Preprava zariadení v Taškente

PDF
Preprava zariadení v Taškente - Autoline
Preprava zariadení v Taškente | Obraz 1 - Autoline
Preprava zariadení v Taškente | Obraz 2 - Autoline
Preprava zariadení v Taškente | Obraz 3 - Autoline
Zaujal vás inzerát?
1/3
PDF
47,47 € / Služba
Cena bez DPH
700 000 UZS
56,96 €
Cena s DPH
Obráťte sa na predajcu
Lokalizácia: Uzbekistan10551 km to "United States/Columbus"
Dátum umiestnenia: viac ako 1 mesiac
Autoline ID: FY39509
Detaily:
Slovenský
Ruský
Automaticky preložené z ruštiny
Sťahovanie kancelárií v Taškente! Špecialisti PRO Logistik majú bohaté skúsenosti s prepravou nákladu a vedia, ako rýchlo a efektívne rozobrať, prepraviť a zmontovať vašu kanceláriu na novom mieste! Sťahovanie kancelárií Taškent Služba prepravy kancelárskych priestorov vstúpila na trh prepravných služieb v Uzbekistane pomerne nedávno, ale trh služieb rastie a rozvíja sa. Vďaka rozvoju hospodárstva...
Sťahovanie kancelárií v Taškente!
Špecialisti PRO Logistik majú bohaté skúsenosti s prepravou nákladu a vedia, ako rýchlo a efektívne rozobrať, prepraviť a zmontovať vašu kanceláriu na novom mieste!

Sťahovanie kancelárií Taškent

Služba prepravy kancelárskych priestorov vstúpila na trh prepravných služieb v Uzbekistane pomerne nedávno, ale trh služieb rastie a rozvíja sa. Vďaka rozvoju hospodárstva Uzbekistanu sa rozvíja aj nákladná doprava, a teda služby na prepravu kancelárií a prepravu bytov. V mnohých krajinách po celom svete je táto služba známa ako MOVING Service. Naša spoločnosť začala svoju činnosť v oblasti prepravy kancelárskeho nábytku a kancelárskej techniky v Európe, kde sme nadobudli zručnosti, ktoré nám v súčasnosti umožňujú vykonávať sťahovanie akejkoľvek zložitosti a objemu.

Aké služby v oblasti sťahovania kancelárií poskytujeme?

Vozidlá so sťahovacími strojmi na prepravu kancelárskeho nábytku a vybavenia.
Auto so sťahovacími strojmi na sťahovanie

Sťahovanie kancelárie je vždy zhon a kopa otázok, ktorých odpovede nie sú pre človeka, ktorý sa so sťahovaním nezaoberal, vždy transparentné a ľahko riešiteľné. Neprepadajte však panike, sťahovanie kancelárie zverte do rúk profesionálom, pre ktorých je sťahovanie bežným pracovným dňom a každý si zodpovedá za svoju fázu práce. Autá a sťahováky sú najdôležitejšou súčasťou každého sťahovania kancelárie a v našej spoločnosti si vždy môžete objednať potrebný počet áut na prepravu nábytku a kancelárskej techniky. Spolu s vozidlami, v závislosti od množstva nábytku a vybavenia, zabezpečujeme službu sťahovákov, ktorí vám naložia nábytok a kancelárske potreby, vyložia a usporiadajú nábytok vo vašej novej kancelárii!

Montáž a demontáž kancelárskeho nábytku
Montáž a demontáž nábytku Taškent

Spravidla pri organizovaní sťahovania kancelárie je nábytok, ktorý je potrebné rozobrať alebo demontovať, ak je vstavaný, obrazovky, monitory, police a veľa kancelárskych potrieb, ktoré boli opravené alebo zabudované. Táto úloha môže byť nastavená pre sťahovákov, ale nezabudnite, že všetky demontované diely a nábytok musia byť zmontované v nových priestoroch a montáž je úlohou výrobcu nábytku alebo inštalatéra. Naša spoločnosť poskytuje službu demontáže a montáže kancelárskeho nábytku a vybavenia pri sťahovaní Vašej kancelárie.

Balenie kancelárskeho nábytku a vybavenia na sťahovanie!
Balenie kancelárskeho nábytku na sťahovanie Balenie kancelárskeho vybavenia

Pri organizovaní sťahovania, kancelárie aj bytu, stojí za to myslieť na bezpečnosť prepravovaného nábytku a vybavenia, pretože moment nakladania, prepravy a vykladania môže ovplyvniť nábytok a čo je dôležitejšie, vybavenie, monitory a počítače. Sťahovanie má rôzne podoby, rovnako ako rozpočet na organizáciu sťahovania kancelárie. Sú zamestnanci, ktorí sú pripravení svoje osobné veci a vybavenie prepraviť sami, pričom sa obávajú o svoju bezpečnosť a integritu. Balenie nábytku a vybavenia riešime spravidla my. Vždy ponúkame niekoľko možností balenia nábytku aj vybavenia v závislosti od rozpočtu firmy a priania zákazníka.

