Požiarne auto Mercedes-Benz Ecoliner 1124 AF 4x4 Feuerwehr - Firetruck - Pompiers - Bomberos





























































































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača

























- Air horn
- Double passenger seat
- Engine Brake
- Leaf spring suspension
= Remarks =
Leichtes Löschfahrzeug - Tank 2000 Liter - Baujahr 1994
Pumpe Ziegler FP16/8 - 1600 Liter / Minute - 2X Schlauchaufroller + 1 Pistole
Lichtmast - Strohmgenerator benzin HONDA EM 4500S - Stehende Monitor - Ventilatoren
Spritzreihe unten hinten
= More information =
Bodywork: Fire truck
Transmission: Mercedes, 6 gears, Manual gearbox
Tyre size: 10R22,5
Front axle: Max. axle load: 4400 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 7800 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
- Ресорно пружинно окачване
- Спирачка на двигателя
- Odpružení listovými pružinami
- Vzduchová houkačka
- Blattfederung
- Doppel Beifahrer sitz
- Lufthorn
- Motorbremse
= Anmerkungen =
Leichtes Löschfahrzeug - Tank 2000 Liter - Baujahr 1994
Pumpe Ziegler FP16/8 - 1600 Liter / Minute - 2X Schlauchaufroller + 1 Pistole
Lichtmast - Strohmgenerator benzin HONDA EM 4500S - Stehende Monitor - Ventilatoren
Spritzreihe unten hinten
= Weitere Informationen =
Aufbau: Löschfahrzeug
Getriebe: Mercedes, 6 Gänge, Schaltgetriebe
Refenmaß: 10R22,5
Vorderachse: Max. Achslast: 4400 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 7800 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
- Bladaffjedring
- Motorbremse
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Brandbil
Transmission: Mercedes, 6 gear, Manuel gearkasse
Dækstørrelse: 10R22,5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4400 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 7800 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Κόρνα αέρα
- Φρένο κινητήρα
- Bocina de aire
- Freno motor
- Suspensión
= Comentarios =
Camión de bombeo ligero - Tanque de 2000 litros - Año de fabricación 1994
Bomba Ziegler FP16/8 - 1600 litros / minuto - 2X CarreteS + 1X Pistola
Mástil de luz - Generador gasolina HONDA EM 4500S + monitor + ventiladores.
Rampa de spray de agua trasero a debajo.
= Más información =
Carrocería: Camión de bomberos
Transmisión: Mercedes, 6 marchas, Cambio manual
Tamaño del neumático: 10R22,5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4400 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 7800 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
- Moottorin jarru
- Äänimerkki
- Corne de l'air
- Frein Moteur
- Siege double passager
- Suspension de feuille
= Remarques =
Pompe légère - Réservoir 2000 litres - Année de construction 1994
Pompe Ziegler FP16/8 - 1600 litres / minute - 2X Enrouleurs + 1x Pistolet
Mât lumineuse - Generateur Essensce HONDA EM 4500S + Moniteur de posage - Ventilateurs
Rampe de spray derrière en bas
= Plus d'informations =
Construction: Voiture de pompier
Transmission: Mercedes, 6 vitesses, Commande manuelle
Dimension des pneus: 10R22,5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4400 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 7800 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
- Zračna sirena
- Motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Odpruženie listovými pružinami
- Vzduchová húkačka
- Freno motore
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Dubbele bijrijderstoel
- Luchthoorn
- Motorrem
= Bijzonderheden =
Lichte pompauto - Tank 2000 liter - Bouwjaar 1994
Pomp Ziegler FP16/8 - 1600 liter / minuut - 2X Haspel + 1 Pistool
Lichtmast - stroomgroep benzine HONDA EM 4500S - Staande Monitor - Ventilators
sproeibaar achteraan onderkant
= Meer informatie =
Opbouw: Brandweerwagen
Transmissie: Mercedes, 6 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 10R22,5
Vooras: Max. aslast: 4400 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 7800 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
- Lufthorn
- Motorbrems
- Hamulec silnikowy
- Resory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Budowa: Wóz strażacki
Pędnia: Mercedes, 6 biegi, Manualna skrzynia biegów
Rozmiar opon: 10R22,5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4400 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 7800 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
- Buzina de ar comprimido
- Suspensão de molas
- Travão de motor
= Mais informações =
Carroçaria: Carro de bombeiro
Transmissão: Mercedes, 6 velocidades, Caixa de velocidades manual
Tamanho dos pneus: 10R22,5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4400 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 7800 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
- Frână de motor
- Suspensie pe arcuri
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Тормоз двигателя
= Дополнительная информация =
Кузов: Пожарный автомобиль
Трансмиссия: Mercedes, 6 передачи, Механическая коробка передач
Размер шин: 10R22,5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4400 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 7800 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Bladfjäder
- Motorbroms
- Tyfon
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Brandbil
Transmission: Mercedes, 6 växlar, Manuell
Däckets storlek: 10R22,5
Framaxel: Max. axellast: 4400 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Max. axellast: 7800 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enda minskning
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
- Motor freni
- Yaprak yaylı süspansiyon