Fekálne auto Mercedes-Benz Actros 3336 6x4 RSP Saugbagger 7m³



























Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača




















- Central armrest
- Coupling 40 mm
- Hub reduction
- Power take-off
- Remote control crane
- Roof hatch
- Steel suspension front and back side
- Warning lights
= Remarks =
- Reschwitzer (type RSP ESE 26/7) ground suction construction
- Maximum capacity: 42,000 m³ per hour
- Maximum vacuum: 40,000 Pa
- Compressed air system: Up to 4.5 m³ per minute, 7 bar
- Filter system: 40 cartridge filters with automatic cleaning
- Control system: PLC
- Articulated 180° rotatable hose holder
- Suction hose diameter: 250 mm
- 2 x outriggers
- Radiographic remote control
- Tool box
- Full steel suspension
- Just 7778 construction hours!
- In good condition!
= More information =
General information
Number of doors: 2
Cab: day
Transmission
Transmission: E.P.S. 3p, Automatic
Axle configuration
Tyre size: 315/80 22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: hub reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: hub reduction
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Колесен редуктор
- Люк на тавана
- Предно и задно ресорно окачване
- Централен подлакътник
- PTO
- Přední a zadní odpružení listovými pružinami
- Redukce náboje
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
= Další informace =
Obecné informace
Počet dveří: 2
Kabina: den
Převodovka
Převodovka: E.P.S. 3p, Automatické
Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 315/80 22.5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 60%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 60%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 60%; Profil pneumatiky vpravo venku: 60%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 60%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 60%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 60%; Profil pneumatiky vpravo venku: 60%
Interiér
Počet sedadel: 2
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
- AHK 40 mm
- AP achsen
- Blattfeder vorne und hinten
- Blinkende Lichter
- Dachluke
- Funkfernbedienung
- Mittelarmlehne
- Zapfwelle
= Anmerkungen =
- Reschwitzer (Typ RSP ESE 26/7) Saugbagger
- Maximale Kapazität: 42.000 m³ pro Stunde
- Maximales Vakuum: 40.000 Pa
- Druckluft system: Bis zu 4,5 m³ pro Minute, 7 bar
- Filtersystem: 40 Patronenfilter mit automatischer Reinigung
- Steuerungssystem: PLC
- Gelenkiger 180° schwenkbarer Schlauchhalter
- Saugschlauch durchmesser: 250 mm
- 2 x gestempelt
- Funkfernbedienung
- Aufbewahrungskiste
- Volle blattfedern
- Nur 7778 Stunden Aufbau!
- In guten Zustand!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Getriebe
Getriebe: E.P.S. 3p, Automatik
Achskonfiguration
Refenmaß: 315/80 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Bladaffjedring for og bag
- Kraftudtag
- Midterarmlæn
- Navreduktion
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Transmission
Transmission: E.P.S. 3p, Automatisk
Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/80 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%
Interiør
Antal sæder: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
- Μείωση πλήμνης
- Μπροστινή και πίσω ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Eje de reducción de cubo
- Enganche de remolque de 40 mm
- Escotilla de techo
- Grúa de control remoto por radio
- Luces intermitentes
- Reposabrazos central
- Suspensión de ballestas delante y atrás
- Toma de fuerza
= Comentarios =
- Estructura de succión de tierra Reschwitzer (tipo RSP ESE 26/7)
- Capacidad máxima: 42.000 m³ por hora
- Vacío máximo: 40.000 Pa
- Sistema de aire comprimido: Hasta 4,5 m³ por minuto, 7 bar
- Sistema de filtrado: 40 filtros de cartucho con limpieza automática.
- Sistema de control: PLC
- Soporte de manguera articulado giratorio de 180°
- Diámetro de la manguera de succión: 250 mm
- 2 x estampados
- Control remoto por radio
- Baúl de almacenamiento
- Totalmente con ballestas
- ¡Solo 7778 horas de construcción!
- ¡En perfecto estado!
= Más información =
Información general
Número de puertas: 2
Cabina: día
Transmisión
Transmisión: E.P.S. 3p, Automático
Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/80 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Keskikäsinoja
- Lehtijousitus edessä ja takana
- Navan alennus
- Voimanotto
- Attelage de remorque 40 mm
- Axe de réduction de moyeu
- Grue radiocommandée
- Lumières clignotantes
- Prise de force
- Support bras intermédiaire
- Suspension à lames avant et arrière
- Trappe de toit
= Remarques =
- Structure d'aspiration au sol Reschwitzer (type RSP ESE 26/7)
- Capacité maximale : 42 000 m³ par heure
- Vide maximal : 40 000 Pa
- Système d'air comprimé : Jusqu'à 4,5 m³ par minute, 7 bar
- Système de filtration : 40 filtres à cartouches avec nettoyage automatique
- Système de contrôle : PLC
- Support de tuyau articulé pivotant à 180°
- Diamètre du tuyau d'aspiration : 250 mm
- 2 x estampillés
- Télécommande radio
- Coffre de rangement
- Entièrement à ressorts à lames
- Seulement 7778 heures de construction !
