Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88

PDF
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 1 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 2 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 3 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 4 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 5 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 6 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 7 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 8 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 9 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 10 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 11 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 12 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 13 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 14 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 15 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 16 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 17 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 18 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 19 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 20 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 21 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 22 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 23 - Autoline
Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obraz 24 - Autoline
Zaujal vás inzerát?
1/24
PDF
49 500 €
Cena bez DPH
Obráťte sa na predajcu
Značka: GINAF
Rok výroby: 2009-04
Prvá registrácia: 2009-04-09
Kilometrový výkon: 505 000 km
Nosnosť: 24 600 kg
Vlastná hmotnosť: 16 400 kg
Celková hmotnosť auta: 41 000 kg
Lokalizácia: Holandsko Groot-Ammers7558 km to "United States"
Identifikačné číslo predajcu: 2109
Dátum umiestnenia: viac ako 1 mesiac
Opis
Celkový rozmer: dĺžka - 9,05 m, šírka - 2,5 m
Motor
Výkon: 462 KM (340 kW)
Palivo: diesel
Objem: 12 902 cm³
Počet valcov: 6
Euro: Euro 5
Prevodovka
Druh: manuálna
Nápravy
Počet náprav: 4
Pohon: 8x4
Rázvor kolies: 6 400 mm
Prvá náprava: 385/65 22,2
Druhá náprava: 385/65 22,5
Tretia náprava: 13 x 22,5
Štvrtá náprava: 13 x 22,5
Ďalšie možnosti
Klimatizácia
Elektrický zdvihák skla
Safety features
Uzávierka diferenciálu
Dodatočná kompletácia
Additional equipment
Hák
Stav
Stav: pojazdené

Dodatočné informácie — Nákladné auto s káblovým systémom GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88

Slovenský
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Differential lock
- Hub reduction
- Truck from the Netherlands

= Remarks =

Manual gearbox
NCH Cable system 30 ton
Z-Crane : Palfinger Q170Z88
Remote control
Lifting capacity 17 ton/meter
Including gripper and rotator
8x4
Hubreduction

= Dealer information =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= More information =

Cab: day
Front axle 1: Tyre size: 385/65 22,2; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%; Suspension: parabolic suspension
Front axle 2: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 40%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 13 x 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 30%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 2: Tyre size: 13 x 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Crane: Epsilon Palfinger Q170Z88, year of manufacture 2009, behind the cab
Registration number: BV-VZ-97
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Блокировка на диференциала
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Колесен редуктор
- Съединение
- Diferenciál s brzdou
- Připojení
- Redukce náboje
- Uzávěrka diferenciálu
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Nabereduktion
- Niederländische LKW
- Sperrdifferential
- Zugmaul

= Anmerkungen =

Schaltgetriebe
8x4
Nabereduction
NCH Kabelsystem 30 Ton
Kran: Palfinger Q170Z88
Fernbedienung
Hebekapazität 17 Ton/Meter
Inklusief Greifer und Rotator

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65 22,2; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%; Federung: Parabelfederung
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 40%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 13 x 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 30%; Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 2: Refenmaß: 13 x 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%; Federung: hydraulische Federung
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, Baujahr 2009, hinter der Kabine
Kennzeichen: BV-VZ-97
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Differentialespærre
- Kobling
- Navreduktion
- Styret spærredifferentiale

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65 22,2; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%; Affjedring: parabelaffjedring
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 40%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 13 x 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 30%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 13 x 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, produktionsår 2009, bag førerhuset
Registreringsnummer: BV-VZ-97
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κοτσαδόρος
- Μείωση πλήμνης
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueador diferencial
- Diferencial de deslizamiento
- horquilla
- Reducción de buje

= Más información =

Cabina: día
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65 22,2; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 13 x 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 13 x 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%; Suspensión: suspensión hidráulica
Grúa: Epsilon Palfinger Q170Z88, año de fabricación 2009, detrás de la cabina
Matrícula: BV-VZ-97
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Liitäntä
- Navan alennus
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Différentiel d'écartement
- Réduction au moyeu
- Solde différentiel