Sťahovanie škatúľ a baliaceho materiálu.
Sťahovacie boxy Baliaci materiál na sťahovanie

Neviete, kde kúpiť sťahovacie boxy v Taškente? Naša spoločnosť ponúka sťahovacie boxy na prenájom aj na predaj. Dobre chápeme, že boxy sú potrebné len na dobu sťahovania a skladovanie prázdnych boxov si vyžaduje ďalší priestor v sklade a v dnešnej realite pridelenie ďalšieho priestoru stojí peniaze. Prečo poskytujeme sťahovacie boxy na prenájom? Taktiež si okrem prenájmu a po presťahovaní môžete vždy ponechať potrebný počet boxov pre seba ich kúpou. Okrem sťahovacích škatúľ si u nás môžete vždy zakúpiť aj baliaci materiál, ktorý budete potrebovať na balenie nábytku a vybavenia, alebo vám môžeme prísť s baliacim materiálom a pomôcť vám zabaliť váš nábytok a vybavenie sami.

Výhody nákupu krabíc a obalových materiálov u nás:

všetky obalové materiály nakúpite na jednom mieste
náš manažér poradí a navrhne, ktoré materiály sú vhodné na balenie nábytku a vybavenia
Naše baličky vám pomôžu zbaliť všetky veci, ktoré potrebujete na sťahovanie do kancelárie
podpíšete jednu zmluvu a získate všetky typy služieb súvisiacich so sťahovaním od jednej spoločnosti
Ako si objednať službu sťahovania kancelárií od PRO-Logistik?
Presťahovanie kancelárie Taškent

Našu spoločnosť kontaktujte na čísle ukázať kontakty
Náš špecialista príde do vašej kancelárie
Odhaduje objem nábytku a vybavenia, ktoré je potrebné prepraviť
Fotografuje nábytok, ktorý je potrebné v novej kancelárii rozobrať a znova zložiť
Rozpráva o obaloch a ich typoch na základe vašich želaní a požiadaviek
Vypočíta potrebný počet vozidiel, montérov, nakladačov a baličov
Kontroluje prístrešky pre autá, schodiská a prístup k výťahu
Vypracuje odhad sťahovania a uzavrie zmluvu
V naplánovaný deň náš tím začína pracovať.
Chápeme, že čas sú peniaze a snažíme sa skrátiť čas sťahovania vašej kancelárie, aby ste si novú kanceláriu zariadili a mohli začať pracovať čo najrýchlejšie!

Veľa šťastia! ukázať kontakty
Zobraziť viac
Офисные переезды по Ташкенту!
Специалисты компании PRO Logistik имеют большой опыт в грузоперевозках и знают как быстро и качественно разобрать, перевезти и собрать Ваш офис на новом месте!

Офисные переезды Ташкент

Услуга по перевозке офисных помещений относительно не так давно вошла на рынок услуг по перевозкам в Узбекистане, но рынок услуг растет и развивается. Благодаря развитию экономики Узбекистана, развиваются и грузоперевозки соответственно и услуги по перевозке офисов и перевозке квартир. Во многих странах мира данную услугу знают как Услуга MOVING. Начало своей деятельности в по перевозке офисной мебели и офисной техники наша компания берет с Европы именно там мы получили навыки, которые в данный момент позволяют нам браться за переезды любой сложности и объемов.

Какие виды услуг по переезду офиса мы предоставляем?

Автомобили с грузчиками для перевозки офисной мебели и техники.
Машина с грузчиками для переезда

Офисный переезд - это всегда суматоха и куча вопросов ответы на которые не всегда прозрачны и легко решаемы для человека который не сталкивался с переездами. Но не стоит паниковать, а просто доверить переезд вашего офиса профессионалам, для которых переезд это обычный рабочий день и каждый отвечает за свой этап работ. Автомобили и грузчики - это важнейшая часть любого офисного переезда и в нашей компании вы всегда можете заказать необходимое количество автомобилей для перевозки мебели и офисной техники. Вместе с автомобилями в зависимости от количества мебели и техники мы предоставляем услугу грузчиков, которые погрузят вашу мебель и офисные принадлежности, выгрузят и расставят мебель в вашем новом офисе!

