Hákový nosič kontajnerov MAN TGS 35.400 8X4 !!TRIPLE!! 24tm KRAAN/HAAKARM!!RADIO REMOTE!!



















Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača




















- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Navigation system
= More information =
Cab: day
Max. front axle load: 9000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg
Rear axle 3: Max. axle load: 8000 kg
Crane: Hiab 24 tm e5 RADIO REMOTE!!, year of manufacture 2009, behind the cab
Please contact John de Koning or Mark de Koning for more information
- Въздушно окачване
- Навигационна система
- Съединение
- Hliníková palivová nádrž
- Navigační systém
- Připojení
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Kabina: den
Maximální zatížení nápravy pro: 9000 kg
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9500 kg
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9500 kg
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 8000 kg
Jeřáb: Hiab 24 tm e5 RADIO REMOTE!!, rok výroby 2009, za kabinou
- Aluminium-Kraftstofftank
- Luftfederung
- Navigationssystem
- Zugmaul
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Maximale Vorderachslast: 9000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg
Hinterachse 3: Max. Achslast: 8000 kg
Kran: Hiab 24 tm e5 RADIO REMOTE!!, Baujahr 2009, hinter der Kabine
Wenden Sie sich an John de Koning oder Mark de Koning, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kobling
- Luftaffjedring
- Navigationssystem
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Maks. frontakselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 8000 kg
Kran: Hiab 24 tm e5 RADIO REMOTE!!, produktionsår 2009, bag førerhuset
- Κοτσαδόρος
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα πλοήγησης
- horquilla
- Sistema de navegacion
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Cabina: día
Carga máxima del eje delantero: 9000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 8000 kg
Grúa: Hiab 24 tm e5 RADIO REMOTE!!, año de fabricación 2009, detrás de la cabina
Póngase en contacto con John de Koning para obtener más información.
- Ilmajousitus
- Liitäntä
- Navigointijärjestelmä
- Attraper taupe
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension pneumatique
- Système de navigation
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Charge max. sur essieu avant: 9000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 8000 kg
Grue: Hiab 24 tm e5 RADIO REMOTE!!, année de construction 2009, derrière la cabine
Veuillez contacter John de Koning pour plus d'informations
- Navigacijski sustav
- Spojnica
- Zračni ovjes
- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Légrugós felfüggesztés
- Navigációs rendszer
= További információk =
Kabin: nap
Max. tengelyterhelés: 9000 kg
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg
Daru: Hiab 24 tm e5 RADIO REMOTE!!, építési év 2009, a vezetőfülke mögött
- Hliníková palivová nádrž
- Navigačný systém
- Spojka
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Kabína: deň
Maximálne zaťaženie nápravy pre: 9000 kg
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg
Žeriav: Hiab 24 tm e5 RADIO REMOTE!!, rok výroby 2009, za kabínou
- Raccordo
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sistema di navigazione
- Sospensioni pneumatiche
= Ulteriori informazioni =
Cabina: giorno
Carico massimo per asse per: 9000 kg
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9500 kg
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9500 kg
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 8000 kg
Gru: Hiab 24 tm e5 RADIO REMOTE!!, anno di costruzione 2009, dietro la cabina
- Aluminium brandstoftank
- Luchtvering
- Navigatiesysteem
- Vangmuil
= Bijzonderheden =
Zeer mooie MAN TGS35/400 met 24 tm kraan met AFSTANDSBEDIENING en haakarm systeem.
Naast de reeds genoemde opties beschikt deze over:
-8x4 met gestuurde en liftbare naloopas.
-Automaat
-HIAB 24tm kraan met AFSTANDSBEDIENING!!
-Haakarm
etc etc.
Origineel NL truck.
Zum verkauf stegt ein sehr schone MAN TGS 35/400 mit kran und abrollkipper.
Neben der genannte optinionen hat diese auto folgende extra's:
-8x4 mit lenkbare und hebbare nachlaufachse
-Automatik
-HIAB 24tm kran mit FUNKFERNBEDIENUNG!!
-Abrollkipper
etc etc
Orginal NL LKW.
For sale very nice MAN TGS 35/400 with crane and hooklift.
Besides the mentioned options this truck has following extra's:
-8x4 with steereable and liftaxle 4th
-Automatic gearbox
-HIAB 24tm crane with RADIO REMOTE!!
-HOOKLIFT
etc etc
Original Holland truck.
= Bedrijfsinformatie =
Wij rekenen geen afleveringskosten,
Alle inruil en een financiering is mogelijk.
Ondanks dat wij zorgvuldig de advertenties opmaken kan het voorkomen dat omschreven opties wel/niet op de auto aanwezig zijn.
Controleer a.u.b. voor aankoop of alle, voor u belangrijke, omschreven opties ook daadwerkelijk aanwezig zijn.
Wij zijn RDW erkent.
U kunt kiezen voor extra garantie, kijk voor de pakketten op onze website.
Al onze auto's hebben een heldere onderhoudshistorie en km registratie.
Onze openingstijden zijn:
maandag t/m vrijdag van 9.00 tot 17.00 en s' Avonds op afspraak.
zaterdag van 9.00 tot 15.00
U kunt ons vinden op:
Middelingenseweg 22
5321 JH Hedel
Nederland
En bereiken op:
Trucks: 0031652373533
Personenauto's: 0646410000
Website: ukázať kontakty
E-mail: ukázať kontakty
= Meer informatie =
Cabine: dag
Max. aslast voor: 9000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg
Achteras 3: Max. aslast: 8000 kg
Kraan: Hiab 24 tm e5 RADIO REMOTE!!, bouwjaar 2009, achter de cabine
Neem voor meer informatie contact op met John de Koning of Mark de Koning
- Kobling
- Luftfjæring
- Navigasjonssystem
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Sprzęg
- System nawigacji
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Maks. nośność osi przedniej: 9000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg
Żuraw: Hiab 24 tm e5 RADIO REMOTE!!, rok produkcji 2009, z tyłu kabiny
- Acoplamento
- Depósito de combustível em alumínio
- Sistema de navegação
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Cabina: dia
Carga máx. do eixo dianteiro: 9000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 8000 kg
Grua: Hiab 24 tm e5 RADIO REMOTE!!, ano de fabrico 2009, atrás da cabina
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Sistem de navigație
- Suspensie pneumatică
- Алюминиевый топливный бак
- Пневматическая подвеска
- Система навигации
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Макс. нагрузка на переднюю ось: 9000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg
Кран: Hiab 24 tm e5 RADIO REMOTE!!, год выпуска 2009, сзади кабины
- Bränsletank av aluminium
- Koppling
- Luftfjädring
- Navigationssystem
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Max. axellast för: 9000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg
Bakaxel 3: Max. axellast: 8000 kg
Kran: Hiab 24 tm e5 RADIO REMOTE!!, byggnadsår 2009, bakom kabinen
- Havalı süspansiyon
- Kaplin
- Navigasyon sistemi