Nosič kontajnerov DAF CF 85.410 CHASSIS
































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača
















- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Spoilers
= Remarks =
824.903 KM
6 X 2 CHASSIS CONFIGURATION
DOPPEL TYRES ON REAR AXLE
LIFTAXLE
AIRCONDITIONING
VERY GOOD CONDITION.
= More information =
Transmission
Transmission: ZF AS TRONIC, 12 gears, Automatic
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 9000 kg; Steering
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg
Functional
Pump: Yes
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Financial information
Price: On request
Additional information
Please contact JAN Haverhoek for more information
- Въздушно окачване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Пневматичен клаксон
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Съединение
- Odpružení listovými pružinami
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Luftfederung
- Lufthorn
- Schlafkabine
- Zugmaul
= Anmerkungen =
824.903 KM
6 X 2 CHASSIS CONFIGURATION
DOPPEL BEREIFUNG AUF HINTERACHSE
LIFTACHSE
KLIMA
SEHR GUTE ZUSTAND.
= Weitere Informationen =
Getriebe: ZF AS TRONIC, 12 Gänge, Automatik
Vorderachse: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg
Pumpe: Ja
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an JAN Haverhoek, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Transmission: ZF AS TRONIC, 12 gear, Automatisk
Foraksel: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg
Pumpe: Ja
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Αεροτομή οροφής
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Spoiler para el techo
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Transmisión: ZF AS TRONIC, 12 marchas, Automático
Eje delantero: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg
Bomba: Sí
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lehtijousitus
- Liitäntä
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Äänimerkki
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
- Spoilers
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Transmission: ZF AS TRONIC, 12 vitesses, Automatique
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg
Pompe: Oui
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
- Krovni spojler
- Lisnata opruga
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Csatlakoztatás
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Kabína na spanie
- Odpruženie listovými pružinami
- Spojka
- Strešný spojler
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Dakspoiler
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Spoilers
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
824.903 KM
6 X 2 ASCONFIGURATIE
DUBBELE MONTERING OP ACHTERAS
LIFTAS
AIRCO
VERKEERT IN GOEDE STAAT.
= Meer informatie =
Transmissie
Transmissie: ZF AS TRONIC, 12 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg
Functioneel
Pomp: Ja
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met JAN Haverhoek
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Takspoiler
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Resory
- Spoiler dachowy
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Pędnia: ZF AS TRONIC, 12 biegi, Automat
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg
Pompa: Tak
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
- Acoplamento
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Transmissão: ZF AS TRONIC, 12 velocidades, Automática
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg
Bomba: Sim
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Claxon pneumatic
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Спойлер на крыше
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Трансмиссия: ZF AS TRONIC, 12 передачи, Автоматическая
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg
Насос: Да
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Takspoiler
- Tyfon
= Ytterligare information =
Transmission: ZF AS TRONIC, 12 växlar, Automatisk
Framaxel: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg
Pump: Ja
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Kaplin
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri
- Yaprak yaylı süspansiyon