Univerzálne komunálne vozidlo Mercedes-Benz Unimog U 423







Ak sa rozhodnete kúpiť zariadenie za nízku cenu, uistite sa, že komunikujete so skutočným predajcom. Zistite čo najviac informácií o majiteľovi zariadenia. Jedným zo spôsobov podvádzania je predstaviť sa ako skutočná spoločnosť. V prípade podozrenia nás o tom informujte o ďalšej kontrole prostredníctvom formulára spätnej väzby.
Pred rozhodnutím o kúpe si pozorne prečítajte niekoľko predajných ponúk, aby ste poznali priemerné ceny zvoleného zariadenia. Ak je cena ponuky, ktorá sa vám páči, oveľa nižšia ako podobné ponuky, popremýšľajte o tom. Významný cenový rozdiel môže naznačovať skryté chyby alebo pokus predajcu o spáchanie podvodných činov.
Nekupujte výrobky, ktorých cena je príliš odlišná od priemernej ceny podobných zariadení.
Nedávajte súhlas s pochybnými prísľubmi a predplateným tovarom. V prípade pochybností sa nebojte nechať si objasniť detaily, požiadať o ďalšie fotografie a dokumenty o zariadeniach, skontrolovať pravosť dokumentov, klásť otázky.
Najčastejší typ podvodu. Neféroví predajcovia môžu požiadať o určitú čiastku preddavku na "rezerváciu" vášho práva na nákup zariadenia. Týmto spôsobom, podvodníci môžu zhromaždiť veľké množstvo peňazí a zmiznúť, a už sa im nedovoláte.
- Prevod zálohy na kartu
- Nevyplácajte zálohu bez písomného dokladu, ktorý potvrdzuje proces prevodu peňazí, ak počas komunikácie predávajúci vzbudzuje pochybnosti.
- Prevod na účet "správcu"
- Takáto žiadosť by mala byť alarmujúca, s najväčšou pravdepodobnosťou komunikujete s podvodníkom.
- Prevod na firemný účet s podobným názvom
- Buďte opatrní, podvodníci sa môžu zamaskovať ako dobre známe spoločnosti a robiť menšie zmeny názvu. Neposielajte prostriedky, ak máte pochybnosti o názve spoločnosti.
- Nahradenie vlastných údajov vo faktúre údajmi skutočnej spoločnosti
- Pred uskutočnením prevodu sa uistite, že zadané údaje sú správne a že sa týkajú určenej spoločnosti.
Kontakty predavača




















Type: Mercedes benz Unimog U 423
Engine:
- 170 Kw (231HP) OUTPUT
- Euro VI emission class
Wheelbase:4200mm
Transmission: Mercedes-Benz fully synchronized transmission with B forward and
8 reverse gears
- Vmax on roads: 90 km/h
- Vmax on rails :50 km/h
Axles/drive systems:
- 4x4 permanent all-wheel drive with interaxle differential lock
- Differential lock on front and rear axles
Wheels:
- Track gauge for driving on rails via vehicle for maximum traction
Standart equipment
- Anti-corrosion cab made from fibre composite material, tested in
accordance with ECE-R29/2
- Panoramic windscreen
- Steering column adjustablefor height and tilt
- Multifunctional steering wheel
- Air conditing system
- Heating and ventilation system with 4 levels of adjustment pollen filter
- Exhaust gas aftertreatment with SCR catalytic convertor and diesel
particular filter
- Two-stage high-performance engine brake
- Anti lock braking system(ABS)
Optional equipment
- Torgue convertor clutch for smooth start-off with heavy towed loads
- Hydraulic interface for the rail guiding system
- Fully proportional work hydraulics for implements, e.g. snowplough
- Mechanical battery main switch
- Tailor-made chassis conversion (CTT) for clearance for bogie rail gear when
travelling by road
Attachments and bodies
- Bogie rail gear for tight curve radii from approx. 17m
- Additional Lighting system for use on tram network
- Camera assistance for on-and-off tracking
- Drawbar for towing a tram
Box body:
- Glass-fibre-reinforced composite construction with aliminium corner
profiles
- Crew compartment for 4 people
- Rear LED work lamp and surround lighting
- Lukas rerailing equipment