Požiarne auto Mercedes-Benz 1124 4x4 ZIEGLER BOMBEROS TRUCK





















































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača




















- Leaf spring suspension
= Remarks =
ziegler pumpe 8 bar and 40 bar
2000 liter water tank
separate pumpe foors spray on the roof and tyres
4x4
= More information =
Bodywork: Fire truck
Front axle: Max. axle load: 4600 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 9200 kg; Tyre profile left inner: 80%; Tyre profile left outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%; Tyre profile right outer: 80%
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Please contact Andre, Henri or Andre for more information
- Blattfederung
= Anmerkungen =
ziegler pumpe 8 bar und 40 bar
separate pump fur oben und reifen spritzen
2000 liter wasser tank
4x4
= Weitere Informationen =
Aufbau: Löschfahrzeug
Vorderachse: Max. Achslast: 4600 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 9200 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 80%; Reifen Profil links außen: 80%; Reifen Profil rechts innerhalb: 80%; Reifen Profil rechts außen: 80%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Andre, Henri oder Andre, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Brandbil
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4600 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 9200 kg; Dækprofil venstre indvendige: 80%; Dækprofil venstre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%; Dækprofil højre udvendige: 80%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Andre, Henri eller Andre for yderligere oplysninger
- Suspensión
= Más información =
Carrocería: Camión de bomberos
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4600 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 9200 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 80%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%; Dibujo del neumático derecha exterior: 80%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Andre, Henri o Andre para obtener más información.
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Construction: Voiture de pompier
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4600 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 9200 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 80%; Sculptures des pneus gauche externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%; Sculptures des pneus droit externe: 80%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Andre, Henri ou Andre pour plus d'informations
- Bladvering
= Bijzonderheden =
ziegler pomp 8 bar en 40 bar
2000 liter water tank
apparte water pomp voor op dak en banden sproeisysteem
4x4 bladvering voor en achter
= Meer informatie =
Opbouw: Brandweerwagen
Vooras: Max. aslast: 4600 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 9200 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 80%; Bandenprofiel linksbuiten: 80%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 80%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 80%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Neem voor meer informatie contact op met Andre, Henri of Andre
- Resory
= Więcej informacji =
Budowa: Wóz strażacki
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4600 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 9200 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 80%; Profil opon lewa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%; Profil opon prawa zewnętrzna: 80%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Andre, Henri lub Andre
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Carroçaria: Carro de bombeiro
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4600 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 9200 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%; Perfil do pneu exterior direito: 80%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Andre, Henri ou Andre para obter mais informações
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кузов: Пожарный автомобиль
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4600 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 9200 kg; Профиль шин левое внутреннее: 80%; Профиль шин левое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%; Профиль шин правое внешнее: 80%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Andre, Henri или Andre для получения дополнительной информации
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Brandbil
Framaxel: Max. axellast: 4600 kg; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Max. axellast: 9200 kg; Däckprofil inuti vänster: 80%; Däckprofil lämnades utanför: 80%; Däckprofil innanför höger: 80%; Däckprofil utanför höger: 80%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Andre, Henri eller Andre för mer information