Smetiarske auto Renault G **G220-BELGIAN TRUCK-CAMION BELGE**






















































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača















- PTO
= Remarks =
BELGIAN TRUCK
FULL STEEL SUSPENSION
BIG REAR AXXLE
AUTOMATIC GEARBOX
= More information =
Cab: day
Front axle: Steering
Rear axle: Reduction: hub reduction
Pump: Yes
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
VAT/margin: VAT not deductable (margin scheme)
Please contact Thierry Leemans for more information
- Zapfwelle (PTO)
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Gelenkt
Hinterachse: Reduzierung: Ausenplanetenachsen
Pumpe: Ja
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer nicht abzugsfähig (Margenregelung)
Wenden Sie sich an Thierry Leemans, um weitere Informationen zu erhalten.
- Kraftudtag
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Styretøj
Bagaksel: Reduktion: navreduktion
Pumpe: Ja
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
moms/margin: Moms ikke-fradragsberettiget (marginordning)
- PTO
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Dirección
Eje trasero: Reducción: reducción de cubo
Bomba: Sí
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
IVA/margen: IVA no deducible (margen)
- PTO
= Remarques =
CAMION BELGE
SUSPENSION LAMES
GRAND PONT ARRIERE
BOITE AUTOMATIQUE
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Direction
Essieu arrière: Réduction: moyeux réducteurs
Pompe: Oui
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
TVA/marge: TVA non déductible (régime de la marge bénéficiaire)
Veuillez contacter Thierry Leemans pour plus d'informations
- PTO
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Meesturend
Achteras: Reductie: naafreductie
Pomp: Ja
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Neem voor meer informatie contact op met Thierry Leemans of Dino Leemans
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Układ kierowniczy
Oś tylna: Redukcja: redukcja piasty
Pompa: Tak
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
VAT/marża: Brak możliwości odliczenia podatku VAT (procedura marży)
- Tomada da força
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Direção
Eixo traseiro: Redução: redução do cubo
Bomba: Sim
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
IVA/margem: IVA não deduzível (regime de margem)
- PTO
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Рулевое управление
Задний мост: Редуктор: редуктор ступицы
Насос: Да
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
НДС/маржа: Без вычета НДС (схема маржи)
- PTO
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Styrning
Bakaxel: Minskning: minskning av nav
Pump: Ja
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Moms/marginal: Ej avdragsgill moms för företagare (marginalskattesystemet)