Nákladné vozidlo na prepravu automobilov IVECO Stralis 460 6X2 EURO 6 + GS MEPPEL - TRUCK-TRANSPORTER





































































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača
























- Air horn
- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Remote central locking
- Sleeper cab
= Remarks =
2014 IVECO STRALIS 460 EURO 6 + 2004 GS MEPPEL - TRUCK TRANSPORTER
215/75 R 17.5 40-40-40%
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Tyre size: 315/60 R 22.5
Front axle: Max. axle load: 7100 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%; Suspension: air suspension
Make of bodywork: GS Meppel
Pump: Yes
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Пневматичен клаксон
- Спална кабина
- Съединение
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Připojení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Vzduchová houkačka
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Velikost pneumatiky: 315/60 R 22.5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7100 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 12000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%; Redukce: jednoduchá redukce
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 7100 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Značka karoserie: GS Meppel
Čerpadlo: Ano
- Aluminium-Kraftstofftank
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Luftfederung
- Lufthorn
- Schlafkabine
- Zugmaul
= Anmerkungen =
2014 IVECO STRALIS 460 EURO 6 + 2004 GS MEPPEL - TRUCK TRANSPORTER
215/75 R 17.5 40-40-40%
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 315/60 R 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7100 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Marke des Aufbaus: GS Meppel
Pumpe: Ja
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kobling
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 315/60 R 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Karosserifabrikat: GS Meppel
Pumpe: Ja
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Bloqueo centralizado a distancia
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- horquilla
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
2014 IVECO STRALIS 460 EURO 6 + 2004 GS MEPPEL - TRUCK TRANSPORTER
215/75 R 17.5 40-40-40%
= Más información =
Tamaño del neumático: 315/60 R 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Marca carrocería: GS Meppel
Bomba: Sí
- Etäkeskuslukitus
- Ilmajousitus
- Liitäntä
- Makuutilallinen ohjaamo
- Äänimerkki
- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Corne de l'air
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé à distance
= Remarques =
2014 IVECO STRALIS 460 EURO 6 + 2004 GS MEPPEL - TRUCK TRANSPORTER
215/75 R 17.5 40-40-40%
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 315/60 R 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Marque de construction: GS Meppel
Pompe: Oui
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Zračna sirena
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Légkürt
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Távirányításos központi zár
= További információk =
Gumiabroncs mérete: 315/60 R 22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7100 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 12000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 7100 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Karosszéria gyártmánya: GS Meppel
Szivattyú: Igen
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Spojka
- Vzduchová húkačka
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Veľkosť pneumatiky: 315/60 R 22.5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7100 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 12000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%; Redukcia: jednoduchá redukcia
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 7100 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Značka karosérie: GS Meppel
Čerpadlo: Áno
- Avvisatore acustico pneumatico
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Dimensioni del pneumatico: 315/60 R 22.5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7100 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 12000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%; Riduzione: riduzione singola
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 7100 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Marca della carrozzeria: GS Meppel
Pompa: Sì
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Luchthoorn
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Vangmuil
= Bijzonderheden =
2014 IVECO STRALIS 460 EURO 6 + 2004 GS MEPPEL - TRUCK TRANSPORTER
215/75 R 17.5 40-40-40%
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Bandenmaat: 315/60 R 22.5
Vooras: Max. aslast: 7100 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Merk opbouw: GS Meppel
Pomp: Ja
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Luftfjæring
- Lufthorn
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Pilot do zamka centralnego
- Sprzęg
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 315/60 R 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Marka konstrukcji: GS Meppel
Pompa: Tak
- Acoplamento
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 315/60 R 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7100 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Marca da carroçaria: GS Meppel
Bomba: Sim
- Claxon pneumatic
- Cuplă
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată de la distanță
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Пневматическая подвеска
- Пневматический звуковой сигнал
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Размер шин: 315/60 R 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Марка кузова: GS Meppel
Насос: Да
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Koppling
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Tyfon
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 315/60 R 22.5
Framaxel: Max. axellast: 7100 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Fabrikat av karosseri: GS Meppel
Pump: Ja
- Havalı korna
- Havalı süspansiyon
- Kaplin
- Sleeper cab
- Uzaktan merkezi kilitleme