Nosič kontajnerov Mercedes-Benz Atego 816



































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača













- Leaf spring suspension
- Roof spoiler
= More information =
Bodywork: BDF System
Cab: day
Make axles: MERCEDES
Front axle: Max. axle load: 3800 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle: Max. axle load: 5700 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Please contact DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information
= Dealer information =
ukázať kontakty
- Спойлер на покрива
ukázať kontakty
- Střešní spoiler
ukázať kontakty
- Blattfederung
- Dachspoiler
= Weitere Informationen =
Aufbau: BDF-System
Kabine: Tag
Marke Achsen: MERCEDES
Vorderachse: Max. Achslast: 3800 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse: Max. Achslast: 5700 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.
= Firmeninformationen =
ukázať kontakty
- Bladaffjedring
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: BDF-system
Førerhus: day cab
Akselfabrikat: MERCEDES
Foraksel: Maks. akselbelastning: 3800 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 5700 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
= Forhandleroplysninger =
ukázať kontakty
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
ukázať kontakty
- Spoiler para el techo
- Suspensión
= Más información =
Carrocería: Sistema BDF
Cabina: día
Marca de ejes: MERCEDES
Eje delantero: Carga máxima del eje: 3800 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 5700 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Póngase en contacto con DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.
= Información de la empresa =
ukázať kontakty
- Lehtijousitus
ukázať kontakty
- Spoiler de toit
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Construction: Système BDF
Cabine: jour
Marque essieux: MERCEDES
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 3800 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 5700 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
= Information sur la société =
ukázať kontakty
- Lisnata opruga
ukázať kontakty
- Tetőlégterelő
ukázať kontakty
- Strešný spojler
ukázať kontakty
- Spoiler per il tetto
ukázať kontakty
- Bladvering
- Dakspoiler
= Bijzonderheden =
VIN WDB89700171L220979
DATUM 11-07-2007
AIRCO ZONNEKLEP
ABS
BLADGEVEERD
BDF AFZET SYSTEEM
= Bedrijfsinformatie =
WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
ukázať kontakty
= Meer informatie =
Opbouw: BDF-Systeem
Cabine: dag
Merk assen: MERCEDES
Vooras: Max. aslast: 3800 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras: Max. aslast: 5700 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER of GERT DEN OTTER
= Bedrijfsinformatie =
ukázať kontakty
- Takspoiler
ukázať kontakty
- Resory
- Spoiler dachowy
= Więcej informacji =
Budowa: System BDF
Kabina: dzienna
Produkcja osi: MERCEDES
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 3800 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 5700 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Informacje o przedsiębiorstwie =
ukázať kontakty
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Carroçaria: Sistema BDF
Cabina: dia
Marca de eixos: MERCEDES
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 3800 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 5700 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
= Informações do concessionário =
ukázať kontakty
- Suspensie pe arcuri
ukázať kontakty
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Система BDF
Кабина: кабина без спального места (day)
Марка мостов: MERCEDES
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 3800 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 5700 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Информация о дилере =
ukázať kontakty
- Bladfjäder
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Överbyggnad: BDF-system
Hytt: dag
Fabrikat av axlar: MERCEDES
Framaxel: Max. axellast: 3800 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel: Max. axellast: 5700 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
= Information om företaget =
ukázať kontakty
- Yaprak yaylı süspansiyon
ukázať kontakty