Nákladné auto s káblovým systémom MAN TGX 32.560 8x4*4 - Cable system - Retarder - Euro 6 - Steering a

































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača























- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
- Particulate filter
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= Remarks =
Soon in:
MAN TGX 32.560 8x4*4 - Cable system - Retarder - Euro 6 - Steering axle -
MY: 2015
KM:423281
WMA92XZZ4FM671767
Retarder
Steering axle rear
Euro 6
Automatic gearbox
= More information =
Front axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Steering
Front axle 2: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Steering
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Въздушно окачване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Odpružení listovými pružinami
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Částicový filtr
- Částicový filtr
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Luftfederung
- Partikelfilter
- Schlafkabine
- Standheizung
= Anmerkungen =
Soon in:
MAN TGX 32.560 8x4*4 - Cable system - Retarder - Euro 6 - Steering axle -
MY: 2015
KM:423281
WMA92XZZ4FM671767
Retarder
Steering axle rear
Euro 6
Automatic gearbox
= Weitere Informationen =
Vorderachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt
Vorderachse 2: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Filtro de particulas
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
Soon in:
MAN TGX 32.560 8x4*4 - Cable system - Retarder - Euro 6 - Steering axle -
MY: 2015
KM:423281
WMA92XZZ4FM671767
Retarder
Steering axle rear
Euro 6
Automatic gearbox
= Más información =
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Dieselhiukkassuodatin
- Hiukkassuodatin
- Ilmajousitus
- Lehtijousitus
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Filtre à particules
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Soon in:
MAN TGX 32.560 8x4*4 - Cable system - Retarder - Euro 6 - Steering axle -
MY: 2015
KM:423281
WMA92XZZ4FM671767
Retarder
Steering axle rear
Euro 6
Automatic gearbox
= Plus d'informations =
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Filtar krutih čestica
- Filtar krutih čestica
- Grijač
- Grijač vozila
- Lisnata opruga
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Sleeper Cab
- Filter pevných častíc
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Odpruženie listovými pružinami
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- Filtro antiparticolato
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Luchtvering
- Roetfilter
- Slaapcabine
- Standkachel
= Bijzonderheden =
Soon in:
MAN TGX 32.560 8x4*4 - Cable system - Retarder - Euro 6 - Steering axle -
MY: 2015
KM:423281
WMA92XZZ4FM671767
Retarder
Steering axle rear
Euro 6
Automatic gearbox
= Meer informatie =
Vooras 1: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend
Vooras 2: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Meesturend
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Dieselpartikkelfilter
- Drivstofftank i aluminium
- Førerhus med soveplass
- Luftfjæring
- Partikkelfilter
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Resory
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Sofagem de parque
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cabină de dormit
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Противосажевый фильтр
- Рессорная подвеска
- Сажевый фильтр
= Дополнительная информация =
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Dieselpartikelfilter
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Partikelfilter
- Sovhytt
- Värmare
= Ytterligare information =
Framaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Styrning
Framaxel 2: Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Styrning
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Araç ısıtıcısı
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Sleeper cab
- Yaprak yaylı süspansiyon