Smetiarske auto DAF CF 75.250 Kettingsysteem









































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača
















- Air suspension
- Roof spoiler
= More information =
Max. front axle load: 9000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg
APK (MOT): tested until 11/2025
Please contact Gert Woudenberg for more information
- Спойлер на покрива
- Vzduchové odpružení
- Dachspoiler
- Luftfederung
= Weitere Informationen =
Maximale Vorderachslast: 9000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025
Wenden Sie sich an Gert Woudenberg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Luftaffjedring
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Maks. frontakselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025
- Αεροτομή οροφής
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
= Más información =
Carga máxima del eje delantero: 9000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025
- Kattospoileri
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Charge max. sur essieu avant: 9000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025
- Zračni ovjes
- Légrugós felfüggesztés
- Tetőlégterelő
= További információk =
Max. tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 11500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg
MOT: vizsgálták, amíg nov. 2025
- Vzduchové odpruženie
- Spoiler per il tetto
- Dakspoiler
- Luchtvering
- Stuuras
= Bedrijfsinformatie =
Info: Gert Woudenberg: ukázať kontakty Marzena : ukázať kontakty Wij doen ons uiterste best om u te voorzien van de juiste informatie van het object. Ondanks dat kunnen er geen rechten worden ontleent aan de informatie op onze website. Prijzen zijn exclusief onze transport service naar de haven of export documenten vanaf 150 euro. Bezoek onze website ukázať kontakty voor meer foto,s
= Meer informatie =
Max. aslast voor: 9000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg
APK: gekeurd tot nov. 2025
Neem voor meer informatie contact op met Gert Woudenberg of Marzena Lewandowska
- Takspoiler
- Spoiler dachowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Maks. nośność osi przedniej: 9000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Marzena Lewandowska
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carga máx. do eixo dianteiro: 9000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg
APK (MOT): testado até nov. 2025
- Suspensie pneumatică
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Макс. нагрузка на переднюю ось: 9000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025
- Luftfjädring
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Max. axellast för: 9000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg
MOT: besiktigat till nov. 2025
- Tavan spoyleri