Fekálne auto MAN TGS 26.360 6x2 Simon Moos Combi



















































































Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača





















- Camera with monitor
- Central armrest
- Euro 5
- Liftable and steering axle
- PTO
- Roof hatch
- Warning lights
= Remarks =
- Simon Moos (type KSA 1266 Type1) suction/rinse construction
- Rear tipper
- Sludge tank capacity 4900 liters
- Vacuum pump Samson (type V15) 900 m³ per hour
- Pratissoli high-pressure water pump (type KF 36), 112 liters per minute
- Water filling pump Pacer (type SE 28IL HYC)
- Rear suction hose
- High pressure reel
- Extendable rear bumper
- Trailer coupling prepared
- Stainless steel tool box
- Hydrodrive axle
- Manual transmission
= More information =
Number of doors: 2
Cab: day
Front axle: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 385/65 22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Number of seats: 2
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- PTO
- Люк на тавана
- Централен подлакътник
- PTO
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- Camera mit monitor
- Dachluke
- Euro 5
- Hebbare gelenk asche
- Mittelarmlehne
- Nebenantrieb
= Anmerkungen =
- Simon Moos (Typ KSA 1266 Typ1) Saug-/Spül aufbau
- Hinterkipper
- Schlammtank kapazität 4900 Liter
- Vakuumpumpe Samson (Typ V15) 900 m³ pro Stunde
- Pratissoli Hochdruckwasserpumpe (Typ KF 36), 112 Liter pro Minute
- Wasser füllpumpe Pacer (Typ SE 28IL HYC)
- Hinterer Saugschlauch
- Hochdruck rolle
- Ausziehbare Unterfahrschutz
- AHK vorbereitet
- Aufbewahrungsbox aus Edelstahl
- Hydrodrive Achse
- Schaltgetriebe
= Weitere Informationen =
Türenzahl: 2
Kabine: Tag
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/65 22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Zahl der Sitzplätze: 2
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Euro 5
- Kraftudtag
- Midterarmlæn
- Taglem
= Yderligere oplysninger =
Antal døre: 2
Førerhus: day cab
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/65 22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Antal sæder: 2
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- PTO
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
- Cámara con monitor
- Eje trasero elevable y direccional
- Escotilla de techo
- Euro 5
- PTO
- Reposabrazos central
= Comentarios =
- Construcción aspiración/enjuague Simon Moos (tipo KSA 1266 Type1)
- Volquete trasero
- Capacidad del depósito de lodos 4900 litros.
- Bomba de vacío Samson (tipo V15) 900 m³ por hora
- Bomba de agua de alta presión Pratissoli (tipo KF 36), 112 litros por minuto
- Bomba de llenado de agua Pacer (tipo SE 28IL HYC)
- Manguera de aspiración trasera
- Carrete de alta presión
- Parachoques trasero extensible
- Bozal de captura preparado
- Caja de almacenamiento de acero inoxidable.
- Eje hidromotor
- Transmisión manual
= Más información =
Número de puertas: 2
Cabina: día
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/65 22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Número de plazas sentadas: 2
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Voimanotto
- Caméra avec moniteur
- Essieu derrière elevable et directionel
- Euro 5
- PTO
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
= Remarques =
- Construction d'aspiration/rinçage Simon Moos (type KSA 1266 Type1)
- Benne arrière
- Capacité du réservoir à boues 4900 litres
- Pompe à vide Samson (type V15) 900 m³ par heure
- Pompe à eau haute pression Pratissoli (type KF 36), 112 litres par minute
- Pompe de remplissage d'eau Pacer (type SE 28IL HYC)
- Tuyau d'aspiration arrière
- Enrouleur haute pression
- Pare-chocs arrière extensible
- Attrape museau préparé
- Boîte de rangement en acier inoxydable
- Essieu hydromoteur
- Transmission manuelle
= Plus d'informations =
Nombre de portes: 2
Cabine: jour
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/65 22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Nombre de places assises: 2
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Krovni otvor
- Priključno vratilo
- Središnji naslon za ruku
- Euro 7
- Kihajtás
- Középső kartámasz
- Tetőablak
= További információk =
Az ajtók száma: 2
Kabin: nap
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65 22.5; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80 22.5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/65 22.5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Ülőhelyek száma: 2
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- PTO
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Bracciolo centrale
- Euro 5
- Presa di forsa
Interieur
- Armsteun
- Dakluik
Overige
- Camera met monitor
- Euro 5 motor
- Hefbare gestuurde naloopas
- PTO
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Simon Moos (type KSA 1266 Type1) zuig/spoel opbouw
- Achterwaartse kipper
- Inhoud slibtank 4900 Liter
- Vacuumpomp Samson (type V15) 900 m³ per uur
- Pratissoli hogedruk waterpomp (type KF 36), 112 Liter per minuut
- Water vulpomp Pacer (type SE 28IL HYC)
- Zuigslang achter
- Hogedrukhaspel
- Uitschuifbare achterbumper
- Vangmuil voorbereid
- RVS opbergkist
- Hydrodrive aandrijving
- Handgeschakeld
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Aantal deuren: 2
Cabine: dag
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 385/65 22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Aantal zitplaatsen: 2
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Kraftuttak
- Midtre armlene
- Takluke
- Euro 5
- Luk dachowy
- Podłokietnik
- Wał odbioru mocy
= Więcej informacji =
Liczba drzwi: 2
Kabina: dzienna
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/65 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Apoio de braço central
- Escotilha do tejadilho
- Euro 5
- Tomada da força
= Mais informações =
Número de portas: 2
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Número de bancos: 2
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Decuplare motor
- Euro 5
- Trapă de plafon
- Евро 5
- Камера с монитором
- Люк на крыше
- Насос отбора мощности
- Подъемная и управляемая ось
- Сигнальные маяки
- Центральный подлокотник
= Примечания =
- Конструкция всасывания/промывки Simon Moos (тип KSA 1266 Type1)
- Самосвального типа
- Емкость шламонакопителя 4900 литров.
- Вакуумный насос Samson (тип V15) 900 м³ в час
- Водяной насос высокого давления Pratissoli (тип KF 36), 112 литров в минуту
- Насос для наполнения воды Pacer (тип SE 28IL HYC)
- Задний всасывающий шланг
- Катушка высокого давления
- Выдвижной задний бампер
- Возможность монтажа фаркопа
- Инструментальный ящик из нержавеющей стали
- Гидропривод на 1-ую ось
- Механическая коробка передач
= Дополнительная информация =
Количество дверей: 2
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 385/65 22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Количество мест: 2
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Armstöd i mitten
- Euro 5
- PTO
- Taklucka
= Ytterligare information =
Antal dörrar: 2
Hytt: dag
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/65 22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Antal sittplatser: 2
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Orta kol dayanağı
- PTO
- Tavan kapağı