Монтаж и демонтаж офисной мебели
Монтаж и демонтаж мебели Ташкент

Как правило при организации офисного переезда, присутствует мебель которую необходимо разобрать или демонтировать в случае если она встроена, демонтировать экраны, мониторы, полки и кучу офисных принадлежностей которые были зафиксированы либо вмонтированы. Эту задачу можно поставить и перед грузчиками, но не стоит забывать, что все демонтированные детали и мебель необходимо собрать в новом помещении, а собрать это уже задача мебельщика или монтажника. Наша компания предоставляет услугу по разборке и сборке офисной мебели и техники при перевозке вашего офиса.

Упаковка офисной мебели и техники для переезда!
Упаковка офисный мебели для переезда Упаковка офисной техники

При организации переезда как офисного так и квартирного стоит задуматься о сохранности перевозимой мебели и техники, так как в момент погрузки, перевозки и выгрузки может отразится на мебели и что более важно на технике и мониторах и компьютерах. Переезды бывают разными, как и бюджет на организацию офисного переезда. Есть сотрудники, которые готовы сами перевезти свои личные вещи и технику, переживая за сохранность и целостность. Но как правило, упаковкой мебели и техники, занимаемся мы, мы всегда предлагаем несколько вариантов упаковки как мебели так и техники, в зависимости от бюджета компании и пожеланий заказчика.

Коробки для переезда и упаковочный материал.
Коробки для переезда Упаковочный материал для переезда

Не знаете где купить коробки для переезда в Ташкенте? Наша компания предоставляет коробки для переезда как в аренду так и на продажу. Мы прекрасно понимаем, что коробки необходимы только на время переезда и хранение пустых коробок требует дополнительного места на складе, а в сегодняшних реалиях выделить дополнительное место это деньги. Почему мы предоставляем коробки для переезда в аренду. Также помимо аренды и после переезда вы всегда можете оставить необходимое количество коробок себе, выкупив их. Помимо коробок для переезда у нас вы всегда можете приобрести упаковочный материал который понадобится для упаковки мебели и техники, либо мы можем приехать с упаковочным материалом и помочь упаковать вашу мебель и технику сами.

Плюсы приобретения коробок и упаковочного материала у нас:

вы приобретаете все упаковочные материалы в одном месте
наш менеджер проконсультирует и подскажет какие материалы подойдут для упаковки мебели и техники
наши упаковщики помогут упаковать все необходимые для переезда офиса вещи
вы заключаете один договор и получаете все виды услуг связанных с переездом у одной компании
Как заказать услугу переезд офиса в компании PRO-Logistik?
Переезд офиса Ташкент

Вы обращаетесь в нашу компанию по номеру ukázať kontakty
Наш специалист выезжает к вам в офис
Оценивает обьем мебели и техники которую необходимо перевезти
Фотографирует мебель которую необходимо разобрать и собрать в новом офисе
Рассказывает об упаковке и ее видах, исходя из ваших пожеланий и требований
Просчитывает необходимое количество автомобилей, монтажников, грузчиков и упаковщиков
Осматривает подьбезды для автомобилей, лестничные проемы и возможность пользования лифтом
Подготавливает смету на переезд и заключает договор
В запланированный день, наша команда, приступает к работе
Мы понимаем, что время это деньги и стараемся, сократить время переезда вашего офиса, чтобы вы как можно быстрее обустроили свой новый офис и приступили к работе!

Удачных Вам переездов!ukázať kontakty
Dôležité
Táto ponuka má informačný charakter. Presnú informáciu si pýtajte od predavača.
Tipy na kúpu
Tipy pre bezpečnosť
Overenie predávajúceho

Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.

Cenová kontrola

Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.

Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.

Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.

Pochybná platba vopred

Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.

Spôsoby tohto podvodu môžu zahŕňať:
  • Prevod zálohy na kartu
  • Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
  • Prevod na účet "správcu"
  • Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
  • Prevod na firemný účet s podobným názvom
  • Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
  • Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
  • Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Máte podozrenie na podvod?
Dajte nám vedieť
Tipy pre bezpečnosť
PDF
Predávate stroje alebo vozidlá?
Predávajte u nás!
Podobné inzeráty
Preprava v Taliansku
1
Cena na požiadanie
Turecko, İstanbul
Hiper Lojistik A.Ş.
1 rok v Autoline
Obráťte sa na predajcu
Doprava na Slovensko
1
Cena na požiadanie
Turecko, İstanbul
Hiper Lojistik A.Ş.
1 rok v Autoline
Obráťte sa na predajcu
24,59 € / Služba 1 200 UAH
Ukrajina, Sumi
Obráťte sa na predajcu
Rumunská doprava Rumunská doprava
2
Cena na požiadanie
Turecko, İstanbul
Hiper Lojistik A.Ş.
1 rok v Autoline
Obráťte sa na predajcu
Nemecký export nákladných vozidiel
1
Cena na požiadanie
Nemecko, Hamburg
Obráťte sa na predajcu