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65 22,2; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%; Suspension: suspension parabolique
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 40%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 13 x 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 30%; Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 13 x 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%; Suspension: suspension hydraulique
Grue: Epsilon Palfinger Q170Z88, année de construction 2009, derrière la cabine
Numéro d'immatriculation: BV-VZ-97
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Blokada diferencijala
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Redukcija na glavčini
- Spojnica
- Csatlakoztatás
- Differenciálzár
- Kerékagy-áttétel
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Redukcia náboja
- Spojka
- Uzávierka diferenciálu
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Raccordo
- Riduzione nel mozzo
= Aanvullende opties en accessoires =

- Naafreductie
- Nederlandse truck
- Sperdifferentieel
- Vangmuil

= Bijzonderheden =

Handgeschakeld
Aandrijving 8x4
NCH Kabelsysteem 30 Ton
Z-Kraan: Epsilon Palfinger Q170Z88
Hefcapaciteit 17 ton/meter
Afstandsbediening en hoogstabediening
Inclusief knijper en rotator
Naafreductie

= Bedrijfsinformatie =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= Meer informatie =

Cabine: dag
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65 22,2; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%; Vering: paraboolvering
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 40%; Vering: paraboolvering
Achteras 1: Bandenmaat: 13 x 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 30%; Vering: hydraulische vering
Achteras 2: Bandenmaat: 13 x 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%; Vering: hydraulische vering
Kraan: Epsilon Palfinger Q170Z88, bouwjaar 2009, achter de cabine
Kenteken: BV-VZ-97
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Differensialsperre
- Kobling
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Navreduksjon
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
- Redukcja piasty
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65 22,2; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 40%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 13 x 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 30%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 13 x 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Żuraw: Epsilon Palfinger Q170Z88, rok produkcji 2009, z tyłu kabiny
Numer rejestracyjny: BV-VZ-97
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
- Redução do cubo

= Mais informações =

Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 22,2; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 40%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 13 x 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 30%; Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 13 x 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%; Suspensão: suspensão hidráulica
Grua: Epsilon Palfinger Q170Z88, ano de fabrico 2009, atrás da cabina
Número de registo: BV-VZ-97
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Butuc reductor
- Cuplă
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
= Дополнительные опции и оборудование =

- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Редукторы ступицы
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Размер шин: 385/65 22,2; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%; Подвеска: параболическая подвеска
Передний мост 2: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 40%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 13 x 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 30%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 13 x 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Кран: Epsilon Palfinger Q170Z88, год выпуска 2009, сзади кабины
Регистрационный номер: BV-VZ-97
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
= Extra tillval och tillbehör =

- Differentiallås
- Koppling
- Navreduktion
- Styrd differentialbroms

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65 22,2; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%; Fjädring: parabolisk upphängning
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 40%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 13 x 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 30%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 13 x 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, byggnadsår 2009, bakom kabinen
Registreringsnummer: BV-VZ-97
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Diferansiyel kilidi
- Kaplin
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Poyra hız düşürme
Dôležité
Táto ponuka má informačný charakter. Presnú informáciu si pýtajte od predavača.
Tipy na kúpu
Tipy pre bezpečnosť
Overenie predávajúceho

Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.

Cenová kontrola

Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.

Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.

Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.

Pochybná platba vopred

Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.

