Nákladne vozidlo s posuvnou plachtou MAN TGL 8.180 4X2 BB Semi-tautliner + Box / Koffer / Fourgon

































































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača










- Double passenger seat
- Elec. windows
- Engine Brake
- Leaf spring suspension
- Side door
= Remarks =
Cargo box divided into 2 parts - front box of 1m65 long x 2m44 wide x 2m30 (equipped as a work place)
Rear cargo box with fixed wall on the right and sliding tarpaulin on the left and side board, rear 4m35 long x 2m44 wide x 2m30 high
The interior devision of the cargo box is easy to disassemble (wooden wall).
= More information =
General information
Bodywork: Tarpaulin
Cab: day
Transmission
Transmission: ZF, 6 gears, Manual gearbox
Axle configuration
Tyre size: 215/75r17.5
Front axle: Max. axle load: 3600 kg; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Max. axle load: 5200 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
Functional
Make of bodywork: JUNG Fahrzeugbau KOFFER/SCHIEBEGARDINEN - BOX/SLIDE CURTAINS - FOURGON/RIDEAUX COULISSANTS
Height of cargo floor: 110 cm
Condition
General condition: good
Technical condition: very good
Visual appearance: good
- Спирачка на двигателя
- Странична врата
- Motorová brzda
- Odpružení listovými pružinami
- Blattfederung
- Doppel Beifahrer sitz
- Elek. Fensterheber
- Motorbremse
- Seitentür
= Anmerkungen =
Pritsche / Koffer in 2 Teile geteilt - Forne Koffer von 1m65 lang x 2m44 breit x 2m30 (als Arbeitsplatte ausgestattet)
Hinten mit fester Wand rechts und Schiebeplane links und Bordwand, 4,35 m lang x 2,44 m breit x 2,30 m hoch
Die Innenaufteilung der Cargobox ist leicht demontierbar (Holzwand).
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Plane
Kabine: Tag
Getriebe
Getriebe: ZF, 6 Gänge, Schaltgetriebe
Achskonfiguration
Refenmaß: 215/75r17.5
Vorderachse: Max. Achslast: 3600 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Max. Achslast: 5200 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Funktionell
Marke des Aufbaus: JUNG Fahrzeugbau KOFFER/SCHIEBEGARDINEN - BOX/SLIDE CURTAINS - FOURGON/RIDEAUX COULISSANTS
Höhe der Ladefläche: 110 cm
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: gut
- Bladaffjedring
- Motorbremse
- Sidedør
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Presenningvogn
Førerhus: day cab
Transmission
Transmission: ZF, 6 gear, Manuel gearkasse
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 215/75r17.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 3600 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 5200 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Funktionelle
Karosserifabrikat: JUNG Fahrzeugbau KOFFER/SCHIEBEGARDINEN - BOX/SLIDE CURTAINS - FOURGON/RIDEAUX COULISSANTS
Gulvhøjde i lastrum: 110 cm
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: god
- Πλαϊνή πόρτα
- Φρένο κινητήρα
- Freno motor
- Puerta lateral
- Suspensión
= Comentarios =
Caja de carga dividida en 2 partes - Caja frontal de 1m65 largo x 2m44 ancho x 2m30 (equipada como poste de trabajo)
Caja de carga trasera con pared fija a la derecha y lona corrediza a la izquierda y cartola lateral, parte trasera 4m35 largo x 2m44 ancho x 2m30 alto
La divicion interior de la caja de carga es fácilmente desmontable (pared de madera).
= Más información =
Información general
Carrocería: Lona de toldo
Cabina: día
Transmisión
Transmisión: ZF, 6 marchas, Cambio manual
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 215/75r17.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 3600 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 5200 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Funcional
Marca carrocería: JUNG Fahrzeugbau KOFFER/SCHIEBEGARDINEN - BOX/SLIDE CURTAINS - FOURGON/RIDEAUX COULISSANTS
Altura piso de carga: 110 cm
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: bueno
- Moottorin jarru
- Sivuovi
- Frein Moteur
- Porte latérale
- Siege double passager
- Suspension de feuille
- Vitres élec.
