Hákový nosič kontajnerov MAN TGS 33.470 6x4 Euro 6 Full Steel AJK 20 Ton haakarmsysteem















































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača


















- Air horn
- Central armrest
- Coupling 40 mm
- Euro 6
- Reduction
- Rental container truck
- Reversing camera
- Steel suspension front and back side
- Warning lights
= Remarks =
- AJK 20 Ton hook lift system (type: HL20-5430)
- System length: 540 cm
- Hook height: 145 cm
- Hydraulic container inside locking
- 2 hydraulic couplings at the rear
- Stainless steel storage box
- Fully leaf-sprung!
- 9 Ton front axle!
- 13 Ton rear axles! (technical)
- Only 219,541 km!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Axle configuration
Make axles: Anders
Front axle: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: hub reduction
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Камера за заден ход
- Колесен редуктор
- Пневматичен клаксон
- Предно и задно ресорно окачване
- Централен подлакътник
- Kamera couvání
- Přední a zadní odpružení listovými pružinami
- Redukce náboje
- Středová loketní opěrka
- Vzduchová houkačka
- AHK 40 mm
- AP achsen
- Blattfeder vorne und hinten
- Euro 6
- Lufthorn
- Mittelarmlehne
- Rückwärtsfahrkamera
- Vermietung abrollkipper
= Anmerkungen =
- AJK 20-Tonnen-Hakenladesystem (Typ: HL20-5430)
- Länge des Systems: 540 cm
- Höhe des Hakens: 145 cm
- Hydraulische Containerverriegelung innen
- 2 hydraulische Kupplungen am Heck
- Staukasten aus rostfreiem Stahl
- Vollständig blattgefedert!
- 9 Tonnen Vorderachse!
- 13 Tonnen Hinterachsen! (technisch)
- Nur 219.541 km!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Marke Achsen: Anders
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Bakkamera
- Bladaffjedring for og bag
- Euro 6
- Midterarmlæn
- Navreduktion
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Akselfabrikat: Anders
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%
Interiør
Antal sæder: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Κάμερα οπισθοπορείας
- Κεντρικό μπράτσο
- Κόρνα αέρα
- Μείωση πλήμνης
- Μπροστινή και πίσω ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Bocina de aire
- Camión portacontenedores de alquiler
- Cámara de marcha atrás
- Euro 6
- Reducción de buje
- Reposabrazos central
- Suspensión de ballestas delante y atrás
= Comentarios =
- Sistema de cargador de gancho AJK de 20 toneladas (tipo: HL20-5430)
- Longitud del sistema: 540 cm
- Altura del gancho: 145 cm
- Bloqueo hidráulico del interior del contenedor
- 2 enganches hidráulicos en la parte trasera
- Caja de almacenamiento de acero inoxidable
- ¡Totalmente con ballestas!
- ¡Eje delantero de 9 Ton!
- ¡Ejes traseros de 13 Ton! (técnico)
- ¡Sólo 219.541 km!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Configuración de ejes
Marca de ejes: Anders
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Keskikäsinoja
- Lehtijousitus edessä ja takana
- Navan alennus
- Peruutuskamera
- Äänimerkki
- Camion porteconteneur à louer
- Caméra de recul
- Corne à air
- Euro 6
- Réduction au moyeu
- Support bras intermédiaire
- Suspension à lames avant et arrière
= Remarques =
- Système de chargeur à crochet AJK 20 tonnes (type : HL20-5430)
- Longueur du système : 540 cm
- Hauteur du crochet : 145 cm
- Verrouillage hydraulique du conteneur à l'intérieur
- 2 raccords hydrauliques à l'arrière
- Coffre de rangement en acier inoxydable
- Suspension à lames complète !
- Essieu avant de 9 tonnes !
- Essieux arrière de 13 tonnes ! (technique)
- Seulement 219 541 km !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Configuration essieu
Marque essieux: Anders
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Kamera za vožnju unatrag
- Prednja i stražnja lisnata opruga
- Redukcija na glavčini
- Središnji naslon za ruku
- Zračna sirena
- Euro 6
- Kerékagy-áttétel
- Középső kartámasz
- Légkürt
- Tolatókamera
- Euro 6
- Predné a zadné odpruženie listovými pružinami
- Redukcia náboja
- Stredová lakťová opierka
- Vzduchová húkačka
- Bracciolo centrale
- Euro 6
- Riduzione nel mozzo
- Sospensioni a balestra anteriori e posteriori
- Videocamera per retromarcia
Infotainment
- Achteruitrijcamera
- Multimedia systeem
Interieur
- Armsteun
Overige
- Bladvering voor en achter
- Euro 6
- Huur Container wagen
- Luchthoorn
- Naafreductie
- Vangmuil 40 mm
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- AJK 20 Ton haakarmsysteem (type: HL20-5430)
- Systeemlengte: 540 cm
- Haakhoogte: 145 cm
- Hydraulische container binnenborging
- 2 hydraulische koppelingen aan de achterzijde
- RVS opbergkist
- Volledig bladgeveerd!
- 9 Ton vooras!
- 13 Ton achterassen! (technisch)
- Slechts 219.541 km!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Asconfiguratie
Merk assen: Anders
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Euro 6
- Lufthorn
- Midtre armlene
- Navreduksjon
- Ryggekamera
- Euro 6
- Kamera do tyłu
- Podłokietnik
- Redukcja piasty
- Resor z przodu i z tyłu
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Produkcja osi: Anders
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Buzina de ar comprimido
- Camara de marcha-atràs
- Euro 6
- Redução do cubo
- Suspensão de molas dianteira e traseira
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Marca de eixos: Anders
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%
Interior
Número de bancos: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cameră de marșarier
- Claxon pneumatic
- Cotieră centrală
- Euro 6
- Suspensie față și spate cu arcuri lamelare
- Грузовик для аренды
- Евро 6
- Камера заднего хода
- Пневматический звуковой сигнал
- Редукция
- Рессоры на переднем и задних мостах
- Сигнальные маяки
- Фаркоп 40 мм
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Система крюкового погрузчика AJK 20 тонн (тип: HL20-5430)
- Длина системы: 540 см
- Высота крюка: 145 см
- Гидравлическая блокировка контейнера внутри
- 2 гидравлические муфты в задней части
- Ящик для хранения из нержавеющей стали
- Полностью рессорная подвеска!
- Передняя ось 9 тонн!
- Задние оси грузоподъемностью 13 тонн! (технические)
- Всего 219 541 км!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Марка мостов: Anders
Передний мост: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Armstöd i mitten
- Backkamera
- Euro 6
- Främre och bakre bladfjäder
- Navreduktion
- Tyfon
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Fabrikat av axlar: Anders
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%
Interiör
Antal sittplatser: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Geri vites kamerası
- Havalı korna
- Orta kol dayanağı
- Poyra hız düşürme
- Ön ve arka yaprak yaylı süspansiyon