Skriňové auto IVECO Eurocargo 120EL18 Closed Box - Manual - Spring Suspension






















































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača























- Disc Brakes
- Engine Brake
- Leaf spring suspension
- Roof spoiler
= Dealer information =
Gast Trucks Venlo B.V.
Our prices are netto export. To make a reservation without downpayment is not possible.
= More information =
General information
Cab: day
Registration number: BT-SR-29
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 4480 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle: Max. axle load: 8480 kg; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%
Functional
Dimensions of cargo space: 708 x 248 x 237 cm
Tail lift: DHOLLANDIA DHLM50, tail lift, 1500 kg
Maintenance
APK (MOT): tested until 02/2026
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact Dave Dorssers, Mike Broere or Laurens Reiniers for more information
- Ресорно пружинно окачване
- Спирачка на двигателя
- Спойлер на покрива
- Motorová brzda
- Odpružení listovými pružinami
- Střešní spoiler
- Blattfederung
- Dachspoiler
- Ladungssicherungsschiene
- Motorbremse
- Scheibebremse
= Anmerkungen =
EURO 5, IVECO EUROCARGO 120EL18 4x2 VOLL BLATTGEFEDERT MIT KOFFER AUFBAU
NAHVERKEHRHAUS MIT SPOILER UND SONNEBLENDE, SCHALTGETRIEBE, MOTORBREMSE, TEMPOMAT, 3 SITZEN, SAXAS KOFFER AUFBAU MIT DHOLLANDIA 1500KG LADEBORDWAND, EDELSTAHL STAUKASTE, ERSATZRAD, HOLLANDISCHE BRIEF MIT TUV BIS 02-2026!
VIDEO: ukázať kontakty
= Firmeninformationen =
Gast Trucks Venlo B.V. | Bis zu 30 Bilder und ein Video auf ukázať kontakty Seit 1998 sind wir auf den Einkauf, Verkauf, Import und Export von gebrauchten Nutzfahrzeugen spezialisiert. Standort Venlo (NL)| 10 km von der Grenze | 70 km von Flughafen Düsseldorf | 55 km von Flughafen Eindhoven (NL) Transport und export Papieren / Kennzeichen gegen mehrpreis möglich zu Hafen im Niederlande, Belgien oder Deutschland. Reservieren ohne Anzahlung ist nicht moglich!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Kennzeichen: BT-SR-29
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 4480 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse: Max. Achslast: 8480 kg; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Funktionell
Abmessungen des Laderaums: 708 x 248 x 237 cm
Ladebordwand: DHOLLANDIA DHLM50, Heckklappe, 1500 kg
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 02.2026
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Dave Dorssers, Mike Broere oder Laurens Reiniers, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Motorbremse
- Skivebremser
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: BT-SR-29
Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4480 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8480 kg; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Funktionelle
Mål for lastrum: 708 x 248 x 237 cm
Læssebagsmæk: DHOLLANDIA DHLM50, læssebagsmæk, 1500 kg
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil feb. 2026
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Δισκόφρενα
- Φρένο κινητήρα
- Freno motor
- Frenos de disco
- Spoiler para el techo
- Suspensión
= Más información =
Información general
Cabina: día
Matrícula: BT-SR-29
Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4480 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8480 kg; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Funcional
Dimensiones espacio de carga: 708 x 248 x 237 cm
Trampilla elevadora: DHOLLANDIA DHLM50, válvula de cierre trasera, 1500 kg
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta feb. 2026
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Dave Dorssers para obtener más información.
- Lehtijousitus
- Levyjarrut
- Moottorin jarru
- Frein moteur
- Freins à disque
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: BT-SR-29
Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4480 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8480 kg; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Pratique
Dimensions espace de chargement: 708 x 248 x 237 cm
Trappe de chargement: DHOLLANDIA DHLM50, soupape arrière, 1500 kg
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à févr. 2026
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Krovni spojler
- Lisnata opruga
- Rugós felfüggesztés
- Tetőlégterelő
- Tárcsafékek
- Motorová brzda
- Odpruženie listovými pružinami
- Strešný spojler
- Freno motore
- Sospensione balestra
- Spoiler per il tetto
- Bindrails in zijwand
- Bladvering
- Dakspoiler
- Motorrem
- Schijfremmen
= Bijzonderheden =
EURO 5, IVECO EUROCARGO 120EL18 4x2 VOLLEDIG BLADGEVEERD MET GESLOTEN OPBOUW
DAGCABINE MET SPOILER EN ZONNEKLEP, HANDGESCHAKELD, MOTORREM, CRUISE CONTROL, 3 ZITPLAATSEN, SAXAS GESLOTEN OPBOUW MET DHOLLANDIA 1500KG ACHTERSLUITKLEP, RVS OPBERGKIST, RESERVE WIEL, HOLLANDSE AUTO MET APK TOT 02-2026!
= Bedrijfsinformatie =
Gast Trucks Venlo B.V. Sinds 1998 zijn wij gespecialiseerd in de in- en verkoop van gebruikte trucks en trailers. Bezoek onze website ukázať kontakty voor meer foto's en video's. Onze prijzen zijn netto export! Reserveren is alleen mogelijk met een aanbetaling.
PLEASE CHECK OUR WEBSITE ukázať kontakty FOR OUR STOCK. YOU WILL FIND ALL AVAILABLE PICTURES AND A VIDEO!
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Kenteken: BT-SR-29
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 4480 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras: Max. aslast: 8480 kg; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Functioneel
Afmetingen laadruimte: 708 x 248 x 237 cm
Laadklep: DHOLLANDIA DHLM50, achtersluitklep, 1500 kg
Onderhoud
APK: gekeurd tot feb. 2026
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Dave Dorssers, Mike Broere of Laurens Reiniers
- Motorbrems
- Skivebremser
- Takspoiler
- Hamulce tarczowe
- Hamulec silnikowy
- Resory
- Spoiler dachowy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: BT-SR-29
Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4480 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8480 kg; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Funkcjonalność
Wymiary ładowni: 708 x 248 x 237 cm
Klapa załadunkowa: DHOLLANDIA DHLM50, klapa tylna, 1500 kg
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do feb. 2026
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Travão de discos
- Travão de motor
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Número de registo: BT-SR-29
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4480 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8480 kg; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Funcional
Dimensões do espaço de carga: 708 x 248 x 237 cm
Monta-cargas: DHOLLANDIA DHLM50, monta-cargas, 1500 kg
Manutenção
APK (MOT): testado até feb. 2026
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Frână de motor
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
- Дисковые тормоза
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
- Тормоз двигателя
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: BT-SR-29
Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4480 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8480 kg; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Функциональность
Размеры грузового отсека: 708 x 248 x 237 cm
Заднее подъемное устройство: DHOLLANDIA DHLM50, заднее подъемное устройство, 1500 kg
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до feb. 2026
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Bladfjäder
- Motorbroms
- Skivbromsar
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Registreringsnummer: BT-SR-29
Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 4480 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel: Max. axellast: 8480 kg; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Funktionell
Lastutrymmets mått: 708 x 248 x 237 cm
Baklucka: DHOLLANDIA DHLM50, baklucka, 1500 kg
Underhåll
MOT: besiktigat till feb. 2026
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Motor freni
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon