Izotermické auto MAN TGM 12.290 (15.290) sleep cab - Thermoking T 800 R TOP!









































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača
















- Air suspension
- Air Suspension Seats
- Disc brakes
- Heater
- Leaf spring suspension
- Low-noise
- Passenger seat
- Rotating beacon
- Sleeper cab
- Spotlights
= Remarks =
Cool unit brand: Thermo King
= More information =
Axle configuration
Tyre size: 305/70R19.5
Front axle: Max. axle load: 6300 kg; Steering; Tyre profile left: 55%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 11000 kg; Tyre profile left inner: 55%; Tyre profile left outer: 55%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%
Functional
Cooling: -29 °C to 27 °C
Cooling engine: diesel (3215 operating hours)
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Other information
Cool unit make: Thermo King
Additional information
Please contact Frederik Vos for more information
- Дискови спирачки
- Нагревател
- Ниско ниво на шум
- Отопление
- Прожектори
- Ресорно пружинно окачване
- Спална кабина
- Kotoučové brzdy
- Nízká hlučnost
- Odpružení listovými pružinami
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Topení
- Vzduchové odpružení
- Blattfederung
- Fernlicht
- Geräuscharm
- Luftfederung
- Luftgefederte Sitze
- Rundumleuchte
- Scheibenbremsen
- Schlafkabine
- Verwärmungsautomatik
= Anmerkungen =
Fahrgestellnummer: WMAN16ZZ6CY285304
Erstzulassung: 26.06.2012
Kilometerstand: 570.948 km
Motor: 6-Zylinder-Motor mit 290 PS und 6871 ccm (EURO 5)
Getriebe: Automatikgetriebe
Zulässiges Gesamtgewicht: 11.990 kg
1. Achse: 5.000 kg
2. Achse: 9.200 kg
Technisch zulässiges Gesamtgewicht: 15.500 kg
1. Achse: 6.300 kg
2. Achse: 11.000 kg
Leergewicht: 8.200 kg
Federung: Blatt-/Luftfederung
Scheibenbremsen
Radstand: 5.475 mm
Reifen: 305/70R19.5
1. Achse: L 55% R 50%
2. Achse: L 55-55% R 60–60 %
Schlafkabine, luftgefederter Fahrersitz, beheizte und elektrisch verstellbare Spiegel, elektrische Fensterheber, Nebelscheinwerfer, Radio, Klimaanlage, ACC, Ladeflächenbeleuchtung, Schiebedach
Isolierte Ladefläche, isolierte Seitenwände, Boden und Dach, Toter-Winkel-Spiegel, Fahrerhausplattform, Staukasten, Scheinwerfer
Innenmaße des Laderaums:
L 6,98 m, B 2,46 m, H 2,45 m
Thermo-King T800-R
Diesel, 3.215 Betriebsstunden
Das Fahrzeug befindet sich in ausgezeichnetem Zustand und kann besichtigt werden unter: 3980 Tessenderlo, Kanaalweg 79
Kühlgerät Marke: Thermo King
= Weitere Informationen =
Refenmaß: 305/70R19.5
Vorderachse: Max. Achslast: 6300 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 55%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 11000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 55%; Reifen Profil links außen: 55%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Kühlung: -29 °C bis 27 °C
Kühlmotor: Diesel (3215 Betriebsstunden)
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Wenden Sie sich an Frederik Vos, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Minimal støj
- Projektører
- Skivebremser
- Sleeper Cab
- Varme
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Dækstørrelse: 305/70R19.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 6300 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 55%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 55%; Dækprofil venstre udvendige: 55%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Køling: -29 °C til 27 °C
Afkøling af motor: diesel (3215 driftstimer)
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Kontakt Frederik Vos for yderligere oplysninger
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Δισκόφρενα
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Προβολείς
- Χαμηλού θορύβου
- Asientos con suspensión neumática
- Bajo Ruido
- Cabina de dormir
- Calefacción
- Estufa
- Frenos de disco
- Luces brillantes
- Suspensión
- Suspensión neumática
= Comentarios =
Marca de unidad de frío: Thermo King
= Más información =
Tamaño del neumático: 305/70R19.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 6300 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 55%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 55%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 55%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Refrigeración: -29 °C hasta 27 °C
Motor de refrigeración: diésel (3215 horas de funcionamiento)
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Póngase en contacto con Frederik Vos para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Kohdevalot
- Lehtijousitus
- Levyjarrut
- Lämmitin
- Lämmitys
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Faible bruit
- Freins à disque
- Lumières vives
- Phare arrière
- Sièges à suspension pneumatique
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Remarques =
Marque d'unité froide: Thermo King
= Plus d'informations =
Dimension des pneus: 305/70R19.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 6300 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 55%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 55%; Sculptures des pneus gauche externe: 55%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Refroidissement: -29 °C jusqu'au 27 °C