= Remarques =
Caisse cargo divisée en 2 parties - caisse avant de 1m65 de long x 2m44 de large x 2m30 (équipée en poste de travail)
Coffre arrière avec paroi fixe à droite et bâche coulissante à gauche et ridelle, arrière 4m35 de long x 2m44 de large x 2m30 de haut
La dévision intérieure de la caisse cargo est facile à démonter (paroi en bois).
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Bâché
Cabine: jour
Transmission
Transmission: ZF, 6 vitesses, Commande manuelle
Configuration essieu
Dimension des pneus: 215/75r17.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 3600 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 5200 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
Pratique
Marque de construction: JUNG Fahrzeugbau KOFFER/SCHIEBEGARDINEN - BOX/SLIDE CURTAINS - FOURGON/RIDEAUX COULISSANTS
Hauteur du plancher de chargement: 110 cm
Condition
État général: bon
État technique: très bon
État optique: bon
- Lisnata opruga
- Oldalajtó
- Rugós felfüggesztés
- Motorová brzda
- Odpruženie listovými pružinami
- Portiera laterale
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Dubbele bijrijderstoel
- Elek. ramen
- Motorrem
- Zijdeur
= Bijzonderheden =
Laadbak opgedeeld in 2 delen - vooraan koffer van 1m65 lang x 2m44 Breed x 2m30 (uitgerust als werkplaat)
Achteraan laadbak met rechts vaste wand en links schuifzeil en zijbord, achteraan huif 4m35 lang x 2m44 breed x 2m30 hoog
Verdeling laadbak binnen is makkelijk demonteerbaar (houten wand).
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Huifzeil
Cabine: dag
Transmissie
Transmissie: ZF, 6 versnellingen, Handgeschakeld
Asconfiguratie
Bandenmaat: 215/75r17.5
Vooras: Max. aslast: 3600 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Max. aslast: 5200 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Functioneel
Merk opbouw: JUNG Fahrzeugbau KOFFER/SCHIEBEGARDINEN - BOX/SLIDE CURTAINS - FOURGON/RIDEAUX COULISSANTS
Hoogte laadvloer: 110 cm
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
- Motorbrems
- Sidedør
- Drzwi boczne
- Hamulec silnikowy
- Resory
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Plandeka
Kabina: dzienna
Skrzynia biegów
Pędnia: ZF, 6 biegi, Manualna skrzynia biegów
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 215/75r17.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 3600 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 5200 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Funkcjonalność
Marka konstrukcji: JUNG Fahrzeugbau KOFFER/SCHIEBEGARDINEN - BOX/SLIDE CURTAINS - FOURGON/RIDEAUX COULISSANTS
Wysokość podłogi ładowni: 110 cm
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Porta laterais
- Suspensão de molas
- Travão de motor
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Toldo
Cabina: dia
Transmissão
Transmissão: ZF, 6 velocidades, Caixa de velocidades manual
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 215/75r17.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 3600 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 5200 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Funcional
Marca da carroçaria: JUNG Fahrzeugbau KOFFER/SCHIEBEGARDINEN - BOX/SLIDE CURTAINS - FOURGON/RIDEAUX COULISSANTS
Altura do piso da bagageira: 110 cm
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: bom
- Suspensie pe arcuri
- Ușă laterală
- Боковая дверь
- Рессорная подвеска
- Тормоз двигателя
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Тентовый кузов
Кабина: кабина без спального места (day)
Трансмиссия
Трансмиссия: ZF, 6 передачи, Механическая коробка передач
Конфигурация осей
Размер шин: 215/75r17.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 3600 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 5200 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Функциональность
Марка кузова: JUNG Fahrzeugbau KOFFER/SCHIEBEGARDINEN - BOX/SLIDE CURTAINS - FOURGON/RIDEAUX COULISSANTS
Высота грузового пола: 110 cm
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Bladfjäder
- Motorbroms
- Sidodörr
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Presenning
Hytt: dag
Transmission
Transmission: ZF, 6 växlar, Manuell
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 215/75r17.5
Framaxel: Max. axellast: 3600 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Max. axellast: 5200 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Funktionell
Fabrikat av karosseri: JUNG Fahrzeugbau KOFFER/SCHIEBEGARDINEN - BOX/SLIDE CURTAINS - FOURGON/RIDEAUX COULISSANTS
Höjd på lastgolv: 110 cm
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: bra
- Yan kapı
- Yaprak yaylı süspansiyon