бампер
- 9-тонная передняя ось
- Всего 163.656 км!
- Бывший муниципальный автомобиль!
- В хорошем состоянии!
= Дополнительная информация =
Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 385/55-22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70-22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 385/55-22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025
История
Количество владельцев: 1
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Идентификация
Регистрационный номер: 72-BGK-4
- Armstöd i mitten
- Centralt fjärrlås
- Euro 6
- Extra kraftig motorbroms
- PTO
- Taklucka
= Ytterligare information =
Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 385/55-22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70-22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/55-22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Interiör
Antal sittplatser: 2
Underhåll
MOT: besiktigat till okt. 2025
Historik
Antal ägare: 1
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Identifiering
Registreringsnummer: 72-BGK-4
- Euro 6
- Orta kol dayanağı
- PTO
- Tavan kapağı
- Uzaktan merkezi kilitleme