Moteur frigorifique: diesel (3215 heures de fonctionnement)
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Veuillez contacter Frederik Vos pour plus d'informations
- Grijanje
- Grijač
- Lisnata opruga
- Niska razina buke
- Reflektori
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Tárcsafékek
- Kotúčové brzdy
- Kúrenie
- Nízka hlučnosť
- Odpruženie listovými pružinami
- Reflektory
- Vykurovanie
- Vzduchové odpruženie
- Fari di profondità
- Freni a disco
- Riscaldamento
- Riscaldamento
- Sleeper Cab
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
- Bladvering
- Geluidsarm
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchtvering
- Passagiersstoel
- Schijfremmen
- Slaapcabine
- Verstralers
- Verwarming
- Zwaailicht
= Bijzonderheden =
Chassis-nr: WMAN16ZZ6CY285304
Datum 1e inschrijving: 26/06/2012
Km-stand: 570.948 km
Motor : 290 PK EURO 5 6871 cc 6-cilinder
Versnellingsbak : Automaat
Maximaal toegelaten massa: 11.990 kg
1e as: 5.000 kg
2e as: 9.200 kg
Technisch maximaal toegelaten massa: 15.500 kg
1e as: 6.300 kg
2e as: 11.000 kg
Leeg gewicht 8.200 kg
Vering : Blad / Lucht
Schijfremmen
Wielbasis 5.475 mm
Banden
305/70R19.5
1e as: L 55% R 50% 2e as: L 55-55 % R 60-60%
Slaapcabine, luchtgeveerde bestuurderszetel, verwarmde en elektrisch regelbare spiegels, elektrische ramen, mistlampen, radio, airco, ACC, lichten in laadbak, open dak
Geïsoleerde laadbak, geïsoleerde zijkanten , vloer en dak, dodehoekspiegels, platform op cabine, opbergkoffer, verstralers,
Binnenafmetingen laadruimte:
L 6m98 B 2m46 H 2m45 cm
Thermo-King T800-R
Diesel 3.215 uren
Het voertuig is in TOP staat en is te bezichtigen te : 3980 Tessenderlo , Kanaalweg 79
Merk koel unit: Thermo King
= Meer informatie =
Asconfiguratie
Bandenmaat: 305/70R19.5
Vooras: Max. aslast: 6300 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 55%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 11000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 55%; Bandenprofiel linksbuiten: 55%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Functioneel
Koeling: -29 °C tot 27 °C
Koelmotor: diesel (3215 draaiuren)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Overige informatie
Merk koeleenheid: Thermo King
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Frederik Vos
- Førerhus med soveplass
- Lite støy
- Luftfjæring
- Oppvarming
- Skivebremser
- Spotlights
- Varmeapparat
- Alarm dźwiękowy
- Hamulce tarczowe
- Kabina sypialna
- Ogrzewanie
- Piec
- Reflektory
- Resory
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Rozmiar opon: 305/70R19.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 6300 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 55%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 55%; Profil opon lewa zewnętrzna: 55%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Chłodzenie: -29 °C do 27 °C
Chłodzenie silnika: olej napędowy (3215 godziny pracy)
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Frederik Vos
- Aquecedor
- Aquecimento
- Baixo ruído
- Cabina c/cama
- Holofotes
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
- Travão de discos
= Mais informações =
Tamanho dos pneus: 305/70R19.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 6300 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 55%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 55%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 55%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Arrefecimento: -29 °C para 27 °C
Motor de refrigeração: diesel (3215 horas de funcionamento)
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Contacte Frederik Vos para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Frâne cu disc
- Proiectoare
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Zgomot redus
- Încălzire
- Дисковые тормоза
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Малошумный
- Обогрев
- Обогреватель
- Пневматическая подвеска
- Рессорная подвеска
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Размер шин: 305/70R19.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 6300 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 55%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 55%; Профиль шин левое внешнее: 55%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Охлаждение: -29 °C к 27 °C
Охлаждение двигателя: дизельное топливо (3215 часы работы)
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Свяжитесь с Frederik Vos для получения дополнительной информации
- Bladfjäder
- Luftfjädring
- Skivbromsar
- Sovhytt
- Spotlights
- Tystgående
- Uppvärmning
- Värmare
= Ytterligare information =
Däckets storlek: 305/70R19.5
Framaxel: Max. axellast: 6300 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 55%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 11000 kg; Däckprofil inuti vänster: 55%; Däckprofil lämnades utanför: 55%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Kylning: -29 °C till 27 °C
Motor för kylning: diesel (3215 körtimmar)
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Kontakta Frederik Vos för mer information
- Düşük gürültülü
- Havalı süspansiyon
- Isıtma
- Isıtıcı
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Yaprak yaylı süspansiyon