- En parfait état !
= Plus d'informations =
Informations générales
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Transmission
Transmission: E.P.S. 3p, Automatique
Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/80 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Prednja i stražnja lisnata opruga
- Priključno vratilo
- Redukcija na glavčini
- Središnji naslon za ruku
- Első és hátsó laprugós felfüggesztés
- Kerékagy-áttétel
- Kihajtás
- Középső kartámasz
- Tetőablak
= További információk =
Általános információk
Az ajtók száma: 2
Kabin: nap
Sebességváltó
Sebességváltó: E.P.S. 3p, Automatikus
Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 315/80 22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%
Belső tér
Ülőhelyek száma: 2
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- Predné a zadné odpruženie listovými pružinami
- PTO
- Redukcia náboja
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Počet dverí: 2
Kabína: deň
Prevodovka
Prevodovka: E.P.S. 3p, Automatické
Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 315/80 22.5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 60%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 60%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 60%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 60%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 60%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 60%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 60%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 60%
Interiér
Počet sedadiel: 2
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
- Botola
- Bracciolo centrale
- Presa di forsa
- Riduzione nel mozzo
- Sospensioni a balestra anteriori e posteriori
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Numero di porte: 2
Cabina: giorno
Trasmissione
Trasmissione: E.P.S. 3p, Automatico
Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 315/80 22.5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 60%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 60%; Profilo del pneumatico interno destro: 60%; Profilo del pneumatico esterno destro: 60%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 60%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 60%; Profilo del pneumatico interno destro: 60%; Profilo del pneumatico esterno destro: 60%
Interno
Numero di posti a sedere: 2
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Interieur
- Armsteun
- Dakluik
Overige
- Bladvering voor en achter
- Naafreductie
- PTO
- Radiografische afstandsbediening kraan
- Vangmuil 40 mm
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Reschwitzer (type RSP ESE 26/7) grongzuigopbouw
- Maximum vermogen: 42.000 m³ per uur
- Maximum vacuüm: 40.000 Pa
- Persluchtsysteem: Tot 4,5 m³ per minuut, 7 bar
- Filtersysteem: 40 patroonfilters met automatische reiniging
- Besturingssysteem: PLC
- Gearticuleerde 180° draaibare slanghouder
- Diameter zuigslang: 250 mm
- 2 x afgestempeld
- Radiografische afstandsbediening
- Opbergkist
- Volledig bladgeveerd
- Slechts 7778 opbouwuren!
- In nette staat!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Transmissie
Transmissie: E.P.S. 3p, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/80 22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Kraftuttak
- Midtre armlene
- Navreduksjon
- Takluke
- Luk dachowy
- Podłokietnik
- Redukcja piasty
- Resor z przodu i z tyłu
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Skrzynia biegów
Pędnia: E.P.S. 3p, Automat
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/80 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Escotilha do tejadilho
- Redução do cubo
- Suspensão de molas dianteira e traseira
- Tomada da força
= Mais informações =
Informações gerais
Número de portas: 2
Cabina: dia
Transmissão
Transmissão: E.P.S. 3p, Automática
Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/80 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%
Interior
Número de bancos: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cotieră centrală
- Decuplare motor
- Suspensie față și spate cu arcuri lamelare
- Trapă de plafon
- Люк на крыше
- Насос отбора мощности
- Пульт дистанционного управления краном
- Редукция
- Рессоры на переднем и задних мостах
- Сигнальные маяки
- Фаркоп 40 мм
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Reschwitzer (тип RSP ESE 26/7) пылесос для сухих продуктов
- Максимальная производительность: 42 000 м³ в час
- Максимальный вакуум: 40 000 Па
- Система сжатого воздуха: до 4,5 м³ в минуту, 7 бар
- Система фильтрации: 40 картриджных фильтров с автоматической очисткой
- Система управления: PLC
- Шарнирный держатель шланга с поворотом на 180°
- Диаметр всасывающего шланга: 250 мм
- 2 х стабилизатора
- Радиоуправление
- Инструментальный ящик
- Полностью на рессорах
- Лишь 7778 часов установки!
- В хорощшем состоянии!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Трансмиссия
Трансмиссия: E.P.S. 3p, Автоматическая
Конфигурация осей
Размер шин: 315/80 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Armstöd i mitten
- Främre och bakre bladfjäder
- Navreduktion
- PTO
- Taklucka
= Ytterligare information =
Allmän information
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Transmission
Transmission: E.P.S. 3p, Automatisk
Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/80 22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%
Interiör
Antal sittplatser: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Poyra hız düşürme
- PTO
- Tavan kapağı
- Ön ve arka yaprak yaylı süspansiyon