Hákový nosič kontajnerov IVECO Stralis 260SY48 Abrollkipper MEC 8x2 + KRAN und Greifer EU6











































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača









- Air suspension
- Leaf spring suspension
- Particulate filter
- Passenger seat
- Vehicle heater
= More information =
Cab: day
Front axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Front axle 2: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Ресорно пружинно окачване
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
- Částicový filtr
- Částicový filtr
- Blattfederung
- Luftfederung
- Partikelfilter
- Standheizung
= Anmerkungen =
IVECO STRALIS 260SY48
Abrollkipper MEC KTFBS3058
Kran MEC CL180.82.2Z mit 2 Abstüzungen und 2 hydraulischen Ausschüben und Greifer
8x2
Differentialsperre
vorn blattgefedert - hinten luftgefedert
Manualgetriebe
Retarder
Euro 6 mit Partikelfilter
1., 2. und 4. Achse lenkbar und höhenverstellbar
Anhängerkupplung (zul Zuggesamtgewicht 44.000kg)
Reifen 60%-80%
Radstand 4.80m
400L Tank
Sonnenblende
Nebelscheinwerfer
Zentralverriegelung
Klima
Standheizung
elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Bladaffjedring
- Luftaffjedring
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Filtro de particulas
- Suspensión
- Suspensión neumática
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Dieselhiukkassuodatin
- Hiukkassuodatin
- Ilmajousitus
- Lehtijousitus
- Lämmitin
- Chauffage
- Filtre à particules
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Filtar krutih čestica
- Grijač
- Grijač vozila
- Lisnata opruga
- Zračni ovjes
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Rugós felfüggesztés
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Filter pevných častíc
- Kúrenie
- Odpruženie listovými pružinami
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
- Filtro antiparticolato
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
Iveco Stralis 260SY48
anno 12/2016
km 337.800
scarrabile MEC KTFBS3058
gru MEC CL180.82.2Z con 2 stabilizzatori e 2 sfili idraulici e ragno
8x2
bloccaggio differenziale
anteriore balestrato - posteriore pneumatico
cambio manuale
Retarder
Euro 6 con filtro antiparticolato
1., 2. e 4. asse sterzante e sollevabile
gancio traino (peso complessivo 44.000kg)
gomme 60%-80%
passo 4.80m
serbatoio 400L
visiera parasole
fari fendinebbia
chiusura centralizzata
aria condizionata
riscaldamento ausiliare
specchi e cristalli elettrici
ABS
- Bladvering
- Luchtvering
- Passagiersstoel
- Roetfilter
- Standkachel
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras 1: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Vooras 2: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras 2: Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Dieselpartikkelfilter
- Luftfjæring
- Partikkelfilter
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Resory
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Aquecedor
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Sofagem de parque
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Противосажевый фильтр
- Рессорная подвеска
- Сажевый фильтр
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Dieselpartikelfilter
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Partikelfilter
- Värmare
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- Yaprak yaylı süspansiyon