Spôsoby tohto podvodu môžu zahŕňať:
  • Prevod zálohy na kartu
  • Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
  • Prevod na účet "správcu"
  • Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
  • Prevod na firemný účet s podobným názvom
  • Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
  • Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
  • Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Máte podozrenie na podvod?
Dajte nám vedieť
Tipy pre bezpečnosť
PDF
Predávate stroje alebo vozidlá?
Predávajte u nás!
Podobné inzeráty
16 900 € Bez DPH
2008
334 037 km
Výkon 407 KM (299 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnosť 28 720 kg Pohon 8x4
Holandsko, Landhorst
Obráťte sa na predajcu
19 950 € Bez DPH
2013
181 901 km
Výkon 408 KM (300 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnosť 32 460 kg Pohon 10x4
Holandsko, Oud Gastel
Obráťte sa na predajcu
26 950 € Bez DPH
2013
760 462 km
Výkon 462 KM (340 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnosť 30 155 kg Pohon 8x4
Holandsko, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 rokov v Autoline
Obráťte sa na predajcu
19 950 € Bez DPH
2001
660 000 km
Výkon 381 KM (280 kW) Euro Euro 2 Palivo diesel Nosnosť 19 740 kg Pohon 6x6
Holandsko, Groot-Ammers
Obráťte sa na predajcu
34 750 € Bez DPH
2009
482 878 km
Výkon 400 KM (294 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnosť 14 805 kg Pohon 6x2 Podvozok pružiny/pneumatický
Holandsko, Gilze
Obráťte sa na predajcu
22 500 €
2009
254 058 km
Euro Euro 5
Holandsko, Alkmaar
Obráťte sa na predajcu
43 900 € Bez DPH
2011
561 756 km
Výkon 400 KM (294 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnosť 20 520 kg Pohon 8x4 Podvozok pružiny/pneumatický
Holandsko, Gilze
Obráťte sa na predajcu
28 950 € Bez DPH
2009
496 021 km
Výkon 441 KM (324 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnosť 22 875 kg Pohon 8x2 Podvozok pružiny/pneumatický
Holandsko, Meerkerk
Obráťte sa na predajcu
10 950 € Bez DPH
2008
500 390 km
Výkon 360 KM (265 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnosť 17 430 kg Pohon 6x2
Holandsko, Oss
Obráťte sa na predajcu
Cena na požiadanie
2008
934 617 km
Výkon 400 KM (294 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnosť 27 680 kg Pohon 8x4
Holandsko, Heerenveen
Obráťte sa na predajcu
29 000 € Bez DPH
2010
331 009 km
Výkon 400 KM (294 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnosť 35 130 kg Pohon 10x4
Holandsko, Andelst
Obráťte sa na predajcu
15 950 € Bez DPH
2008
669 110 km
Výkon 440 KM (323 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnosť 15 800 kg Pohon 8x4 Podvozok pružiny/pneumatický
Holandsko, Meerkerk
Obráťte sa na predajcu
Cena na požiadanie
2008
792 300 km
Výkon 360 KM (265 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnosť 10 340 kg Pohon 4x2
Holandsko, Barneveld
Obráťte sa na predajcu
34 950 € Bez DPH
2008
309 932 km
Výkon 360 KM (265 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnosť 15 150 kg Pohon 6x2 Podvozok pružiny/pneumatický
Holandsko, Zaandam
Obráťte sa na predajcu
Cena na požiadanie
2010
883 664 km
Výkon 510 KM (375 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnosť 15 240 kg Pohon 6x2
Holandsko, Beuningen
Obráťte sa na predajcu
14 950 € Bez DPH
2010
838 685 km
Výkon 509 KM (374 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnosť 16 260 kg Pohon 6x2
Holandsko, Leeuwarden
Obráťte sa na predajcu
Cena na požiadanie
2008
736 254 km
Výkon 440 KM (323 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnosť 23 950 kg Pohon 8x4 Podvozok pružiny/pružiny
Holandsko, Landhorst
Obráťte sa na predajcu
Cena na požiadanie
2011
451 392 km
Výkon 337 KM (248 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnosť 14 735 kg Pohon 6x2
Holandsko, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 rokov v Autoline
Obráťte sa na predajcu
26 950 € Bez DPH
2007
813 788 km
Výkon 400 KM (294 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnosť 21 760 kg Pohon 8x4
Holandsko, Etten-Leur
Trucks Roosendaal B.V.
10 rokov v Autoline
Obráťte sa na predajcu
Cena na požiadanie
2002
584 221 km
Výkon 428 KM (315 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Nosnosť 28 260 kg Pohon 8x6
Holandsko, Heerenveen
Obráťte sa na predajcu