Nákladné auto podvozok Mercedes-Benz 1630 , V8 , Bi-Turbo , Manual , Spring suspension































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača















- Leaf spring suspension
- Radio/cassette player
= Remarks =
= Additional options and accessories =
- Sunroof
= More information =
Damages: none
= More information =
Cab: 1630, day
Tyre size: 295/80 R - 22.5
Front axle: Max. axle load: 6500 kg; Tyre profile left: 5%; Tyre profile right: 10%
Rear axle: Max. axle load: 11000 kg; Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 5%; Tyre profile right outer: 5%; Tyre profile right outer: 5%
Emission class: Euro 0
Please contact Willem Zelissen, Willem Zelissen or Willem Zelissen for more information
- Ресорно пружинно окачване
- Rádio/přehrávač kazet
- Blattfederung
- Radio/Kassettenspieler
= Anmerkungen =
= Weitere Optionen und Zubehör =
- Schiebedach
= Weitere Informationen =
Schäden: keines
= Weitere Informationen =
Kabine: 1630, Tag
Refenmaß: 295/80 R - 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 6500 kg; Reifen Profil links: 5%; Reifen Profil rechts: 10%
Hinterachse: Max. Achslast: 11000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 5%; Reifen Profil rechts innerhalb: 5%; Reifen Profil rechts außen: 5%
Emissionsklasse: Euro 0
Wenden Sie sich an Willem Zelissen, Willem Zelissen oder Willem Zelissen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Radio/båndafspiller
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: 1630, day cab
Dækstørrelse: 295/80 R - 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 6500 kg; Dækprofil venstre: 5%; Dækprofil højre: 10%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 5%; Dækprofil højre udvendige: 5%
Emissionsklasse: Euro 0
Kontakt Willem Zelissen eller Willem Zelissen for yderligere oplysninger
- Ραδιοκασετόφωνο
- Radio / reproductor de casetes
- Suspensión
= Más información =
Cabina: 1630, día
Tamaño del neumático: 295/80 R - 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 6500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 5%; Dibujo del neumático derecha: 10%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%; Dibujo del neumático derecha exterior: 5%
Clase de emisión: Euro 0
Póngase en contacto con Willem Zelissen o Willem Zelissen para obtener más información.
- Radio-/kasettisoitin
- Lecteur radio / cassette
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Cabine: 1630, jour
Dimension des pneus: 295/80 R - 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 6500 kg; Sculptures des pneus gauche: 5%; Sculptures des pneus droite: 10%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 5%; Sculptures des pneus droit externe: 5%
Classe d'émission: Euro 0
Veuillez contacter Willem Zelissen, Willem Zelissen ou Willem Zelissen pour plus d'informations
- Radio/kasetofon
- Rádiómagnó
- Rádio/kazetový prehrávač
- Sospensione balestra
- Bladvering
- Dubbele banden
- Radio/Cassette speler
= Bijzonderheden =
= Aanvullende opties en accessoires =
- Open dak
= Bijzonderheden =
Lengte achter cabine 455cm
= Meer informatie =
Schade: schadevrij
= Meer informatie =
Cabine: 1630, dag
Bandenmaat: 295/80 R - 22.5
Vooras: Max. aslast: 6500 kg; Bandenprofiel links: 5%; Bandenprofiel rechts: 10%
Achteras: Max. aslast: 11000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 5%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 5%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 5%
Emissieklasse: Euro 0
Neem voor meer informatie contact op met Willem Zelissen, Willem Zelissen of Willem Zelissen
- Radio/kassettspiller
- Radio / odtwarzacz kasetowy
- Resory
= Więcej informacji =
Kabina: 1630, dzienna
Rozmiar opon: 295/80 R - 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 6500 kg; Profil opon lewa: 5%; Profil opon prawa: 10%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%; Profil opon prawa zewnętrzna: 5%
Klasa emisji: Euro 0
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Willem Zelissen, Willem Zelissen lub Willem Zelissen
- Rádio/leitor de cassetes
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: 1630, dia
Tamanho dos pneus: 295/80 R - 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 6500 kg; Perfil do pneu esquerda: 5%; Perfil do pneu direita: 10%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 5%; Perfil do pneu exterior direito: 5%
Classe de emissões: Euro 0
Contacte Willem Zelissen ou Willem Zelissen para obter mais informações
- Suspensie pe arcuri
- Радиоприемник/кассетный магнитофон
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: 1630, кабина без спального места (day)
Размер шин: 295/80 R - 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 6500 kg; Профиль шин слева: 5%; Профиль шин справа: 10%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 5%; Профиль шин правое внешнее: 5%
Уровень выбросов: Euro 0
Свяжитесь с Willem Zelissen или Willem Zelissen для получения дополнительной информации
- Bladfjäder
- Radio/kassettbandspelare
= Ytterligare information =
Hytt: 1630, dag
Däckets storlek: 295/80 R - 22.5
Framaxel: Max. axellast: 6500 kg; Däckprofil vänster: 5%; Däckprofil rätt: 10%
Bakaxel: Max. axellast: 11000 kg; Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 5%; Däckprofil innanför höger: 5%; Däckprofil utanför höger: 5%
Utsläppsklass: Euro 0
Kontakta Willem Zelissen eller Willem Zelissen för mer information
- Yaprak yaylı süspansiyon