Skriňové auto Mercedes-Benz Atego 1222















Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača



























Maximale Vorderachslast: 4400 kg
Maximale Hinterachslast: 8100 kg
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Maks. frontakselbelastning: 4400 kg
Maks. bagakselbelastning: 8100 kg
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Max. front axle load: 4400 kg
Max. rear axle load: 8100 kg
APK (MOT): tested until 02/2026
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact Peter Netten for more information
Carga máxima del eje delantero: 4400 kg
Carga máxima del eje trasero: 8100 kg
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Charge max. sur essieu avant: 4400 kg
Charge max. sur essieu arrière: 8100 kg
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Veuillez contacter Peter Netten pour plus d'informations
Max. aslast voor: 4400 kg
Max. aslast achter: 8100 kg
APK: gekeurd tot feb. 2026
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Peter Netten
Maks. nośność osi przedniej: 4400 kg
Maks. nośność osi tylnej: 8100 kg
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Carga máx. do eixo dianteiro: 4400 kg
Carga máx. do eixo traseiro: 8100 kg
APK (MOT): testado até feb. 2026
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Макс. нагрузка на переднюю ось: 4400 kg
Макс. нагрузка на заднюю ось: 8100 kg
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Max. axellast för: 4400 kg
Max. axellast bak: 8100 kg
MOT: besiktigat till feb. 2026
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra