Automobil Jaguar Daimler Double Six Vanden Plas















Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača




















Aufbau: V12
Leder: doeskin
Service durchgeführt bei: 2.217km
Bitte beachten Sie: Fahrzeug befindet sich im Zoll-Lager (bei EU Import zzgl. 10% Zoll sowie 19% MwSt.)
Please note: The vehicle is in the customs warehouse (for EU imports plus 10% customs and 19% VAT)
location: 1
interior type: leather
number of doors: 4
Alte Bundesstraße 48
E-Spiegel
E-Fenster links
E-Fenster rechts
ABS (Antiblockiersystem)
Automatik
Lederausstattung
Bei Rückfragen Tel. +49 551/820244!
Schweizer Import
13.532km
15.760km
18.425km
19.200km
19.209km
Dem Daimler Double Six gelang das beinahe Unmögliche
er wurde schon vor Ende der Produktion zu einem Sammlerstück. Der V12 der 1983 vorgestellten Serie III wurde von Jaguar als das exklusivste und teuerste Fahrzeug unserer Modellpalette angeboten
eine Reminiszenz an die Daimler der 30er Jahre. Die Höchstgeschwindigkeit von 230 km/h machte ihn zum damals schnellsten Viersitzer der Welt
Nachdem 1986 der XJ40 vorgestellt worden war
verblieb der Double Six im Programm auf besonderen Kundenwunsch und mit einem handgefertigten Interieur von Vanden Plas. Zur Produktionseinstellung 1992 designierte Jaguar insgesamt 1500 Fahrzeuge als ultimative Last of the Line mit ABS Bremsen und besserem Korrosionsschutz. Zu den letzten Kunden gehörte auch Königin Elisabeth II
Dieses Auto verließ unter anderem die Browns Lane in Cranberry Red Mica mit klassischer Doeskin-Lederausstattung und wurde 2017 vom Vorbesitzer aus Japan in die Schweiz exportiert
The Daimler Double Six achieved the rare feat of becoming a collectors car before production ended. Launched in 1983
the Series III V12 was designated by Jaguar as the most exclusive and expensive car in its range
evoking the rare 1930s Daimlers. The top speed of 230 km/h made it the fastest four-seater in the world
After XJ40 launched in 1986
the Double Six remained as a special-order car finished by hand with a Vanden Plas-designed interior. When production ended in 1992
Jaguar designated the final 1,500 as the ultimate last of the line with ABS brakes and better weather-proofing. Among the final customers was Queen Elizabeth II
This example was among them leaving Browns Lane in Cranberry Red Mica with classic Doeskin leather interior and was exported to Switzerland from Japan by the previous owner in 2017
Today
the Kent alloys are unmarked and all original features remain
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
tuner
roadworthy